Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet stonden ze ook op de E40 tussen Beernem en Aalter.

Merci Coyote

Comment

• nazareth; depinte; en die streken altijd Opel zafira; zilvergrijs. nummerplaat SYG.468
      deze dus

Voor nazareth:
      In de warandestraat staat die bijna altijd zo half op de zijberm.
      Op de baan gavere-deinze staat die dikwijls tussen de bomen in de buurt van café de edemolen.
      In de ´s gravenstraat staan ze ook dikwijls tussen de brug over E17 en diezelfde warandestraat in beide richtingen en zowel voor als achter het rond punt.
      Op de oudenaardse heerweg staan ze nu en tussen de "hot ice (dat sexclubgedoe) en schooltje vossenhol.
      en op de baan tussen nazareth dorp en eke dorp durven ze ook staan maar daar weet ik niet juist waar.

Comment

• Allright, thx

Comment

• M'n broer is na 2 maand rijbewijs in zone 30 (gasthuistunnel Antwerpen) geflitst tegen 72 en 66 na correctie. Waaraan kan hij zich juist verwachten, de site is vaag (van 50 tot 2000+ euro) en er staat niet echt iets van rijbewijs kwijt/examen opnieuw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            M'n broer is na 2 maand rijbewijs in zone 30 (gasthuistunnel Antwerpen) geflitst tegen 72 en 66 na correctie. Waaraan kan hij zich juist verwachten, de site is vaag (van 50 tot 2000+ euro) en er staat niet echt iets van rijbewijs kwijt/examen opnieuw?
            wordt hoe dan ook rechtbank en rijbewijs opnieuw doen. zie spillies ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              M'n broer is na 2 maand rijbewijs in zone 30 (gasthuistunnel Antwerpen) geflitst tegen 72 en 66 na correctie. Waaraan kan hij zich juist verwachten, de site is vaag (van 50 tot 2000+ euro) en er staat niet echt iets van rijbewijs kwijt/examen opnieuw?
              't was toch opa die met de auto aan het rijden was

Comment

• Zondag namiddag stond er een zilvere Golf IV break te flitsen op de snelweg niet zo ver van het circuit Francorchamps. Dat zijn die kronkelende weggetjes die wat afdalend gaan. Snelheidbeperking was 80km/u.
                De Golf stond half scheef in de berm geparkeerd.

Ik reed er ongeveer 110km/u en toen ik de Golf zag ben ik nog in de remmen gegaan maar ben niet 100% zeker of ik snel genoeg afgeremd geraakt ben. Stond ook te flitsen op een afdaling .

Is er ooit al iemand op de plaats geflitst? Flitsen ze daar op 80 of zetten ze limiet om te flitsen wat hoger daar? Rekeninghoude met het foutlopen van de snelheidsmeter, het afremmen en de marge die de politie neemt, hoop ik dat ik geen boete heb . Hoelang zou het duren voordat ik wat zekerheid heb? Is dit 2 weken of gaat het de dag van vandaag al wat sneller? Heb al gehoord van 3 dagen of is dat wat optimistisch.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• heb er 2 weken terug op zaterdag 1 opgelopen in katelijne en deze was vorige week maandag in de bus gevallen.
                  ben rond 16 augustus geflitst gewest op de R6 en dat was pas half september aangekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    heb er 2 weken terug op zaterdag 1 opgelopen in katelijne en deze was vorige week maandag in de bus gevallen.
                    ben rond 16 augustus geflitst gewest op de R6 en dat was pas half september aangekomen.
                    WOW dat komt laat aan...

Waar ben je geflitst in Katelijne?
                    16 augustus op de R6, is dat dan die nieuwe flitspaal net voor het kruispunt met de Antwerpsesteenweg?

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Recent nog 14 dagen geduurd alvorens ze in de bus zat , dus je zult ff moeten afwachten op post uit Wallonië. Hou er rekening mee dat alles in het frans zal staan.

Comment

• niet geflitst maar wist niet goed waar zetten.

wat is het tarief bij het verkeerd inrijden van een éénrichtingsstraat?
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                          Recent nog 14 dagen geduurd alvorens ze in de bus zat , dus je zult ff moeten afwachten op post uit Wallonië. Hou er rekening mee dat alles in het frans zal staan.
                          Tja, betalen moet je toch of het nu in het nederlands of het frans is . Ben al een halve week gerust .

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                            waar stonden ze nu weer; "´s gravenstraat; warandestraat; gaverse steenweg"
                            ik ook 56 in BK, leopoldlaan Geraardsbergen, geen correctie 50 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                              WOW dat komt laat aan...

16 augustus op de R6, is dat dan die nieuwe flitspaal net voor het kruispunt met de Antwerpsesteenweg?
                              die is er een week later gezet.
                              was een flitswagen.

maar erger, ik kwam gisteren rond 3u terug van carre. en het was grote wodka controle. ( mijn ouders hebben rond 11u controle gehad )
                              ik ben daar rond 3u gepasseerd en rt stond nog net 1 combi die aan het opruimen was enz.
                              nu blijkt dat ze dus ook flitscontroles aan het doen waren, maar ik heb niks gezien.
                              en ik hoop dat er op dat moment geen flitser auto meer stond want ben er nogal redelijk snel gepasseerd :S

MAW, if i'm lucky was iedereen al door inclusief de flitswagen... 90% kans
                              if im out of luck stond er nog steeds een flitser en ben ik erbij :S

ik ben hier de laatste tijd veel te veel in dit topic aan het posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                WOW dat komt laat aan...

Bedoel je die camera's tegen die lichtpaal halfweg tussen kruispunt a'pstesteenweg en liersesteenweg? Dat zijn geen snelheidscamera's maar nummerplatenlezers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                  Bedoel je die camera's tegen die lichtpaal halfweg tussen kruispunt a'pstesteenweg en liersesteenweg? Dat zijn geen snelheidscamera's maar nummerplatenlezers.
                                  Nee, andere kant, als je van de E19 komt richting het kruispunt.
                                  Een goede 200 m voor het kruispunt staat er nu ook een flitspaal.
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                    Nee, andere kant, als je van de E19 komt richting het kruispunt.
                                    Een goede 200 m voor het kruispunt staat er nu ook een flitspaal.
                                    miljaar, niks gezien... ben daar zaterdagmiddag nog gepasseerd, was al wel aan het uitbollen maar toch >70km/u. Dat verklaart wel waarom ik geen borden meer met 70 op zag vlak voor de lichten.. Enfin, camera zal nog wel niet werken zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                      miljaar, niks gezien... ben daar zaterdagmiddag nog gepasseerd, was al wel aan het uitbollen maar toch >70km/u. Dat verklaart wel waarom ik geen borden meer met 70 op zag vlak voor de lichten.. Enfin, camera zal nog wel niet werken zeker.
                                      Ja, 't staat er nog niet zo lang, dus ik hoop voor je dat het nog niet actief is .
                                      Het staat min of meer verborgen achter een bord (of kan ook een kast zijn, ik weet het niet meer zeker). Het staan aan de linkerkant zo'n goede 200 m voor het licht dus.
                                      De eerste keer dat ik het zag was inderdaad wel verschieten.
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                        die is er een week later gezet.
                                        was een flitswagen.

maar erger, ik kwam gisteren rond 3u terug van carre. en het was grote wodka controle. ( mijn ouders hebben rond 11u controle gehad )
                                        ik ben daar rond 3u gepasseerd en rt stond nog net 1 combi die aan het opruimen was enz.
                                        nu blijkt dat ze dus ook flitscontroles aan het doen waren, maar ik heb niks gezien.
                                        en ik hoop dat er op dat moment geen flitser auto meer stond want ben er nogal redelijk snel gepasseerd :S

MAW, if i'm lucky was iedereen al door inclusief de flitswagen... 90% kans
                                        if im out of luck stond er nog steeds een flitser en ben ik erbij :S

ik ben hier de laatste tijd veel te veel in dit topic aan het posten
                                        Op de site van het nieuwsblad stond er een artikel over de actie. Was blijkbaar een groot succes. Hopelijk waren ze al ingepakt toen je er passeerde

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Als het bevel wordt gegeven dat een dispositief opgeheven wordt, is het meestal de flitswagen die eerst terug binnenkomt, daarna de motoragenten, de rest is bezig om alles op te ruimen en vertrekt in colonne naar het commissariaat, de laatste is meestal zo'n mobilhome-bus eventueel vergezeld van een combi, om de plaats te verlaten. Als je op zo'n moment passeert, weet je vrijwel zeker dat het flitsen al een half uur gedaan is.

Comment

Working...
                                          X