Vorige week heb ik gezien dat ze aan het werken waren in Mechelen aan de flitspaal op de R6 (vlakbij kruispunt antwerpsesteenweg). In het asfalt zie je nu ook lijnen zitten. Volgens mij is de paal actief.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenVorige week heb ik gezien dat ze aan het werken waren in Mechelen aan de flitspaal op de R6 (vlakbij kruispunt antwerpsesteenweg). In het asfalt zie je nu ook lijnen zitten. Volgens mij is de paal actief.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Ze zitten precies ergens met een tekort in hun kas voor dit jaar, ZO veel mobiele radars dat ik tegenkom de laatste dagen ... echt niet normaal
Coyote doet overuren ... hopelijk geeft hij ze allemaal door!
De beste was vorige zaterdag, 8h30 's morgens (later vernomen dat ze er al stonden van 6h!!!) op de E17 richting Frankrijk. Op 2 bruggen voor de grensovergang stond een radar, met patrouille op de brug ... maar gewoon ECHT onzichtbaar opgesteld.
Ik reed 130 op cc en ineens begon m'n coyote lawaai te maken ... ik vertraag niet omdat ik zo tussen de brugpilaren kan kijken en direct zie dat er geen trépied staat ... maar op het moment dat Mr Coyote vraagt of ze er stonden of niet, kijk ik in mijn spiegel en zie ik nog net de installatie aan de brugreling hangen Hopelijk sta ik er niet op.
Daar gaan ze 't een en 't ander vastgehad hebben vrees ik ...
Het is natuurlijk van levensbelang om op een zaterdagochtend om 6u te staan flitsen op een lege autostrade. Met al die overstekende kinderen ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZe zitten precies ergens met een tekort in hun kas voor dit jaar, ZO veel mobiele radars dat ik tegenkom de laatste dagen ... echt niet normaal
Coyote doet overuren ... hopelijk geeft hij ze allemaal door!
De beste was vorige zaterdag, 8h30 's morgens (later vernomen dat ze er al stonden van 6h!!!) op de E17 richting Frankrijk. Op 2 bruggen voor de grensovergang stond een radar, met patrouille op de brug ... maar gewoon ECHT onzichtbaar opgesteld.
Ik reed 130 op cc en ineens begon m'n coyote lawaai te maken ... ik vertraag niet omdat ik zo tussen de brugpilaren kan kijken en direct zie dat er geen trépied staat ... maar op het moment dat Mr Coyote vraagt of ze er stonden of niet, kijk ik in mijn spiegel en zie ik nog net de installatie aan de brugreling hangen Hopelijk sta ik er niet op.
Daar gaan ze 't een en 't ander vastgehad hebben vrees ik ...
Het is natuurlijk van levensbelang om op een zaterdagochtend om 6u te staan flitsen op een lege autostrade. Met al die overstekende kinderen ...
Op de E40 zag ik ooit 's 5 mensen (vreemdelingen wss) oversteken
Was ook geen kat op de autostrade te zien, ma wel vreemdelingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZe zitten precies ergens met een tekort in hun kas voor dit jaar, ZO veel mobiele radars dat ik tegenkom de laatste dagen ... echt niet normaal
Het is natuurlijk van levensbelang om op een zaterdagochtend om 6u te staan flitsen op een lege autostrade. Met al die overstekende kinderen ...
1 van men laatste boetes, een zondagmorgen om 8h, autostrade was gewoon leeg.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenDat was mij ook al opgevallen.
Zowel m'n coyote als gsm doen overuren
Comment
-
Een maat is afgelopen zaterdag om 8u30 geflitst op de E19 van Brussel naar Antwerpen, het was blijkbaar een speciale actie op alle Vlaamse autosnelwegen.
In de politiezone Dendermonde zijn ze ook weer hyperactief bezig, door de invoering van snelheidszones is de snelheid op een pak banen verlaagd dus ze zijn weer volop aan het cashen.Last edited by Gunter; 24/11/2011, 14:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten'Ie heeft me deze ochtend ook gered
Ze doen er idd flink aan door de laatste tijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenEen maat is afgelopen zaterdag om 8u30 geflitst op de E19 van Brussel naar Antwerpen, het was blijkbaar een speciale actie op alle Vlaamse autosnelwegen.
In de politiezone Dendermonde zijn ze ook weer hyperactief bezig, door de invoering van snelheidszones is de snelheid op een pak banen verlaagd dus ze zijn weer volop aan het cashen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenwerkt da eigenlijk goe die coyote?
+ hoe meer buiten de piekuren, hoe riskanter2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIk heb al gemerkt dat je wanneer van Lebbeke komt het al een tijdje vijftig is. Vroeger mocht je daar nog 70!.
En gisterenavond op de Mechelsesteenweg ergens ter hoogte van Cardoen, tis echt niet normaal meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenzonet op viaduct van gentbrugge was het precies weer nen disco; Er kwam mij een camionette met engelse plaat voorbij aan een rotvaart; paal 1 flits flits; paal 2 ook flits flits en ondertussen aan de andere kant ook enen zien afgaan.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenNe maat werd onlangs in een zone 30 (zonder variabele borden) geflitst, een zaterdagavond rond 21h30.
Dat zijn imo pesterijen.
Als ik uw vriend was zou ik eens de wetgeving uitpluizen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenNe maat werd onlangs in een zone 30 (zonder variabele borden) geflitst, een zaterdagavond rond 21h30.
Dat zijn imo pesterijen.Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk BerichtenDat is toch onmogelijk volgens de wetgeving? Zone 30 geld alleen tijdens de schooluren en in de week dacht ik...
Als ik uw vriend was zou ik eens de wetgeving uitpluizen
30 is 30.
Ik weet niet welke regels jij hebt uitgevonden, maar het gemiddelde verkeersbord geldt altijd, niet part-time.
Maar voor de rest zal je uiteraard wel een geweldig chauffeur met kennis van zaken zijn.
Comment
Comment