Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenwat moest je dan juist doen als werkstraf?
Ik mocht zelf een voorstel doen en had op aanraden van iemand gevraagd om dat in Oostende bij DAB Vloot te doen. Hij zou het zelf ook gedaan hebben en dat lag in mijn studierichting.
Hoe dan ook, van de justitieassistent mocht dat niet.
Uiteindelijk ben ik bij 'den Antwerp' tribunes en kleedkamers gaan kuisen. En oud ijzer gaan schooien voor een van de vaste werknemers.
Door die werkstraf ben ik vooral tot inzicht gekomen dat die werkstraffen met de natte vinger gegeven worden.
Ik kreeg 60u voor die overtreding en er was een kerel die 200u had ipv 6 maanden cel voor drugsdealen.
Een andere had 120u voor een verkrachting.
Een vriend heeft ook 60u gekregen voor verboden wapendracht én gebruik hiervan, weliswaar zonder iemand te verwonden. Hij heeft zich 60u goed geamuseerd in een dierenasiel.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenStaan ze daar veel misschien? Ik doe dat traject niet veel of nooit maar vandaag aan 145-150 gepasseerd denk ik.
Maar meestal kun je het wel goed zien als ze daar staan.
Comment
-
Zaterdag ook wat geluk gehad...
Ik was een vlotte 160 aan het rijden toen mijn medepassagier opmerkte dat er een 6 cylinder 3 reeks ook de autostrade opreed. Nice. 2 personen erin, ça va. Kort antenneke erbij. F*ck...
Direct terug naar het eerste vak gegaan, mooi 120 gereden. Gasten komen naast ons rijden, brede glimlach met een knipoog erbij
5 minuten later kwamen de blauwe lichtjes tevoorschijn toen er ook een BMW 1 passeerde die wat te vlot aan het rijden was. Die had wat meer pech
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenZaterdag ook wat geluk gehad...
Ik was een vlotte 160 aan het rijden toen mijn medepassagier opmerkte dat er een 6 cylinder 3 reeks ook de autostrade opreed. Nice. 2 personen erin, ça va. Kort antenneke erbij. F*ck...
Direct terug naar het eerste vak gegaan, mooi 120 gereden. Gasten komen naast ons rijden, brede glimlach met een knipoog erbij
5 minuten later kwamen de blauwe lichtjes tevoorschijn toen er ook een BMW 1 passeerde die wat te vlot aan het rijden was. Die had wat meer pech
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenIk heb dat dus zaterdag op de ring voor gehad. Vlotjes aan het rijden en dan ineens 3 politiecamionnetjes. Tis zot hoe iedereen plots stevig vertraagt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAan 115 per uur en alles vastzitten ? En dan nog op een zaterdag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenhad het niet specifiek op een zaterdag maar de keren dat ik ze tegenkom, rijden ze bij voorkeur iets trager dan 'toegestaan' en dan durft niemand ze voorbij...
Comment
-
Godver godver, geflitst door mobiele flitscamera op de keizer karellaan in brussel komende van de E40.
Er staan al 3 palen en nog moeten ze nog eens extra gaan flitsen. Staatskas moet gevuld worden.
Ik reed wss 70 waar je 50 mag, zal iets van een 100 tot 160 euro zijn zeker?
Nuja voor al die andere keren, is het een badje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenik (of die auto naast mij) ben geflitst op 17 oktober, kan ik nog een boete verwachten? zijn bijna 2weken verder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenhad het niet specifiek op een zaterdag maar de keren dat ik ze tegenkom, rijden ze bij voorkeur iets trager dan 'toegestaan' en dan durft niemand ze voorbij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenIk ben geflitst op de E411 richting Luxemburg aan 144, gecorrigeerd naar 135.
Dit kost me 75 EUR.
Ik zie op het PV staan :
Véhicule en stationnement légal sur autoroute suite art 59/10.
Ik vind nergens dat artikel terug, someone?
59.10: Voor zover de behoeften van de dienst of van hun opdracht het rechtvaardigen, gelden de bij artikel 21 voorgeschreven regels voor toelating en verkeer op autosnelwegen niet :
1 voor de ambtenaren en beambten belast met een opdracht van politie, van toezicht of van beheer van de autosnelweg en voor de bestuurders van het materieel van de administratie.
2 voor de aannemers, de vergunninghouders en de concessiehouders, voor de leden van hun personeel, en voor de bestuurders van het materieel van voormelde personen, gemachtigd door de Minister tot wiens bevoegdheid het beheer van de autosnelwegen behoort of door zijn gemachtigde.
21.4. Op autosnelwegen is het verboden :
1 de dwarsverbindingen te gebruiken;
2 te keren;
3 achteruit te rijden of te rijden in de tegenovergestelde rijrichting;
4 een voertuig te laten stilstaan of te parkeren, behalve op de parkeerstroken, aangewezen door het verkeersbord E9a.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenik zie op fedpol 14dagen staan ivm kennisgeving, maar kan je niets tegen inbrengen indien later.
ik vermoed echter dat ze toch de auto naast mij hebben geflitst, die kwam me voorbij op het middenvak en reden ongeveer op dezelfde hoogte
Comment
Comment