Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorige week heb ik gezien dat ze aan het werken waren in Mechelen aan de flitspaal op de R6 (vlakbij kruispunt antwerpsesteenweg). In het asfalt zie je nu ook lijnen zitten. Volgens mij is de paal actief.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Vorige week heb ik gezien dat ze aan het werken waren in Mechelen aan de flitspaal op de R6 (vlakbij kruispunt antwerpsesteenweg). In het asfalt zie je nu ook lijnen zitten. Volgens mij is de paal actief.
      Deze ochtend stond er vlakbij de paal een zilvere Fiat Bravo te flitsen. Dat was rond 7u45. De flitspaal zal dus nog niet actief zijn.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ze zitten precies ergens met een tekort in hun kas voor dit jaar, ZO veel mobiele radars dat ik tegenkom de laatste dagen ... echt niet normaal

Coyote doet overuren ... hopelijk geeft hij ze allemaal door!

De beste was vorige zaterdag, 8h30 's morgens (later vernomen dat ze er al stonden van 6h!!!) op de E17 richting Frankrijk. Op 2 bruggen voor de grensovergang stond een radar, met patrouille op de brug ... maar gewoon ECHT onzichtbaar opgesteld.
        Ik reed 130 op cc en ineens begon m'n coyote lawaai te maken ... ik vertraag niet omdat ik zo tussen de brugpilaren kan kijken en direct zie dat er geen trépied staat ... maar op het moment dat Mr Coyote vraagt of ze er stonden of niet, kijk ik in mijn spiegel en zie ik nog net de installatie aan de brugreling hangen Hopelijk sta ik er niet op.

Daar gaan ze 't een en 't ander vastgehad hebben vrees ik ...

Het is natuurlijk van levensbelang om op een zaterdagochtend om 6u te staan flitsen op een lege autostrade. Met al die overstekende kinderen ...
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Ze zitten precies ergens met een tekort in hun kas voor dit jaar, ZO veel mobiele radars dat ik tegenkom de laatste dagen ... echt niet normaal

Coyote doet overuren ... hopelijk geeft hij ze allemaal door!

De beste was vorige zaterdag, 8h30 's morgens (later vernomen dat ze er al stonden van 6h!!!) op de E17 richting Frankrijk. Op 2 bruggen voor de grensovergang stond een radar, met patrouille op de brug ... maar gewoon ECHT onzichtbaar opgesteld.
          Ik reed 130 op cc en ineens begon m'n coyote lawaai te maken ... ik vertraag niet omdat ik zo tussen de brugpilaren kan kijken en direct zie dat er geen trépied staat ... maar op het moment dat Mr Coyote vraagt of ze er stonden of niet, kijk ik in mijn spiegel en zie ik nog net de installatie aan de brugreling hangen Hopelijk sta ik er niet op.

Daar gaan ze 't een en 't ander vastgehad hebben vrees ik ...

Het is natuurlijk van levensbelang om op een zaterdagochtend om 6u te staan flitsen op een lege autostrade. Met al die overstekende kinderen ...
          ge zegt daar zoiets
          Op de E40 zag ik ooit 's 5 mensen (vreemdelingen wss) oversteken
          Was ook geen kat op de autostrade te zien, ma wel vreemdelingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Ze zitten precies ergens met een tekort in hun kas voor dit jaar, ZO veel mobiele radars dat ik tegenkom de laatste dagen ... echt niet normaal

Dat was mij ook al opgevallen.

1 van men laatste boetes, een zondagmorgen om 8h, autostrade was gewoon leeg.
            Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
              Dat was mij ook al opgevallen.
              Idem hier; in de regio is het echt niet te doen de laatste tijd...
              Zowel m'n coyote als gsm doen overuren
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Een maat is afgelopen zaterdag om 8u30 geflitst op de E19 van Brussel naar Antwerpen, het was blijkbaar een speciale actie op alle Vlaamse autosnelwegen.
                In de politiezone Dendermonde zijn ze ook weer hyperactief bezig, door de invoering van snelheidszones is de snelheid op een pak banen verlaagd dus ze zijn weer volop aan het cashen.
                Last edited by Gunter; 24/11/2011, 14:04.

Comment

• werkt da eigenlijk goe die coyote?

Comment

• Over 't algemeen wel, al zijn die machienekes nie 100% betrouwbaar.

Comment

• 'Ie heeft me deze ochtend ook gered

Ze doen er idd flink aan door de laatste tijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                        'Ie heeft me deze ochtend ook gered

Ze doen er idd flink aan door de laatste tijd...
                        Waar ergens?
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Centrum van Eke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                            Een maat is afgelopen zaterdag om 8u30 geflitst op de E19 van Brussel naar Antwerpen, het was blijkbaar een speciale actie op alle Vlaamse autosnelwegen.
                            In de politiezone Dendermonde zijn ze ook weer hyperactief bezig, door de invoering van snelheidszones is de snelheid op een pak banen verlaagd dus ze zijn weer volop aan het cashen.
                            Ik heb al gemerkt dat je wanneer van Lebbeke komt het al een tijdje vijftig is. Vroeger mocht je daar nog 70!.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              werkt da eigenlijk goe die coyote?
                              Op de autostrades en grote N-wegen wel. Lokaal is het een pak minder. Je moet gewoon geluk hebben dat er net een verkenner voor jou passeerde en de plaatsen en wagens kent waar de lokale politie staat te flitsen
                              + hoe meer buiten de piekuren, hoe riskanter
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

• zonet op viaduct van gentbrugge was het precies weer nen disco; Er kwam mij een camionette met engelse plaat voorbij aan een rotvaart; paal 1 flits flits; paal 2 ook flits flits en ondertussen aan de andere kant ook enen zien afgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  Ik heb al gemerkt dat je wanneer van Lebbeke komt het al een tijdje vijftig is. Vroeger mocht je daar nog 70!.
                                  Op die baan stonden ze vanmorgen te flitsen, net voorbij de Delhaize aan de overkant van de straat. Ik zag Marina nog net in de grijze Skoda stappen en heb het maar doorgegeven aan Q-Music
                                  En gisterenavond op de Mechelsesteenweg ergens ter hoogte van Cardoen, tis echt niet normaal meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                    zonet op viaduct van gentbrugge was het precies weer nen disco; Er kwam mij een camionette met engelse plaat voorbij aan een rotvaart; paal 1 flits flits; paal 2 ook flits flits en ondertussen aan de andere kant ook enen zien afgaan.
                                    Die Britten trekken hun dat geen hol aan. Zolang ze niet aan de kant worden gezet ontspringen ze de dans want die flitsboetes komen toch nooit toe.
                                    2.0 JTDm

Comment

• Ne maat werd onlangs in een zone 30 (zonder variabele borden) geflitst, een zaterdagavond rond 21h30.
                                      Dat zijn imo pesterijen.
                                      Database error.
                                      The database has encountered a problem.

Comment

Ne maat werd onlangs in een zone 30 (zonder variabele borden) geflitst, een zaterdagavond rond 21h30.
                                        Dat zijn imo pesterijen.
                                        Dat is toch onmogelijk volgens de wetgeving? Zone 30 geld alleen tijdens de schooluren en in de week dacht ik...

Als ik uw vriend was zou ik eens de wetgeving uitpluizen

Comment

Ne maat werd onlangs in een zone 30 (zonder variabele borden) geflitst, een zaterdagavond rond 21h30.
                                          Dat zijn imo pesterijen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
                                          Dat is toch onmogelijk volgens de wetgeving? Zone 30 geld alleen tijdens de schooluren en in de week dacht ik...

Als ik uw vriend was zou ik eens de wetgeving uitpluizen

30 is 30.

Ik weet niet welke regels jij hebt uitgevonden, maar het gemiddelde verkeersbord geldt altijd, niet part-time.

Maar voor de rest zal je uiteraard wel een geweldig chauffeur met kennis van zaken zijn.
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X