Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rond welke uren wordt er zo geflistst op de E40 gent brussel / brussel gent?

Ik passeer daar nu dagelijks voor een periode van een jaar en heb nog nooit flitsers gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      Als ze u in France laseren maar er komt niemand achter u; is dat een goed teken?
      mij zijn ze toch komen halen, moest direct 90euro betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
        Rond welke uren wordt er zo geflistst op de E40 gent brussel / brussel gent?

Ik passeer daar nu dagelijks voor een periode van een jaar en heb nog nooit flitsers gezien.

ik passeer er meermaals per dag, nu toch al meer als een jaar
        in erpe mere met de vuilnisbak ist in de voormiddag tot de middag
        gisteren in wetteren was ook in de voormiddag

paar maand geleden stond de golf in de middenberm tussen erpe mere en wetteren en da was wel in de namiddag

Comment

• Thx voor de info, toch wat meer opletten dan:p

Comment

• tegen ternat heb je ook hoopjes 'gras' liggen langs de pechstrook, hier durven ze zich ook achter verschuilen. (meestal buiten de spits)
            Erpe-Mere / Wetteren heb je wel meest kans om ze te spotten.. vaak ook aan de afrit.

Comment

• Opgepast op de E34 tussen Lille en Turnhout (beide richtingen), aan het begin van de werken staan ze regelmatig te flitsen (zone 70). Heb daar de afgelopen dagen serieus wat flitsen gezien.

Comment

• op autosnelweg of op gewone weg?

Comment

• In Wetteren stonden zaterdag een statief in de middenberm van de E40 richting kust. De auto stond op de pechstrook richting Brussel, vermoedelijk ook te flitsen, maar dat kon ik niet zien.
                  Het statief stak mooi weg achter de paal van de wegaanduiding boven de snelweg, net voor het zwevende ronde punt, en net na het tankstation.
                  Goei plekske, je ziet dat niet staan.
                  Wikango wist em staan.
                  Ook dat nieuwe plekje onder de brug even voor de afrit Beernem richting kust, is populair aan het worden.
                  Gelukkig zie je de Avensis met statief op de vangrail, redelijk goed staan als je wat oplet.

Comment

• Zoals zo dikwijls stonden ze vandaag weer te flitsen aan/op de oprit van de Leugenberg/A12 richting E19/Antwerpse R1. Meestal wordt dit ook verkeerd doorgegeven op de radio (TMC = niet correct).

Normaal staan ze altijd rechts achter de blinde muur in de inham: http://g.co/maps/rw66r

Vandaag stonden ze er net even voor: http://g.co/maps/ttxx7 maar dan aan de linkse kant onder de brug. Hun voertuig stond rechts (dus op het rijvak richting Leugenberg-Ekeren). De camera stond tussen de pijler en de verlichtingspaal. Max snelheid = 70km/u
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• E40 Gent-Bxl tijdens de spits heb ik ze nog nooit gezien de afgelopen 2 jaar.
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• oo heb een liefje zitten in gent doe deze autostrade dagdagelijks goed om te weten dat ze veel in wetteren en erpe mere zitte .. bedankt ..
                        Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

• In Oostkamp onder de brug staan ze al jaren, ze staan (relatief minder lang) aan de overzijde ergens verstopt (richting kust) achter een bruin bord.

In oostamp moet je altijd opletten, alsook loppem onder de brug (torhoutsesteenweg) of een beetje verder (jabbeke) achter viaduct of achter e bosjes net voor benzinestation..

E40 oostkamp-jabbeke, altijd even temporiseren

Comment

• in vissenaken stonden ze overlaatst juist in de bebouwde kom. 1 persoon in een auto met een piepklein cameratje en achter de bocht hielden ze je tegen op het pleintje als je te snel reed. en mocht je mee de combi in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                              Juist in het begin, waar de mensen nog uitbollen.
                              Bullshit. Op de foto zie je duidelijk dat ze op een plek staan waar de weg al versmald is - kijk maar naar de wegmarkeringen. Dat betekent dat er kilometers daarvoor al aanduidingen staan dat je je snelheid moet aanpassen. Als je op dat moment nog niet "uitgebold" bent, ben je van slechte wil.

Comment

• Voor diegene die regelmatig rond Knokke komen, mogelijks hebben ze daar nieuw flitsspeelgoed.

Vanmorgen stond hier http://maps.google.be/maps/place?q=5...6&ftid=0x0:0x0 een donkerblauwe Volvo S40 of een oudere S60.
                                Er hing/lag precies een soort gps op het dashboard, ernaast was er een man in burgerkleren een driepikkeltje aan't opzetten.
                                Het statiefje stond min of meer in dat veldje links, grotendeels uit het zicht dus achter dat muurtje.

Op die plaats staat nooit een auto, of het is de wel gekende X-Trail die er dan foto's staat te trekken.
                                Dat, in combinatie met dat statief in opbouw leek me toch vrij verdacht.
                                Last edited by SilentSpring; 11/04/2012, 22:12.
                                2018 BMW X1 18d

Comment

• Weet er iemand waar ze staan als ze omroepen e314 halen-Lummen ? Ik heb ze nog nooit zien staan, maar ik moet er ook wel af in lummen centrum en rij niet door tot de verkeerswisselaar.

Comment

• Dat zal in Halen zijn tussen de afrit en de oprit. Daar heb ik eens gezien dat een agent een driepikkel plaatste net voor een bosje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                                      Dat zal in Halen zijn tussen de afrit en de oprit. Daar heb ik eens gezien dat een agent een driepikkel plaatste net voor een bosje.

http://maps.google.be/maps?q=50.9641...t=h&gl=be&z=16
                                      Ah merci. Ik hou daar altijd in tot in lummen of van lummen tot voorbij de afrit, maar dan wordt ge gewoonweg door iedereen om de oren gereden...

Comment

• Tussen Halen en Lummen staan ze ook vaak. In de middenberm is daar een uitsparing, ze kunnen er in 2 richtingen flitsen.
                                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Aalter. http://g.co/maps/bbzqp - Hier hadden ze het statief waarschijnlijk tussen de struiken verstopt. Gecorrigeerd 121 km/u …

Comment

Working...
                                          X