Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
    1 tot 2 weken schat ik.
    Dan zit ik met een probleem

Comment

• @ OPS

Nog ne limburger zie ik, ben zelf van heusden!

btw kunt ge mij vertellen waar en wnnr ge juist geflitst geweest zijt door flitsauto, en welke merk/type da was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
        Vandaag 2 brieven gehad , 2x door dezelfde flitsauto ..

52km/h in zone 50 en 93km/h in zone 50 .

Van die eerste ga ik een overschrijvingsformulier krijgen van €50 . Iemand die weet wat mij te wachten staat met dat geval van 93km/h ?

"Het dossier wordt toegezonden aan het parket van Hasselt"
        heb een jaar of twee terug ook zo'n boete gehad, ik reed nog iets sneller geloof ik

Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
        Hoelang ?
        500 EUR en 20 dagen rijverbod gehad. was wel in pz brussel
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 20 dagen is wel heel veel

Comment

• Wel maar 500€ boete, mag hij dan wel weer blij mee zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
              Wel maar 500€ boete, mag hij dan wel weer blij mee zijn.
              maar € 500 ?
              Ook een zure appel Maar oké , het kan dus erger .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredduc Bekijk Berichten
                TEST jij dat echt?
                neen, maar omdat ze der pas onlangs terug staat helemaal vergeten en was cruizecontrol aant snorren en intussen met iphone aant klooien.. whoops coyote geeft hem nu wel alweer aan.

Comment

• Vraagje over eventuele locatie van een flitspaal

Als je op de E19 rijdt richting Antwerpen, voorbij de craeybeckxtunnel, je neemt richting Brugge, dan heb je een scherpe (leuke) bocht en dan kom je op de ring. Zou het kunnen dat er vanboven op de eerste of tweede brug waar je onder rijdt een camera geplaatst is?

Gisteren een flits gezien maar ik zou zweren dat het langs de andere kant was

Dus ofwel de brug op de Gerard le Grellelaan, ofwel de Jan van Rijswijcklaan.
                  Iemand een idee?

Comment

• Op de brug weet ik niet, maar gisteren rond 14-1500 u stond er wel een mobiele flitser een beetje voorbij de Jan van Rijswijcklaan in de middenberm, richting Brugge. Misschien heb je die gezien?
                    2012 Renault Megane RS

Comment

Dan zit ik met een probleem
                      Zoek een student met een rijbewijs en betaal die een paar weken om met jou rond te rijden.
                      Dat is de goedkoopste manier zonder je werk in gevaar te brengen, zeker als je je overdag moet verplaatsen.

Comment

• @Cash, het was gisteren avond.

Ben er nog eens langs gereden en het ding dat ik dacht te zien was een verkeersbord. Dus vanop die brug is niet mogelijk. Waarschijnlijk zag ik dan de flits van een mobiele camera in de middenberm die iemand gepakt heeft in de tegengestelde richting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          Zoek een student met een rijbewijs en betaal die een paar weken om met jou rond te rijden.
                          Dat is de goedkoopste manier zonder je werk in gevaar te brengen, zeker als je je overdag moet verplaatsen.
                          En ge kunt er ook nog samen pinten mee gaan drinken.

Comment

• editblablabla
                            Last edited by ; 02/10/2011, 23:08.

Comment

Mama
                              edit blablablabla
                              Last edited by ; 03/10/2011, 10:35.

Comment

• Ik edit mijn post , gij die van u ook ?

Comment

Ik edit mijn post , gij die van u ook ?
                                  Edit is langs geweest.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                    Dus ofwel de brug op de Gerard le Grellelaan, ofwel de Jan van Rijswijcklaan.
                                    Op beide bruggen staat men wel eens te flitsen met een mobiel apparaat. Statief op kabouterstand, camera tussen de spijlen van de brug, onmogelijk op voorhand te zien, dus vrijwel altijd prijs. De dienstdoende agent ligt dan meestal te slapen in z'n auto die op de middenberm bovenaan is geparkeerd. Geen idee of 'ie er zondag stond, maar t'is wel een gekende weekendlocatie, omdat er in de week geen vrije parkeerplaats is, en daarom enkel in't weekend er ruimte is om ergens tussen 2 auto's een dutje te doen.

Comment

• Gisteren stond de politie blijkbaar te flitsen op de E314 ter hoogte van Houthalen. Weet iemand waar ze dan juist staan?

Comment

• R6 => geen boete gekregen, dus paal was nog niet actief OF het is weer zo'n we-houden-geen-rekening-met-je-privacy-paal-maar-we-zijn-niet-rechts-maar-politiek-correct-steek-een-steekpenning-in-mijn-zak-en-ik-ken-je-nummerplaat-paal?

OVERIGENS ze hebben inmiddels nog wat camera's gemonteerd aan enkele verlichtingspalen. Iemand enig idee wat "ze" van plan zijn daar? Zijn dat wel snelheidscamera's? Of willen ze 'stiekem' alles filmen wat je doet in je wagen: appel eten, telefoneren, vrouw die je XXX't aan 120 km/u, slapen... ???

Comment

• in feite hoort dat allemaal niet, iedereen maakt zo'n fouten maar het kan wel een reden zijn waarom je, als je toevallig vlak erna een accident doet, het aan uwe rekker kan hebben

Comment

Working...
                                          X