Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor diegene die regelmatig rond Knokke komen, mogelijks hebben ze daar nieuw flitsspeelgoed.
Vanmorgen stond hier http://maps.google.be/maps/place?q=5...6&ftid=0x0:0x0 een donkerblauwe Volvo S40 of een oudere S60.
Er hing/lag precies een soort gps op het dashboard, ernaast was er een man in burgerkleren een driepikkeltje aan't opzetten.
Het statiefje stond min of meer in dat veldje links, grotendeels uit het zicht dus achter dat muurtje.
Op die plaats staat nooit een auto, of het is de wel gekende X-Trail die er dan foto's staat te trekken.
Dat, in combinatie met dat statief in opbouw leek me toch vrij verdacht.
bedankt
dan weet ik dat ik niet alleen naar de x-trail moet uitkijken
Aalter. http://g.co/maps/bbzqp - Hier hadden ze het statief waarschijnlijk tussen de struiken verstopt. Gecorrigeerd 121 km/u …
Neen, ze staan aan die brug (= de baan van Aalter zwembad naar Maria-Aalter). Op de pv's staat idd. km paal 66.8 maar dat klopt dus niet helemaal. Eigenlijk niet te zien dus op Coyote of Wikango moet ge niet teveel rekenen.
Neen, ze staan aan die brug (= de baan van Aalter zwembad naar Maria-Aalter). Op de pv's staat idd. km paal 66.8 maar dat klopt dus niet helemaal. Eigenlijk niet te zien dus op Coyote of Wikango moet ge niet teveel rekenen.
Ga er maar vanuit dat ze durven flitsen in die zone 30s. De VTK kar is ooit zondagavond in een zone 30 in heverlee geflitst, in een rechte straat met geen kat te zien.
Oh wat een smerige plaats, da's net het stuk dat ik eens durf doorduwen...
Wanneer ben je er geflitst?
Laat mij raden , de dag van de ronde van vlaanderen
Heb foto's genomen van het statief in de middenberm ( richting oostende )
en flitscontainer in zijberm ( richting Gent )
Zal ze ne keer uploaden
Die km paal klopt jammergenoeg als een bus , toen ik de foto's ben gaan trekken op zondag 1 april was de flitser
richting kust constant aan het afgaan , was echt onzichtbaar ( jammergenoeg )
Die semi-vaste palen, flitsen die langs voor? Vandaag nogal onoplettend langs de werken gepasseerd (zondagochtend) aan de E313 vlak voor de aansluiting met de E314.
De Range Rover voor mij ging duidelijk te rap, ik zag iets flitsen en heb toen alles toegesmeten (+120 waar je 70 mag). Mijn vraag is: heb ik nog kunnen afremmen en is't die Range dat erop staat, of flitst dat ding ook langs voren?
Ik rijd trouwens wel met Franse nummerplaten, dus komt zoiets uberhaupt aan?
Ik kreeg dit weekend verschillende keren een mail met onderstaande boodschap. Identiek hetzelfde bericht is terug te vinden op diverse fora.
Wat is er van aan ?
OPGELET, als je naar Oostende rijdt.
Dit is de "nieuwe" ( ? ) flitspaal op het stuk E40 Brugge-Oostende op 400m voor het binnenrijden in Oostende !!!
Je bent nog op de autostrade maar je mag hier slechts nog 50 km/u meer rijden, een paar honderd meter ervoor is dit nog 120 !!!!!!!!!
Dit stukje kan je je rijbewijs kosten, want als je dus hier 90 km/u rijdt, ben je sowieso je rijbewijs kwijt !!!
Stuur dit naar iedereen die je kent !
Ziet eruit als een een gewone vierkanten bak maar is OOOOOOOO zo heimelijk gevaarlijk!!!
Comment