Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Gisteren stond de politie blijkbaar te flitsen op de E314 ter hoogte van Houthalen. Weet iemand waar ze dan juist staan?
    In welke richting?

Richting Lummen zijn er 2 plekken, richting Nederland 3 .

Comment

• laatse week al weer paar keer de flitspalen op viaduct van gentbrugge zien afgaan. Na de berichten in de krant dat de trajectcontrole daar niet werkt zijn er blijkbaar veel die maar blijven doorrijden. Ze lettten dan niet op de "oude" palen die wel degelijk nog aanstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredduc Bekijk Berichten
        R6 => geen boete gekregen, dus paal was nog niet actief OF het is weer zo'n we-houden-geen-rekening-met-je-privacy-paal-maar-we-zijn-niet-rechts-maar-politiek-correct-steek-een-steekpenning-in-mijn-zak-en-ik-ken-je-nummerplaat-paal?

OVERIGENS ze hebben inmiddels nog wat camera's gemonteerd aan enkele verlichtingspalen. Iemand enig idee wat "ze" van plan zijn daar? Zijn dat wel snelheidscamera's? Of willen ze 'stiekem' alles filmen wat je doet in je wagen: appel eten, telefoneren, vrouw die je XXX't aan 120 km/u, slapen... ???
        In de regio Turnhout staat het vol met die palen. Weg privacy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          In welke richting?

Richting Lummen zijn er 2 plekken, richting Nederland 3 .
          Richting Lummen.

Ik weet dus totaal niet waar ze daar staan, erg als je zelf van Houthalen bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
            In de regio Turnhout staat het vol met die palen. Weg privacy.
            jammer dat er in de metro van brussel nog geen bleken te staan

Comment

• Woensdagnacht schoonvader lelijke val gemaakt, nu heb ik de ambulance gevolgd en ben ik een aantal keer op de foto gezet bij het volgen van de ambulance. Ik hoop dat ze dit aanvaarden. Iemand ervaring mee?

Comment

• Ik heb begrip voor uw situatie, maar ik denk dat de rechter minder begrip gaat tonen, toch vooral als je bv. roodlicht voorbijgereden bent.

Comment

• Ik vrees er ook wel voor, de ambulance had je schoonvader al mee, jij moest dus in principe niet snel volgen. Je kan natuurlijk geluk hebben, maar ik zou er niet op hopen.

Comment

• Men doet dat omdat men in een paniek/schrik situatie zit maar dat is geen geldige reden om "het" te doen vrees ik. Heb dat in het verleden ook eens gedaan, de ambulance gevolgd, toen mijn dochter een zwaar accident had met hare fiets (dubbele bekkenbreuk), gelukkig voor mij heb ik geen rode lichten moeten "negeren", wel boven de toegelaten snelheid maar geen politie tegengekomen. Men 'ignoreert' in zo'n situatie moedwillig alles, men wil alleen erbij zijn en erbij blijven, koste wat het kost.

Comment

• en je mag weten dat dat jou eventueel een prijs kost

Comment

• Gisterenavond geflitst op de E40 in Boutersem. CC op 160...
                        Had niet geanticipeerd op mogelijke flitser dus niet afgeremd.

Comment

• Zaterdagnacht rond 1u30 stonden ze op de Antwerpse ring te flitsen ter hoogte van Wilrijk richting Nederland, echt degoutant. Gelukkig gaf mijn coyote het aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Ik vrees er ook wel voor, de ambulance had je schoonvader al mee, jij moest dus in principe niet snel volgen. Je kan natuurlijk geluk hebben, maar ik zou er niet op hopen.
                            Ik vervoerde zijn zoon die in shock was en niet met de ziekenwagen meemocht...

Comment

• 4 nieuwe cameras op r6 mechelen, tussen stuk antwerpse steenweg en liersesteenweg, hangen aan verlichtingspaal, wss nummerplaatherkenning?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                en je mag weten dat dat jou eventueel een prijs kost
                                Dat is in zo'n omstandigheden slechts bijzaak.

Comment

• Jah, voor de bruggelingen.. (en flitsservice)

De gekende videowagen VES 123 (mercedes c) heeft een nieuwe nummerplaat,.. wie hem eerst raad krijgt een lolly!

Heb hem deze middag een onderschepping zien doen..

(ik denk dat het 1 bhs 242 is, ik heb het opgeschreven op men bureau maar ben het nu vergeten..)
                                  als we de redenering doortrekken zou het dus ook wel kunnen dat de flitswagens van pz brugge ook van een nieuwe nummerplaat zullen worden voorzien?

Comment

• 1-AVS-249 ofzo dacht ik

Comment

• 1-BNS-482

Now gimme that lolly!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                        Dat is in zo'n omstandigheden slechts bijzaak.
                                        Als een paar minuten daarvoor je iemand levenloos in je handen had en het bloed dat uit zijn hoofd gutst tracht te stoppen kan ik u verzekeren dat wanneer je in een vreemde stad bent en je de weg niet weet of welk ziekenhuis en ze zeggen je jij volgt; dat alles kan ontploffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk Berichten
                                          Als een paar minuten daarvoor je iemand levenloos in je handen had en het bloed dat uit zijn hoofd gutst tracht te stoppen kan ik u verzekeren dat wanneer je in een vreemde stad bent en je de weg niet weet of welk ziekenhuis en ze zeggen je jij volgt; dat alles kan ontploffen
                                          Dat is exact wat ik wou zeggen met "Dat is in zo'n omstandigheden slechts bijzaak.", dat er maar één ding nog belangrijk is in zo'n situatie, nl. om met de geliefde persoon tegelijk in het ziekenhuis te kunnen toekomen om er daarna terug constant te kunnen bijblijven. Zaken zoals boetes e.d. spelen dan totaal geen rol meer.

Comment

Working...
                                          X