Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Gisteren net hetzelfde voor gehad... Je denkt dat de werken voorbij zijn (nadat je terug op de eigen rijbaan komt), maar blijkt dat ze het wegdek nog aan het vernieuwen zijn tot halverwege de volgende afrit, en dat snelheidsbeperking nog blijft gelden. Ik dacht zelfs dat je op die plaats nog maar 50 mocht... (ter hoogte van de rijbaanwisseling is de snelheid tot 50 beperkt).
    Had dat ook in die werken van Roeselare/Rumbeke. Ik zat daar al 120 te rijden tot ik doorhad dat het nog altijd maar 70 was. Grappig is wel dat er nog ene mij voorbijstak ( misschien bewust of niet weten haha)

Vandaag:
    Snelweg meldingen tijd
    radar wvl e403/a17 brugge ri kortrijk bij afrit izegem in de werken mob flitspaal 18:59:49
    Last edited by ; 03/10/2012, 00:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
      Ow, is dat voorbij die blokken? Gisteren gepasseerd aan redelijk tempo LOL (gehaast). Vaste camera trouwens?
      't is die grote bak die er staat. Geen containerflitser of statief.
      Het is inderdaad net nadat je terug op het rijvak Brugge>Kortrijk komt.

Leuk rijden trouwens, op het middenvak: de ene helft ligt een paar centimeter hoger dan de andere helft. Rij je op het eerste vak, zit je tussen de vrachtwagens die steentjes tegen je voorruit spetteren, rij je links, dan komt men in je poep duwen, omdat je je aan de snelheidsbeperking houdt...

Ik ga sebiet eens kijken of de bak er nog staat.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Flitsen die mobiele flitsbakken ook langs voor?
        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
        1990 Volvo 344
        1991 Mercedes W124 230CE
        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
        1980 Volkswagen Derby CLS
        1990 Mercedes W124 230CE
        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          En ik hang er ook opnieuw aan

21 Juli 192 km uur waar ik 120 mocht
          15 Augustus 144 waar ik 120 mocht
          9 September 141 waar ik 120 mocht

Waar is de 192 km/u foto getrokken ??? Zou die toch opvragen en inkaderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
            Waar is de 192 km/u foto getrokken ??? Zou die toch opvragen en inkaderen
            Had ik dan beter niet geremd ?

Zou nog straffer zijn dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
              Flitsen die mobiele flitsbakken ook langs voor?
              volgens mij wel

lees ook eens hier : http://www.flitsservice.be/phpBB/tra...irs-t5141.html

Comment

Flitsen die mobiele flitsbakken ook langs voor?
                Ja, vandaag ontdekt op de Vogelzanglaan in Antwerpen. Reed 58km/h op de teller en heb de flits 2 keer zien afgaan.

En die dingen meten blijkbaar vrij ver. Was nog op ruime afstand als ik de flits al zag.
                Last edited by DyNaRaX; 08/10/2012, 20:45.

Comment

• Weet er iemand of ze alle rijstroken flitsen wanneer ze vanop een brug flitsen? En kunnen ze tegen richting flitsen in de donkeren? Ik ben vrijdag mogelijk in de donkeren geflitst op E17 in kruishoutem. Ik reed op de rechter rijstrook en werd juist ingehaald door iemand op de middenrijstrook...

Comment

• Zaterdagavond op E411 richting Namen, coyote-abonnement 1 dag verlopen en geen tijd gehad om toen al te verlengen, 2 anonieme flitsers op 20-30km van elkaar, 1ste heb ik zeker zitten, tweede geen flits gezien (reed 130 ongeveer op teller) dus met een beetje geluk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      volgens mij wel

lees ook eens hier : http://www.flitsservice.be/phpBB/tra...irs-t5141.html
                      Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                      Ja, vandaag ontdekt op de Vogelzanglaan in Antwerpen. Reed 58km/h op de teller en heb de flits 2 keer zien afgaan.

En die dingen meten blijkbaar vrij ver. Was nog op ruime afstand als ik de flits al zag.
                      Dan heb ik hoogstwaarschijnlijk 3x prijs op 1 dag.
                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                      1990 Mercedes W124 230CE

Comment

Dan heb ik hoogstwaarschijnlijk 3x prijs op 1 dag.
                        budgetair niet vol te houden volgens mij aan dat tempo :-(

met foto op FB bij "politiecontrole"
                        Last edited by Stef69; 09/10/2012, 21:19.

Comment

• Mij hebben ze ook liggen

Iemand een idee hoe snel ge moogt net na het rond punt in Haacht richting Werchter ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                            Mij hebben ze ook liggen

Iemand een idee hoe snel ge moogt net na het rond punt in Haacht richting Werchter ?
                            Net na het rondpunt is het nog zone 30, stopt net voorbij die school daar en is dan nog kort bebouwde kom (50 dus) denk ik.
                            Weet dat ze er soms staan, heb ze alleen nog nooit zien staan dus kan het niet precies zeggen waar ze staan opgesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              budgetair niet vol te houden volgens mij aan dat tempo :-(

met foto op FB bij "politiecontrole"
                              't Is vooral frustrerend.
                              Op 4 jaar tijd 2x geflitst (1x 54 gecorrigeerd en 1x 122 of 125 gecorrigeerd) en nu 3x op 1 dag in het slechtste geval.
                              De eerste keer was op een kasseiweg waar je 50 mag rijden. Maar 60 rijden is daar véél comfortabeler.
                              Nr 2 was aan de werken op de E34 in Moerbeke (denk ik) richting Gent. Ik reed in het donker in de regen achter een auto tegen 80 en zag een flash.
                              Eers dacht ik dat het onweer was, hoewel ik geen donder hoorde.
                              In het terugrijden zag ik terug aan die werken 2 flashen recht in mijn gezicht en wist hoe laat het was.

1990 Volvo 344
                              1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                              1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk Berichten
                                Net na het rondpunt is het nog zone 30, stopt net voorbij die school daar en is dan nog kort bebouwde kom (50 dus) denk ik.
                                Weet dat ze er soms staan, heb ze alleen nog nooit zien staan dus kan het niet precies zeggen waar ze staan opgesteld.
                                Was zaterdagavond om 22u. Op den teller stond toch 80 denk ik en duidelijk de flits gezien

Comment

Ik reed in het donker in de regen achter een auto tegen 80 en zag een flash.
                                  Eers dacht ik dat het onweer was, hoewel ik geen donder hoorde.
                                  In het terugrijden zag ik terug aan die werken 2 flashen recht in mijn gezicht en wist hoe laat het was.
                                  En geen haar op je hoofd dat er aan dacht om toch maar even voorzichtig te zijn op die plaats ???

Comment

• was gisteravond weer volle bak aan de werk in Roeselare op de A17, flits de ene na de andere

Comment

• Weer een mooie prent ontvangen, €130 voor 124km/h op een 2x2 waar 90 is toegelaten.
                                      Dat is nu €245 in twee weken tijd ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                        En geen haar op je hoofd dat er aan dacht om toch maar even voorzichtig te zijn op die plaats ???
                                        Voorzichtig zijn.. 't is niet dat ik als een zot rij ofzo hé.
                                        Ik ging er vanuit dat het een bliksem was en had er dus gewoonweg niet aan gedacht. Tel daarbij een auto met langere versnellingen dat ik gewoon ben en je rijdt al rap een beetje te snel.

1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                                        1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Neen, zeker niet mijn idee dat je als een zot rijdt, maar ik zou toch niet te zeker van die bliksem geweest zijn en bij het terugkeren wat ingehouden hebben op die plek. Maar dat zijn vijgen na pasen eh, hopelijk komt er niks van en was het inderdaad bliksem.

Comment

Working...
                                          X