Oorspronkelijk geplaatst door brjefs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenVandaag 2 brieven gehad , 2x door dezelfde flitsauto ..
52km/h in zone 50 en 93km/h in zone 50 .
Van die eerste ga ik een overschrijvingsformulier krijgen van €50 . Iemand die weet wat mij te wachten staat met dat geval van 93km/h ?
"Het dossier wordt toegezonden aan het parket van Hasselt"
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenHoelang ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenWel maar 500€ boete, mag hij dan wel weer blij mee zijn.
Ook een zure appel Maar oké , het kan dus erger .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredduc Bekijk BerichtenTEST jij dat echt?
Comment
-
Vraagje over eventuele locatie van een flitspaal
Als je op de E19 rijdt richting Antwerpen, voorbij de craeybeckxtunnel, je neemt richting Brugge, dan heb je een scherpe (leuke) bocht en dan kom je op de ring. Zou het kunnen dat er vanboven op de eerste of tweede brug waar je onder rijdt een camera geplaatst is?
Gisteren een flits gezien maar ik zou zweren dat het langs de andere kant was
Dus ofwel de brug op de Gerard le Grellelaan, ofwel de Jan van Rijswijcklaan.
Iemand een idee?
Comment
-
Op de brug weet ik niet, maar gisteren rond 14-1500 u stond er wel een mobiele flitser een beetje voorbij de Jan van Rijswijcklaan in de middenberm, richting Brugge. Misschien heb je die gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenDan zit ik met een probleem
Dat is de goedkoopste manier zonder je werk in gevaar te brengen, zeker als je je overdag moet verplaatsen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenZoek een student met een rijbewijs en betaal die een paar weken om met jou rond te rijden.
Dat is de goedkoopste manier zonder je werk in gevaar te brengen, zeker als je je overdag moet verplaatsen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenIk edit mijn post , gij die van u ook ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenDus ofwel de brug op de Gerard le Grellelaan, ofwel de Jan van Rijswijcklaan.
Comment
-
R6 => geen boete gekregen, dus paal was nog niet actief OF het is weer zo'n we-houden-geen-rekening-met-je-privacy-paal-maar-we-zijn-niet-rechts-maar-politiek-correct-steek-een-steekpenning-in-mijn-zak-en-ik-ken-je-nummerplaat-paal?
OVERIGENS ze hebben inmiddels nog wat camera's gemonteerd aan enkele verlichtingspalen. Iemand enig idee wat "ze" van plan zijn daar? Zijn dat wel snelheidscamera's? Of willen ze 'stiekem' alles filmen wat je doet in je wagen: appel eten, telefoneren, vrouw die je XXX't aan 120 km/u, slapen... ???
Comment
Comment