Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Jij hebt die PV meteen cash betaald??? En je rijdt met belgische nummerplaten?
    Denk dat ze eerder dat geld in hun zakken gestoken hebben.
    Ik heb cash betaald maar ik kreeg een bonnetje en daarop stond er vermeld overdreven snelheid en een snelheid van 150km/u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
      Ik heb cash betaald maar ik kreeg een bonnetje en daarop stond er vermeld overdreven snelheid en een snelheid van 150km/u.
      op belgische nummerplaten??

Comment

• Geflitst:
        Liersesteenweg Nr.176
        Sint-Katelijne-Waver
        Rijrichting: Mechelen

Dus recht tegenover All-Bio

Comment

• Als ze u in Frankrijk staande houden voor overdreven snelheid. Moet je die boete dan direct betalen of krijg je die per post?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
            Als ze u in Frankrijk staande houden voor overdreven snelheid. Moet je die boete dan direct betalen of krijg je die per post?
            direct te betalen, ze hebben zelfs een bancontact toestel bij, was toch zo in mijn geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              Boetes van Engeland komt dat toe?
              Neen.
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                direct te betalen, ze hebben zelfs een bancontact toestel bij, was toch zo in mijn geval
                Niet aan te ontkomen dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                  bij mij niet, ik moest cash en GEPAST betalen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                    Geflitst in Bekkevoort richting Lummen. Ze staan dan met de camionette op het stuk tussen op en afrit, de flitsbak tegen de grond tussen de paaltjes. Vond al dat daar iets raar stond, meestal staat dat op een pikkeltje. Nu dus niet. Zag hem nog flitsen achter mij ook. Dat flitsplekje tussen Halen en Lummen is onbruikbaar geworden door de bomen die zijn gekapt, dus oppassen waar ze nog kunnen opduiken.
                    Die camionetten met flits-vuil-bakken doen overuren en West- en Oost-Vlaanderen.
                    Vanmorgen E40 thv Oostkamp richting BXL, achter de geluidsmuur dus niet te zien voor het te laat was!
                    Vorige week op de E40 richting kust, net na afrit naar E17, onder de brug. 'k Was er met de motor tegen 170, nog net op tijd alles kunnen dichtgooien.
                    Een geluk dat mijn ingebouwde radar tegenwoordig alarm slaat bij het zien van zo'n dubbel verhoogde camionette
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                      Geflitst:
                      Liersesteenweg Nr.176
                      Sint-Katelijne-Waver
                      Rijrichting: Mechelen

Dus recht tegenover All-Bio

HOLA... Daar passeer ik dagelijks en nooit een flitser zien staan. Was het de Astra of Fiat bravo?
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Als het aan All-bio was, dan zal het niet de Astra of Bravo zijn, aangezien die van politie Mechelen zijn.

Ik denk dat het een Opel Vectra is in Sint-Katelijne-Waver.
                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Het was politiezone BODUKAP. Na wat opgezocht te hebben waarschijnlijk een grijze Opel Vectra. Ik heb ze toen niet zien staan dus het kan ook een andere wagen geweest zijn. Zeker niet de Astra of Bravo van politie Mechelen want die heb ik wel in het oog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                            Die camionetten met flits-vuil-bakken doen overuren en West- en Oost-Vlaanderen.
                            Vanmorgen E40 thv Oostkamp richting BXL, achter de geluidsmuur dus niet te zien voor het te laat was!
                            Vorige week op de E40 richting kust, net na afrit naar E17, onder de brug. 'k Was er met de motor tegen 170, nog net op tijd alles kunnen dichtgooien.
                            Een geluk dat mijn ingebouwde radar tegenwoordig alarm slaat bij het zien van zo'n dubbel verhoogde camionette
                            Heb je een foto van zo'n verhoogde camionette? Ik weet niet goed wat je bedoelt...

Comment

• gewoon :

verhoogd (zie deel boven de voorruit) :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                bij mij niet, ik moest cash en GEPAST betalen!!
                                Raar, mij pakken ze telkens mee naar een bank als ik niet genoeg bij heb, daar afhalen. Als ik nog niet kan passen krijg ik gewoon terug.

Comment

• Dat is een extra service omdat je zo'n goede klant bent
                                  2.0 JTDm

Comment

• VIP-behandeling als het ware. Ze zetten soms zelfs de zwaailichten en sirenes op om dan tegen meer dan 200 richting bank te rijden en terug te keren. "Zo verlies je niet te veel tijd".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                      Het was politiezone BODUKAP. Na wat opgezocht te hebben waarschijnlijk een grijze Opel Vectra. Ik heb ze toen niet zien staan dus het kan ook een andere wagen geweest zijn. Zeker niet de Astra of Bravo van politie Mechelen want die heb ik wel in het oog.
                                      De Vectra ken ik niet. Welk model?

@ cash: De Bravo en Astra heb ik al meerdere keren zien flitsen in de Lange Zandstraat. Best toch uitkijken.
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

@ cash: De Bravo en Astra heb ik al meerdere keren zien flitsen in de Lange Zandstraat. Best toch uitkijken.
                                        Vorige week nog stonden ze te flitsen in de Lange Zandstraat, kerel zat rustig zijn gazet te lezen. Aan de All-Bio staan ze weldegelijk geregeld, heb daar in de buurt familie wonen en die was 2x gepakt op 3 maanden op dezelfde plek... Zelf heb ik ze daar ook nog niet gezien, en passeer er ook dagelijks 2x

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

In de Lange Zandstraat, dat is omdat het daar nog Walem is ( deel van Mechelen), daarom zie je daar de bravo of astra soms.
                                          In Katelijne, (politie bodukap) hebben ze een grijze Opel Vectra, XFR-813 .

Allé ja, gewoon uitkijken voor die 3 wagens dan he (Bravo, astra en Vectra )
                                          2012 Renault Megane RS

Comment

Working...
                                          X