Oorspronkelijk geplaatst door Dimi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
En vanmorgen waren ze weeral bezig in Dendermonde, deze keer op het Hoogveld. De Skoda stond vlak voor een camion geparkeerd in de zone 70, onmogelijk te zien voor het verkeer dat van Dendermonde kwam. Ik kwam uit de andere richting en zag nog net de flash afgaan voor een tegenligger.
Als ze overal in België zoveel zouden flitsen als in Dendermonde, het begrotingstekort is op enkele maanden aangevuld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenzonet op viaduct van gentbrugge was het precies weer nen disco; Er kwam mij een camionette met engelse plaat voorbij aan een rotvaart; paal 1 flits flits; paal 2 ook flits flits en ondertussen aan de andere kant ook enen zien afgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
30 is 30.
Ik weet niet welke regels jij hebt uitgevonden, maar het gemiddelde verkeersbord geldt altijd, niet part-time.
Maar voor de rest zal je uiteraard wel een geweldig chauffeur met kennis van zaken zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenDeze ochtend stond er vlakbij de paal een zilvere Fiat Bravo te flitsen. Dat was rond 7u45. De flitspaal zal dus nog niet actief zijn.
Comment
-
Als ik zie en hoor hoeveel er geflitst wordt tegenwoordig, dan is dit niet meer te vergelijken met een actie maar een legale hold-up op de burgers.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenAls ik zie en hoor hoeveel er geflitst wordt tegenwoordig, dan is dit niet meer te vergelijken met een actie maar een legale hold-up op de burgers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenAls men dezelfde inspanningen zou doen voor het opsporen van niet-verzekerde voertuigen, rij-en rusttijden vrachtwagen, mensen die consequent elke voorrangsregel aan hun laars lappen, pechstrookrijders, sjakoschentrekkers, dat groepke dat hier s'nachts rondrijdt met die brommerkes zonder chappement én diegene die mijne autoradio gepikt hebt , k'zou er veel meer begrip voor hebben.
Voor de rest meer dan gelijk, klopjacht op 1 soort overtreding, terwijl er 10-tallen andere zijn die minstens even gevaarlijk en ergerlijk zijn, maar die worden precies bedenkt met de mantel der liefde.
Voor dat groepke dat daar 's nachts rondrijdt kunt ge ook de lokale gendarme bellen, we hadden hier paar jaar terug twee klakskes die de baan gebruikten als dragstrip elke zaterdagavond. Levensgevaarlijk want ze gingen zonder vertragen de voorrangsweg over. 1x de gendarme ingelicht, die klakskes zijn nooit meer langsgekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGeflitst voor de deur, 2 huizen verder, 84 in zone 70. Ze staan hier tegenwoordig dagelijks blijkbaar ...
Baan van Ieper naar Kemmel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWanneer en waar ergens? Aan de kazerne? want stuk erna is toch 90?
Stuk aan de kazerne heb ik ze ook wel al regelmatig gezien, ik rij daar nog zelden meer dan 70. Verder ook oppassen aan de fabrieken van Goudeseune, ze staan net voor het kruispunt ook wekelijks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenOei, gemist, baan Ieper-De klijte (dikkebusseweg), ze staan dagelijks in zone 50 en 70.
Stuk aan de kazerne heb ik ze ook wel al regelmatig gezien, ik rij daar nog zelden meer dan 70. Verder ook oppassen aan de fabrieken van Goudeseune, ze staan net voor het kruispunt ook wekelijks.
Je moet me anders maar eens je gsmnummer pm'en dan had je het mogelijks al via sms doorgekregen... Ik stuur ze door naar een man of 70 als ik ze zie of iets krijg via sms. Kleine moeite om je erbij te zetten
Comment
-
Op de kortrijksesteenweg bijna geflitst gisteren. Om één of andere onverklaarbare reden mag je daar maar 30 ipv 70 (ik vermoed voor werken, maar die waren zondagavond niet te zien). Plots zie ik een V70 in de middenberm staan wat ik al verdacht vond. Ben dus vertraagd tot 30, en in mijn spiegel kon ik zijn flitsgerei op het dashboard zien liggen. Daar zullen er veel gepakt geweest zijn vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenOp de kortrijksesteenweg bijna geflitst gisteren. Om één of andere onverklaarbare reden mag je daar maar 30 ipv 70 (ik vermoed voor werken, maar die waren zondagavond niet te zijn). Plots zie ik een V70 in de middenberm staan wat ik al verdacht vond. Ben dus vertraagd tot 30, en in mijn spiegel kon ik zijn flitsgerei op het dashboard zien liggen. Daar zullen er veel gepakt geweest zijn vrees ik.
Comment
-
Vandaag nieuwe camera gaan testen en bij het wegrijden... ja hoor daar stonden ze.
Ongeveer een uurtje later bij het terug naar huis rijden stonden ze er nog maar nu aan de andere kant van de weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenKlopt, maar uiteindelijk heb je het zelf in de hand hé.
Als je niet te snel rijdt heb je niets te vrezen.Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichteninderdaad en als ik mijn rijbewijs niet zou hebben dan zou ik zelfs niet geflitst kunnen worden. moraalridders ze zullen ook altijd blijven bestaan.
Ik zaag gewoon niet als ik geflitst wordt; ik aanzie dat als een extra taks om snel te mogen rijden
Ik heb er dit jaar al 3 keer aangehangen, maar ik ga daar absoluut niet over zagen want het is mijn schuld en niet die van de overheid of weet ik veel wie nog allemaal.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenInderdaad. Vorige week 3 dagen na elkaar in dikkebusseweg gestaan (1 keer aan zeeparel en andere net bij inslag crescendostraat)
Je moet me anders maar eens je gsmnummer pm'en dan had je het mogelijks al via sms doorgekregen... Ik stuur ze door naar een man of 70 als ik ze zie of iets krijg via sms. Kleine moeite om je erbij te zetten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment