Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga er in elk geval van uit dat die bliksem op mij bedoeld was.
    Ik reed daar effectief iets te snel dus ga ook de boete(s) betalen.
    Stom geld maar ik troost mezelf met de gedachte dat dat weer een putje is dat opgevuld kan worden.
    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
    1990 Volvo 344
    1991 Mercedes W124 230CE
    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
    1980 Volkswagen Derby CLS
    1990 Mercedes W124 230CE
    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• En dat is weeral iets dat je bijgeleerd hebt voor de volgende keer. (Op den duur zou ne mens nog ne goeie worden éh ?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Weer een mooie prent ontvangen, €130 voor 124km/h op een 2x2 waar 90 is toegelaten.
        Dat is nu €245 in twee weken tijd ...
        Waar ergens?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• In Augustus ben ik geflitst in Dendermonde maar heb nog altijd niks gekregen, ik heb nochthans duidelijk de flits gezien (en daarna in mijn spiegel de Skoda) en ik reed te snel. Geluk gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Waar ergens?
            E17 richting Frankrijk, ter hoogte van Kortrijk-Oost en op de Noorderring van Ieper.

Comment

• Gisteren, vrijdag 12 oktober gaf mijn Coyote opeens een melding van een mobiele radar op de E17 ongeveer 500m-1000m na de flitspaal in De Pinte richting Gent.
              Normaal rijd ik daar redelijk snel maar dus reed ik 120 km/u en probeerde de controle te zien staan. 'k Heb niets gezien.
              Heb dan op "nee" gedrukt toen ik al dan niet moest bevestigen.

Ofwel hebben er enkele de vaste rader foutief als mobiele post doorgegeven maar het was toch duidelijk een stuk na de flitspaal,
              ofwel stond er effectief een controle maar dat is dan vrij recent?

Ik passeer daar normaal gezien minstens 3x per week en rijd daar altijd goed door als ik aan de late kant ben maar voel me nu natuurlijk niet meer zo zeker.
              Iemand die weet hoe de vork in de steel zit?

Comment

• Gisteren gezien hoe ze in Baasrode hun flitsvuilbak aan het installeren waren, mooi verstopt achter een donkergrijze VW Transporter met verhoogd dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                  Gisteren, vrijdag 12 oktober gaf mijn Coyote opeens een melding van een mobiele radar op de E17 ongeveer 500m-1000m na de flitspaal in De Pinte richting Gent.
                  Normaal rijd ik daar redelijk snel maar dus reed ik 120 km/u en probeerde de controle te zien staan. 'k Heb niets gezien.

Ofwel hebben er enkele de vaste rader foutief als mobiele post doorgegeven maar het was toch duidelijk een stuk na de flitspaal,

Ik passeer daar normaal gezien minstens 3x per week en rijd daar altijd goed door als ik aan de late kant ben maar voel me nu natuurlijk niet meer zo zeker.
                  Je hebt je Coyote nog maar een week zeker ? Zitten vaak foutieve meldingen in hoor. En een Coyote is verre van een waterdicht apparaat, ben al genoeg geflitst geweest ondanks m'n coyote.

Tip als je niet meer zeker bent: beetje vroeger vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                    Je hebt je Coyote nog maar een week zeker ? Zitten vaak foutieve meldingen in hoor. En een Coyote is verre van een waterdicht apparaat, ben al genoeg geflitst geweest ondanks m'n coyote.

Tip als je niet meer zeker bent: beetje vroeger vertrekken.
                    Een kleine 2 maanden heb ik de Coyote, V1. Tuurlijk is het verre van waterdicht maar toch al enkele correcte meldingen gehad. De eerste keer dat ik echt verwonderd was (ttz dat er daar een controle mogelijk zou zijn). Op tijd vertrekken lukt me niet altijd

Comment

• Shit, gisteren de eerste keer gepakt vrees ik. Ik reed op de E19 richting Brussel, was al wat aan de late kant om in Zaventem te zijn (stemmen) en hing even achter een trage linksplakker, als deze opzij ging duw ik even door tot een kleine 160 op de teller en plots zie ik links op de vangrail apparatuur die er normaal niet staat. Ik ga dus even stevig op de rem en zie nog 130 op de teller als ik de eerste keer kijk voorbij de apparatuur, geen flits gezien. Weet er iemand of die dingen in het gezicht flitsen of achteraan?

Comment

• bij mijn weten flitsen die enkel achteraan...ze staan meestal verstopt achter zone afgezaagde lichtpaal, een paar 100 verder dan de inham waar de 'anonieme' flitswagens meestal staan...deze rijden nu een stuk door het bos van de middenberm en parkeren zich dan op die brug en zetten hun statief achter zone afgezaagde paal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                          Gisteren, vrijdag 12 oktober gaf mijn Coyote opeens een melding van een mobiele radar op de E17 ongeveer 500m-1000m na de flitspaal in De Pinte richting Gent.

Rij al 4 jaar dagelijks over dat stuk, en nog nooit een flitser gezien. Geen schrik hebben dus (ze hebben daar trouwens geen plaats om zich op te stellen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                            bij mijn weten flitsen die enkel achteraan...ze staan meestal verstopt achter zone afgezaagde lichtpaal, een paar 100 verder dan de inham waar de 'anonieme' flitswagens meestal staan...deze rijden nu een stuk door het bos van de middenberm en parkeren zich dan op die brug en zetten hun statief achter zone afgezaagde paal
                            Zo was het inderdaad, ik zag enkel door er op te letten een statief staan, smerig plaatsje en dat op een rustige zondag...
                            Hopen dat ze inderdaad achteraan flitsen anders kan het wel eens wat gaan kosten Normaal rij ik daar een stuk trager, nu duw ik even door en heb het vlaggen natuurlijk, was tussen Mechelen Noord en Zuid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Zo was het inderdaad, ik zag enkel door er op te letten een statief staan, smerig plaatsje en dat op een rustige zondag...
                              Hopen dat ze inderdaad achteraan flitsen anders kan het wel eens wat gaan kosten Normaal rij ik daar een stuk trager, nu duw ik even door en heb het vlaggen natuurlijk, was tussen Mechelen Noord en Zuid.
                              Mijn zus is daar zondag ook geflitst denkt ze, volgens wat zij gezien had stonden ze in beide richtingen te flitsen.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Jup, ik zit zwaar in de shit.
                                Zaterdag nacht om 2u geflitst geweest op de tongersesteenweg. 140 op teller waar ik 70km/h mag.
                                En ik heb al een pv binnen gehad van 175 waar ik 120 mag.

Aan wat kan ik me verwachten?
                                Ik had zelf gedacht aan 2-12 maanden rijbewijsloos & opnieuw behalen.
                                Een boete van 1250-1500 euro.

Ik hoop dat ik er niet ver naast zit. Ik ben ook vanplan om geen wagen te kopen tot ik zeker weet wat de rechter zegt en hoelang ik mijn rijbewijs kwijt ben, kan altijd wat positiever overkomen tov de rechter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Mijn zus is daar zondag ook geflitst denkt ze, volgens wat zij gezien had stonden ze in beide richtingen te flitsen.
                                  Alleen richting Brussel volgens de berichtgeving, heb in het terugkomen ook niets meer gezien. Er stond blijkbaar wel ergens een auto in de bosjes, heb ik niet gezien.

Comment

• Vandaag stonden ze terug op die plaats op de E19, tussen Mechelen Noord en Mechelen Zuid, net voor afrit Mechelen-Zuid richting Brussel. Soms staan ze op dezelfde plek richting Antwerpen ook.

Comment

• Deze ochtend ook een prentje laten maken, in Roeselare op een baan 2x2 waar je 90mag geef ik even door om een trut die met haar achtermistlichten voor mij moest rijden omdat het beetje aan't regenen was en blijkbaar stonden ze daar net te kamperen met een flitsbak. Een blik op mijn teller toonde een 120à125km/h dus zal ook weer een deftige zijn. Had ze met hare mini beter van de baan gereden...

Comment

• Ze worden wat slimmer:
                                        op de baan tussen rotselaar en haacht (de baan van Rock Werchter ) staat nu soms een blauwe plastieken ton. Als je passeert zie je dat er een 2-tal grote gaten in zitten, is dus ook flitser denk ik. Staat er niet altijd.

En op de E314 van Nederland naar Lummen stond soms een vies-groen Mercedes A-tje (oud model). Onlangs gezien dat hij zich nu een 10-tal meter diep in de wei zet (camouflage? ) en de flitser net voor de vangrail zet... dan moet je toch al goed opletten om dat te spotten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Alleen richting Brussel volgens de berichtgeving, heb in het terugkomen ook niets meer gezien. Er stond blijkbaar wel ergens een auto in de bosjes, heb ik niet gezien.

auto staat inderdaad gewoon in het midden van de bosjes de tijd dat ze enkel aan die 'doorsteken' stonden en flitsen vanuit de wagen, is dus ook gedaan...ik hield vroeger enkel in aan die doorsteken, voor de rest was het 'volle gas' op de E19...nu is het dus nog meer de middenberm afspeuren naar iets dat er eigenlijk niet moet staan

als je het gewoon bent om erop te letten, dan zie je ze al van ver staan, want het statief is wel wat breder dan zo'n verlichtingspaal, enkel in het donker kan je het niet zien, maar dan volg ik gewoon een andere snelle auto zodat ik tijdig kan afremmen wanneer ik een flits zie

Comment

Working...
                                          X