Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
    Ja, 't staat er nog niet zo lang, dus ik hoop voor je dat het nog niet actief is .
    Het staat min of meer verborgen achter een bord (of kan ook een kast zijn, ik weet het niet meer zeker). Het staan aan de linkerkant zo'n goede 200 m voor het licht dus.
    De eerste keer dat ik het zag was inderdaad wel verschieten.
    Die flitspaal staat schuin achter een bord...

Vroeger stonden ze ook te flitsen onder de brug, of op de pechstrook net na de bocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Op de site van het nieuwsblad stond er een artikel over de actie. Was blijkbaar een groot succes. Hopelijk waren ze al ingepakt toen je er passeerde
      laten we zeggen dat we een nachtelijke G aan het trekken waren in die bocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        niet geflitst maar wist niet goed waar zetten.

wat is het tarief bij het verkeerd inrijden van een éénrichtingsstraat?
        50€ dus.
        valt nog mee, ik had zaken gelezen van 150€
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          laten we zeggen dat we een nachtelijke G aan het trekken waren in die bocht.
          een kleine G dan toch met je camaro.
          wimoptiek.be op

Comment

50€ dus.
            valt nog mee, ik had zaken gelezen van 150€
            Chance gehad. Een vriend is mogen voorkomen daarvoor. Was wel beginnend bestuurder.
            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
            1990 Volvo 344
            1991 Mercedes W124 230CE
            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
            1980 Volkswagen Derby CLS
            1990 Mercedes W124 230CE
            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

een kleine G dan toch met je camaro.
              toyota
              de camaro is nog steeds in opbouw. maar ook daar zijn we aan bezig.
              zo heb ik irocZ swaybars gescoord.
              en mss tegen de zomer of volgend jaar eens nadenken over een setje koni's en eibachs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                Chance gehad. Een vriend is mogen voorkomen daarvoor. Was wel beginnend bestuurder.
                eerste graad overtreding staat erop. maar er zullen misschien verzachtende omstandigheden zijn omdat er bij de commentaar "volgde gps" stond. wat idd zo was, waarschijnlijk zal de straat vroeger 2 richtingen geweest zijn.
                wimoptiek.be op

Comment

eerste graad overtreding staat erop. maar er zullen misschien verzachtende omstandigheden zijn omdat er bij de commentaar "volgde gps" stond. wat idd zo was, waarschijnlijk zal de straat vroeger 2 richtingen geweest zijn.
                  Toch vreemd eigenlijk.
                  Die vriend kende de buurt niet en moest in een bepaalde straat zijn. Bij het inrijden van die straat zag hij het verbodsbord, en besliste om 10-20m verder te draaien, omdat hij anders serieus wat verkeer hinderde.
                  Verdict: paar weken rijverbod, boete en theoretisch rijexamen opnieuw doen.
                  Nuja, des te beter voor jou!
                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                  1990 Volvo 344
                  1991 Mercedes W124 230CE
                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                  1980 Volkswagen Derby CLS
                  1990 Mercedes W124 230CE
                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                    Toch vreemd eigenlijk.
                    Die vriend kende de buurt niet en moest in een bepaalde straat zijn. Bij het inrijden van die straat zag hij het verbodsbord, en besliste om 10-20m verder te draaien, omdat hij anders serieus wat verkeer hinderde.
                    Verdict: paar weken rijverbod, boete en theoretisch rijexamen opnieuw doen.
                    Nuja, des te beter voor jou!
                    Men zal dat anders beschouwen vermoed ik. Wisali had niet in de gaten dat hij abuis was, terwijl je vriend bij het inrijden zag dat het niet mocht en toch moedwillig verder gereden is...

Comment

• Ik ben dus stom genoeg geweest om geflitst te zijn
                      Nuja mijn vraag is, deze betaling komt toe op mijn pa zijn naam.
                      Maar hij wil dit niet want IK (zoon) ben geflitst geweest.
                      What to do ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        Ik ben dus stom genoeg geweest om geflitst te zijn
                        What to do ?
                        Jij niets
                        Je pa aan de andere kant moet op het formulier dat toekomt even opschrijven dat jij reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                          Jij niets
                          Je pa aan de andere kant moet op het formulier dat toekomt even opschrijven dat jij reed.
                          We hebben de betaling wel nog niet ontvangen
                          hier zit wel een papier bij die je kan opzenden maar dit is enkel in betwisting van uw overtreding.

Comment

• En als ik mij niet vergis, ook als het om een andere bestuurder gaat.
                            Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                            2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                            2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                            2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                            2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Ik ben dus stom genoeg geweest om geflitst te zijn
                              What to do ?
                              Als het gaat om een gewone flitsboete waarbij je niet naar de rechtbank hoeft te gaan, is die boete een "onmiddellijke inning" en dus niet gelinkt aan de eigenaar van die auto.

Uw pa hoeft dus niets te vrezen.
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Als het gaat om een gewone flitsboete waarbij je niet naar de rechtbank hoeft te gaan, is die boete een "onmiddellijke inning" en dus niet gelinkt aan de eigenaar van die auto.

Uw pa hoeft dus niets te vrezen.
                                ergens geschreven bewijs waar je die informatie vindt?

Comment

• Op de Vilvoordebaan (ter hoogte van Evere) stond deze avond een grijze Peugeot 206 te flitsen. 3 pikkel stond voor de auto, flitser zat in de voorbumper.
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Er staat sinds vannacht een nieuwe flitspaal op de E40 Tienen -> Luik.
                                    Database error.
                                    The database has encountered a problem.

Comment

• Wou het net komen melden

Een paar 100 meter voor afrit Tienen/Hoegaarden staat hij redelijk goed verborgen tussen de struiken in de middenberm.

Locatie via Google maps (ongeveer): http://maps.google.be/maps?saddr=E40...ra=ls&t=h&z=16

Geen idee of hij kan gedraaid worden richting Brussel.

Comment

• Ik reed op een baan waar je 70 mocht, en reed ongeveer 80 (kwam net van de autostrade), toen zag ik opeens een flitspaal wat te laat en ging ik in de remmen. Maar ik zag op de GPS dat ik nog 75 reed, en zag precies een lampje aanfloepen in die flitslens, maar niet echt een FLASH. Ben ik nu geflitst?

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Ik reed op een baan waar je 70 mocht, en reed ongeveer 80 (kwam net van de autostrade), toen zag ik opeens een flitspaal wat te laat en ging ik in de remmen. Maar ik zag op de GPS dat ik nog 75 reed, en zag precies een lampje aanfloepen in die flitslens, maar niet echt een FLASH. Ben ik nu geflitst?
                                          http://www.wegcode.be/boeteberekening

Nope ge ga nie geflitst zijn al ge 80 reed en nog 3km per uur vertraagd zijt door te remmen allemaal çava

hopelijk rede 76 rapper, is 50€

Moet er niet mee inzitten een flits zie je goed xD

Comment

Working...
                                          X