Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Vandaag nieuwe camera gaan testen en bij het wegrijden... ja hoor daar stonden ze.

Ongeveer een uurtje later bij het terug naar huis rijden stonden ze er nog maar nu aan de andere kant van de weg.
    mag die daar eigenlijk wel parkeren op dat gras?

op de antwerpse ring hebben ze ter hoogte van de afrit berchem een flitspaal bijgezet. Rijrichting NL.
    Gelukkig dat die al in de coyote stond want ik had er geen erg op.

Comment

• Dat is niet parkeren, dat is werken. (Nog een geluk dat er geen voetpad ligt, anders deden ze daar "den trottoir" )

Comment

• Ik zie daar niet direct een probleem in, de omwonenden of hun bezoekers staan soms ook op het gras. Beter daar dan op de baan imo.
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

• Nummerplaatherkenning blijkt geoflitspaal

Comment

• voor de mensen die regelmatig door nazareth rijden; ze hebben sinds 1/12 een nieuwe snelheidscode op de gemeente. komt er dus op neer dat je bijna nergens nog sneller als 50 mag (en zelfs veel plaatsen met 30). Wordt ook aangegegevn door "zoneborden" wat dus wil zeggen dat je nergens nog een herinnering ziet staan.

ik woon nu 30jaar in dezelfde straat en we hebben al volgende snelheden mogen rijden. eerst was het 40 daarna was het 60 (buiten bebouwde kom); later was het weer 70 dan hebben ze de bebouwde kom vergroot dus werd het 50 en nu mogen we plots maar 30 meer omdat we in een woonwijk zouden wonen. gemeentepolitiek het blijft toch iets grappig

Comment

• Snelheidscontroles

Voor de geïnteresseerden, deze website publiceert ook naar Facebook en Twitter !!!
              Zeer handig IMO...

Comment

• Correctie ,flitsservice publiceert enkel op de eigen site, het staat iedereen vrij om de gegevens over te nemen, maar het is dan wel zo netjes om de bron te vermelden. Anders heet het gewoon jatten.

Comment

• Gisteren in de krant gelezen dat een of andere voetballer was geflitst op de E314 tegen 152 km/u. Hij krijgt een paar maanden rijverbod en een boete van een paar duizend euro.

En dat alles voor "maar" 152 km/u (162 voor correctie) ? Oké, 't is te hard, en dat verdient een boete, maar zo'n zware straf vind ik er wel lichtjes over.

Comment

• Met zo'n zware voet zou ik toch een Coyote aanschaffen, het was niet de eerste keer dat hij voor de rechter moest komen. Hij moet trouwens ook zijn praktisch examen opnieuw afleggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Met zo'n zware voet zou ik toch een Coyote aanschaffen, het was niet de eerste keer dat hij voor de rechter moest komen. Hij moet trouwens ook zijn praktisch examen opnieuw afleggen.
                      dan heeft hij toch al andere feiten op zijn kerfstok hoor.
                      zomaar zal die rechter dat niet beslissen

Comment

• Als ge van Lokeren richting Dendermonde rijd, in ne vrij lange bocht staat ne (nieuwe) flitspaal.
                        Volgens de GPS is/was het daar zone 70, maar aangezien iedereen daar in de tegenrichting 50 rijd vroeg ik mij dus af:
                        Werkt die flitspaal? Heb ni specifiek ne flits gezien maar ben wel tegen 79 op de GPS er voorbijgegaan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                          Als ge van Lokeren richting Dendermonde rijd, in ne vrij lange bocht staat ne (nieuwe) flitspaal.
                          Volgens de GPS is/was het daar zone 70, maar aangezien iedereen daar in de tegenrichting 50 rijd vroeg ik mij dus af:
                          Werkt die flitspaal? Heb ni specifiek ne flits gezien maar ben wel tegen 79 op de GPS er voorbijgegaan..
                          overdag? 'snachts zal je de filts zeker wel gezien hebben.
                          Ik kén ook zo'n plaatsen waar de ene kant 90 is en de andere kant 70

Er zal misschien nog geen camera ingezeten hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            overdag? 'snachts zal je de filts zeker wel gezien hebben.
                            Ik kén ook zo'n plaatsen waar de ene kant 90 is en de andere kant 70

Er zal misschien nog geen camera ingezeten hebben
                            Overdag, maja tis ni dak een plak van 50 gezien heb ook... maar k'heb daar vorige week met mijn stiefpa gereden en toen reed iedereen daar 50...
                            Daarmee dus, mja afwachten e.. & na hoeveel meter flitst ne flitspaal u?

Comment

• Vandaag ook terug een boete toegekregen. 70 gecorrigeerd tot 64 waar 50 toegelaten was. €70. Eigenlijk valt de hoeveelheid boetes nog goed mee in verhouding tot het aantal km's dat ik rijd. Kan ik mee leven.

Comment

• Flitspaal op de E17 in De Pinte richting Kortrik staat er ook opnieuw. maw situatie is er weer als voor de werken

Comment

• net een boete binnengehad in bassonge geflitst op de e313 aan werken 50kmh toegestaan gecorrigeerd 83kmh.

wat mag ik hiervoor verwachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                                    Als ge van Lokeren richting Dendermonde rijd, in ne vrij lange bocht staat ne (nieuwe) flitspaal.
                                    Is 50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                      net een boete binnengehad in bassonge geflitst op de e313 aan werken 50kmh toegestaan gecorrigeerd 83kmh.

wat mag ik hiervoor verwachten?
                                      Een overschrijvingsformulier ten bedrage van 165 euro.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Een overschrijvingsformulier ten bedrage van 165 euro.
                                        dat is een hele geruststelling! had een mooi briefje van een rechter verwacht maar kijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                          dat is een hele geruststelling! had een mooi briefje van een rechter verwacht maar kijk
                                          E-wegen liggen voornamelijk buiten de bebouwde kom, dus de intrekkingsgrens wordt pas bereikt bij een overschrijding met 40km/h.

Volgens mij eh...
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X