Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    E-wegen liggen voornamelijk buiten de bebouwde kom, dus de intrekkingsgrens wordt pas bereikt bij een overschrijding met 40km/h.

Volgens mij eh...
    dat is toch ook wat ik lees op wegcode.be staat wel bij dat "indien rechtbank" hangt dus van ..... iets af

http://wegcode.be/boetetarieven

Comment

• Flitser oprit wevelgem

Deze morgen (vanaf 9u) oprit Wevelgem (thx Coyote):

Comment

• tegenwoordig melden ze regelmatig dat er controles zijn tussen londerzeel en laken op de A12.

Iemand enig idee waar ze zich verstoppen? Ik doe dat traject dagelijks en heb ze nog nooit zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
          tegenwoordig melden ze regelmatig dat er controles zijn tussen londerzeel en laken op de A12.

Iemand enig idee waar ze zich verstoppen? Ik doe dat traject dagelijks en heb ze nog nooit zien staan.
          Brussel -> Antwerpen durven ze al nekeer staan aan het Neeromhof in Wolvertem/Meise.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten

Gouden tip!

Comment

Mijn madam haar abonnement is sinds maandag verlopen ... Zucht
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vandaag geleerd dat mobiele flitsers ook langs voor (kunnen) flitsen. Ik sta dus op de foto terwijl ik los in de flits kijk en op het knopje van de coyote duw. Fijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                  dat is een hele geruststelling! had een mooi briefje van een rechter verwacht maar kijk
                  Da's niet slim hé om op dat viaduct (waar de werken eindeloos duren) sneller dan 50 te rijden. Daar staat een grote flitsbak die ze om de zoveel weken van plaats/rijrichting veranderen. Daarstraks stond ie aan het begin van het viaduct richting Hasselt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                    Da's niet slim hé om op dat viaduct (waar de werken eindeloos duren) sneller dan 50 te rijden. Daar staat een grote flitsbak die ze om de zoveel weken van plaats/rijrichting veranderen. Daarstraks stond ie aan het begin van het viaduct richting Hasselt.
                    das waar, helaas wast al zo lang geleden dat ik er nog gepasseerd was dat ik te laat had gezien dat de flitsbak in mijn richting stond... ach ja weten we weeral waarom we werken en de volgende zal coyote (hopelijk) zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                      tegenwoordig melden ze regelmatig dat er controles zijn tussen londerzeel en laken op de A12.

Van Londerzeel naar Laken staan ze regelmatig achter een bosje waar Vier Eiken parallel komt met de A12. Onmogelijk te zien vanop de A12.

In de andere richting staat ze er soms ook, met hun auto dan onopvallend geparkeerd tussen de andere auto's met de driepikkel naast de vangrail.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door calculon Bekijk Berichten
                        Vandaag geleerd dat mobiele flitsers ook langs voor (kunnen) flitsen. Ik sta dus op de foto terwijl ik los in de flits kijk en op het knopje van de coyote duw. Fijn.
                        Dat heb ik een aantal maanden geleden ook aan de lijve mogen ondervinden.

Toen had ik nog niet door dat ik een half uur eerder al in de andere richting was gereden. Dat werd pas duidelijk toen de post kwam.
                        1991 BMW E30 318is

Comment

Waar is dat precies? Aan de oprit van het vliegveld, of voor de tunnel binnen te rijden?
                          Of ergens anders?
                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                          2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                            Waar is dat precies? Aan de oprit van het vliegveld, of voor de tunnel binnen te rijden?
                            Of ergens anders?
                            Als je in Wevelgem oprijdt richting Aalbeke.

Comment

• Vandaag 3 weken geleden ben ik geflitst geweest 's avonds.. Tot op heden heb ik nog steeds geen boete ontvangen. Kan ik deze nog verwachten of heeft iemand met een camera mij bij mijn bllen? Ik meen ooit gehoord te hebben dat er binnen de 10 werkdagen een melding in de bus zou zitten maar ik wil ni te vroeg hoop beginnen te krijgen...
                              My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                                Vandaag 3 weken geleden ben ik geflitst geweest 's avonds.. Tot op heden heb ik nog steeds geen boete ontvangen. Kan ik deze nog verwachten of heeft iemand met een camera mij bij mijn bllen? Ik meen ooit gehoord te hebben dat er binnen de 10 werkdagen een melding in de bus zou zitten maar ik wil ni te vroeg hoop beginnen te krijgen...
                                Je kan ze nog altijd verwachten, onze kwam maar na 14 dagen aan...

Comment

• Vandaag stonden ze op de Naamsesteenweg in Kerkom (Sint-Truiden) te flitsen (in de richting van Gingelom).
                                  Was een Grijze VW Golf.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                                    Vandaag 3 weken geleden ben ik geflitst geweest 's avonds.. Tot op heden heb ik nog steeds geen boete ontvangen. Kan ik deze nog verwachten of heeft iemand met een camera mij bij mijn bllen? Ik meen ooit gehoord te hebben dat er binnen de 10 werkdagen een melding in de bus zou zitten maar ik wil ni te vroeg hoop beginnen te krijgen...
                                    De kans wordt zeer groot dat je er niks meer zult van horen 3 weken is reeds lang....
                                    Bij mijn weten moet een afschrift van het PV verzonden worden binnen 14 dagen na vaststelling
                                    Stuk uit artikel 62 van de wet van 16 maart 1968. - Wet betreffende de politie over het wegverkeer
                                    ...
                                    Een afschrift van die processen-verbaal wordt aan de overtreders gezonden binnen een termijn van veertien dagen, te rekenen van de datum van vaststelling van de misdrijven
                                    ...
                                    Nu er staat enkel dat ze je het moeten toezenden binnen die veertien dagen (niet dat jij het moet ontvangen ) bij het niet tijdig verzenden van het PV is het volgens mij enkel zo dat het PV zijn bijzondere bewijskracht verliest maar ze kunnen je nog altijd veroordelen (dus laattijdig is niet altijd een vrijkaart).
                                    Wat wel zeker is is als je na een jaar nog niet gehoord hebt de zaak verjaard is:
                                    artikel 68 uit dezelfde wet:
                                    De strafvordering die het gevolg is van een overtreding van deze wet alsmede van de ter uitvoering ervan vastgestelde besluiten, verjaart door verloop van een jaar te rekenen van de dag waarop de overtreding is begaan;....
                                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• ze stonden ook weer subtiel op de a19 (rond 18u gepasseerd)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                        De kans wordt zeer groot dat je er niks meer zult van horen 3 weken is reeds lang....
                                        Bij mijn weten moet een afschrift van het PV verzonden worden binnen 14 dagen na vaststelling
                                        Stuk uit artikel 62 van de wet van 16 maart 1968. - Wet betreffende de politie over het wegverkeer

Nu er staat enkel dat ze je het moeten toezenden binnen die veertien dagen (niet dat jij het moet ontvangen ) bij het niet tijdig verzenden van het PV is het volgens mij enkel zo dat het PV zijn bijzondere bewijskracht verliest maar ze kunnen je nog altijd veroordelen (dus laattijdig is niet altijd een vrijkaart).
                                        Wat wel zeker is is als je na een jaar nog niet gehoord hebt de zaak verjaard is:
                                        artikel 68 uit dezelfde wet:
                                        Thx! We zullen er nog maar niet zeker van zijn maar toch een beetje hopen
                                        My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Voor de mensen die de E17 moeten nemen in Waregem-Deerlijk aan de werken...

Comment

Working...
                                          X