Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Madie Bekijk Berichten
    maw die paal is niet actief, anders zouden ze er niet met de passat staan

16/08, toen stondt die paal daar nog niet. ik denk eerder dat die paal er staat omdat er een heel konvooi tegen 90 voorbij die passat is gereden.

anyway, tis dus 105 euro.
    nu ben ik bezig met dat papier in te vullen.

4. Aanvaardt u het voorgestelde bedrag van de onmiddellijke inning ?
    indien NEEN,
    Omdat::........Ik klantenkorting wil..........................

5) Bent u van oordeel dat bepaalde factoren in uw voordeel pleiten ?
    Indien ja, Namelijk:.......achtervolgingswaanzin.....

6) in welke taal wenst u zich voor het gerecht uit te drukken?
    1447, C++, HTML

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      16/08, toen stondt die paal daar nog niet. ik denk eerder dat die paal er staat omdat er een heel konvooi tegen 90 voorbij die passat is gereden.

indien NEEN,

1447, C++, HTML

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredduc Bekijk Berichten
        Kan er iemand me bevestigen of die "nieuwe" flitspaal op de R6 richting Lier nu al actief is of niet? Ik ben er onlangs ook te hard voorbij gereden (ik dacht dat het overigens 90 km/h was nog - deze ochtend eens goed opgelet en inderdaad: 50 in de bocht (waar je gemakkelijk 120 kan rijden, maar goed), dan 70 aangeduid door een kabouterbord en dan pas vanaf na het eerste kruispunt even 90. Jongens toch: pure inkomstenderving die nieuwe paal: heeft niets met veiligheid te maken mijns inziens.

Maar dus: is die nieuwe al actief of niet? Thx.
        "pure inkomstenderving" voor u dan toch ??

Comment

• Timmie => lol - duidelijk IT-minded zie ik

will => neen, puur geluk als die camera nog niet werkte (ik verkeer nog in onzekerheid) en als gevolg kostenvermijding, geen inkomstenderving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredduc Bekijk Berichten
            Timmie => lol - duidelijk IT-minded zie ik

will => neen, puur geluk als die camera nog niet werkte (ik verkeer nog in onzekerheid) en als gevolg kostenvermijding, geen inkomstenderving
            Dus "inkomstenwerving" is het doel voor de overheid ....

Comment

• flitspaal E17 kortrijk-Gent ter hoogte van de pinte werkt NOG niet, zaterdag nog getest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

indien NEEN,

1447, C++, HTML

Gaat ge dat papier echt zo terugsturen? Zou wel lachen zijn.

Comment

• Ik vrees dat ik vanmorgen geflitst ben. Op de radio riepen ze weer de gewoonlijke controle af op de E19 "tussen Rumst en Zemst".
                  Maar uiteraard stonden ze richting Antwerpen opgesteld ter hoogte van Mechelen-Zuid.
                  We reden met een aantal op de 3e band 140-145. Opeens zie ik in de middenberm de flitscamera staan en rem stevig af. Ik heb geen idee hoe snel ik er voorbij ben gereden. En ik heb bij mijn voorligger(s) geen flits zien afgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                    flitspaal E17 kortrijk-Gent ter hoogte van de pinte werkt NOG niet, zaterdag nog getest...
                    TEST jij dat echt?

Comment

• Zo'n "test' is een momentopname, die camera's staan géén 24u/dag actief. Jij kan daar perfect tegen 160 voorbij vlammen zonder geflitst te worden, terwijl een uur later je wel geflitst wordt tegen 130.

Comment

• Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week

De enige weg hier in de regio waar je nog stevig kon doorrijden, maar na dit ongeval zal het daar ook wel gedaan zijn. Nederlandse politie stond er vandaag al met radarpistool en onderscheppingseenheid.

Comment

• Vanochtend in Loenhout Centrum geflitst in de zone 30 door een VW Passat Break van het vorige model. Kloteboete, ik reed hoogstens 45km/h.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                            Ik vrees dat ik vanmorgen geflitst ben. Op de radio riepen ze weer de gewoonlijke controle af op de E19 "tussen Rumst en Zemst".
                            Maar uiteraard stonden ze richting Antwerpen opgesteld ter hoogte van Mechelen-Zuid.
                            We reden met een aantal op de 3e band 140-145. Opeens zie ik in de middenberm de flitscamera staan en rem stevig af. Ik heb geen idee hoe snel ik er voorbij ben gereden. En ik heb bij mijn voorligger(s) geen flits zien afgaan.
                            dan zal je wel snel genoeg geremd hebben. Denk niet dat je boete zal krijgen

Comment

• Iemand een idee hoe lang het duur voor men de overschrijving krijgt?
                              Heb een goei twee weken geleden het pv gehad, meestal volgt eerstdaags daarna de overschrijving maar heb nog steeds niets gekregen.

Niet dat ik sta te popelen om te betalen maar zou liever erger willen vermijden (bv per post verloren gegaan ofzo)
                              Database error.
                              The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                                Iemand een idee hoe lang het duur voor men de overschrijving krijgt?
                                Heb een goei twee weken geleden het pv gehad, meestal volgt eerstdaags daarna de overschrijving maar heb nog steeds niets gekregen.

Niet dat ik sta te popelen om te betalen maar zou liever erger willen vermijden (bv per post verloren gegaan ofzo)
                                Is meestal enkele dagen nadien. Je kan ze altijd eens contacteren en vragen
                                wanneer de overschrijving is opgestuurd.

Comment

• Vandaag 2 brieven gehad , 2x door dezelfde flitsauto ..

52km/h in zone 50 en 93km/h in zone 50 .

Van die eerste ga ik een overschrijvingsformulier krijgen van €50 . Iemand die weet wat mij te wachten staat met dat geval van 93km/h ?

"Het dossier wordt toegezonden aan het parket van Hasselt"

Comment

• Bezoekje aan de rechtbank & rijbewijs kwijt

Comment

• Hoelang ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                        Hoelang ?
                                        1 tot 2 weken schat ik.

Comment

Working...
                                        X