Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Deze week heb ik ze ook op een andere plaats zien staan op de E19. Ook van Mechelen-Noord naar Mechelen-Zuid, maar ze stonden "verborgen" achter de praatpaal ongeveer halverwege tussen de twee afritten. Als je een beetje goed opletten was zag je ze ook staan, maar het was wel de eerste keer dat ik ze daar zag staan. Ook daar opletten dus.
    Staan ze daar veel misschien? Ik doe dat traject niet veel of nooit maar vandaag aan 145-150 gepasseerd denk ik.

Comment

• Vandaag ook op de baan naar Knokke toe zei de coyote een mobiele flitser en stond ook achter een praatpaal. Wel grappig als je remt dat diegene achter je (die wat sneller komt aangereden) toch ook inhoudt... die zal me misschien dankbaar zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
        wat moest je dan juist doen als werkstraf?
        Iets 'nuttigs'. Iets bij een vzw ofzo.
        Ik mocht zelf een voorstel doen en had op aanraden van iemand gevraagd om dat in Oostende bij DAB Vloot te doen. Hij zou het zelf ook gedaan hebben en dat lag in mijn studierichting.
        Hoe dan ook, van de justitieassistent mocht dat niet.
        Uiteindelijk ben ik bij 'den Antwerp' tribunes en kleedkamers gaan kuisen. En oud ijzer gaan schooien voor een van de vaste werknemers.
        Door die werkstraf ben ik vooral tot inzicht gekomen dat die werkstraffen met de natte vinger gegeven worden.
        Ik kreeg 60u voor die overtreding en er was een kerel die 200u had ipv 6 maanden cel voor drugsdealen.
        Een andere had 120u voor een verkrachting.
        Een vriend heeft ook 60u gekregen voor verboden wapendracht én gebruik hiervan, weliswaar zonder iemand te verwonden. Hij heeft zich 60u goed geamuseerd in een dierenasiel.
        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
        1990 Volvo 344
        1991 Mercedes W124 230CE
        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
        1980 Volkswagen Derby CLS
        1990 Mercedes W124 230CE
        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
          Staan ze daar veel misschien? Ik doe dat traject niet veel of nooit maar vandaag aan 145-150 gepasseerd denk ik.
          Daar staan ze 'regelmatig', nu niet echt veel te noemen.
          Maar meestal kun je het wel goed zien als ze daar staan.
          2012 Renault Megane RS

Comment

• Zaterdag ook wat geluk gehad...

Ik was een vlotte 160 aan het rijden toen mijn medepassagier opmerkte dat er een 6 cylinder 3 reeks ook de autostrade opreed. Nice. 2 personen erin, ça va. Kort antenneke erbij. F*ck...

Direct terug naar het eerste vak gegaan, mooi 120 gereden. Gasten komen naast ons rijden, brede glimlach met een knipoog erbij

5 minuten later kwamen de blauwe lichtjes tevoorschijn toen er ook een BMW 1 passeerde die wat te vlot aan het rijden was. Die had wat meer pech

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Zaterdag ook wat geluk gehad...

Ik was een vlotte 160 aan het rijden toen mijn medepassagier opmerkte dat er een 6 cylinder 3 reeks ook de autostrade opreed. Nice. 2 personen erin, ça va. Kort antenneke erbij. F*ck...

Direct terug naar het eerste vak gegaan, mooi 120 gereden. Gasten komen naast ons rijden, brede glimlach met een knipoog erbij

5 minuten later kwamen de blauwe lichtjes tevoorschijn toen er ook een BMW 1 passeerde die wat te vlot aan het rijden was. Die had wat meer pech
              Ik heb dat dus zaterdag op de ring voor gehad. Vlotjes aan het rijden en dan ineens 3 politiecamionnetjes. Tis zot hoe iedereen plots stevig vertraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                Ik heb dat dus zaterdag op de ring voor gehad. Vlotjes aan het rijden en dan ineens 3 politiecamionnetjes. Tis zot hoe iedereen plots stevig vertraagt.
                inderdaad, en die rijden dan liefst bij voorkeur 115 zodat niemand hen durft voor te steken zodat alles achter hen vastzit...

Comment

• Aan 115 per uur en alles vastzitten ? En dan nog op een zaterdag ?

Comment

• wist niet dat ze in Roeselare een anomie bruine volvo s40 hadden, ze hadden op de ring zopas een laagvlieger te pakken, gewoon een blauw zwaailicht op het dashbord en achteraan op de hoedenplank 2 blauwe lichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      Aan 115 per uur en alles vastzitten ? En dan nog op een zaterdag ?
                      had het niet specifiek op een zaterdag maar de keren dat ik ze tegenkom, rijden ze bij voorkeur iets trager dan 'toegestaan' en dan durft niemand ze voorbij...

Comment

had het niet specifiek op een zaterdag maar de keren dat ik ze tegenkom, rijden ze bij voorkeur iets trager dan 'toegestaan' en dan durft niemand ze voorbij...
                        Die willen niet het risico lopen om geflitst te worden eh. En moest het verkeer altijd aan 115 kunnen rijden op de autostrade zouden er veel mensen in hun pollen wrijven, beter 115 kunnen doorrijden dan met pozen stil te moeten staan door het accordeoneffect van de soms te grote verschillen in snelheid tussen de wagens.

Comment

• Godver godver, geflitst door mobiele flitscamera op de keizer karellaan in brussel komende van de E40.

Er staan al 3 palen en nog moeten ze nog eens extra gaan flitsen. Staatskas moet gevuld worden.
                          Ik reed wss 70 waar je 50 mag, zal iets van een 100 tot 160 euro zijn zeker?

Nuja voor al die andere keren, is het een badje.

Comment

• Zowel op de E19 in Schoten richting Antwerpen als op de Bredabaan in Brasschaat geeft hij aan dat er ene vaste paal staat. Deze zijn zeker al 6 maanden verwijderd.
                            Waar kan je dit doorgeven? Want mag wel eens aagepast worden vindt ik.

Comment

• ik (of die auto naast mij) ben geflitst op 17 oktober, kan ik nog een boete verwachten? zijn bijna 2weken verder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                ik (of die auto naast mij) ben geflitst op 17 oktober, kan ik nog een boete verwachten? zijn bijna 2weken verder
                                tuurlijk

Comment

• ik zie op fedpol 14dagen staan ivm kennisgeving, maar kan je niets tegen inbrengen indien later.
                                  ik vermoed echter dat ze toch de auto naast mij hebben geflitst, die kwam me voorbij op het middenvak en reden ongeveer op dezelfde hoogte

Comment

Dat is juist net goed vind ik. Want ik rijd ze dan voorbij aan 120 km/u of iets rapper. 'k Houd hen goed in het oog en als er een auto tussen zit begin ik stilaan iets rapper te rijden terwijl ik natuurlijk via mijn achteruitkijkspiegel blijf checken. Als ze pal 120 km/u zouden rijden dan rijd je ze te rap voorbij in principe en ja, dan kun je bijna niets anders dan er achter blijven.

Comment

• Ik ben geflitst op de E411 richting Luxemburg aan 144, gecorrigeerd naar 135.
                                      Dit kost me 75 EUR.

Ik zie op het PV staan :
                                      Véhicule en stationnement légal sur autoroute suite art 59/10.

Ik vind nergens dat artikel terug, someone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                        Ik ben geflitst op de E411 richting Luxemburg aan 144, gecorrigeerd naar 135.
                                        Dit kost me 75 EUR.

Ik zie op het PV staan :
                                        Véhicule en stationnement légal sur autoroute suite art 59/10.

Ik vind nergens dat artikel terug, someone?
                                        Art 59.10 van het Koninklijk besluit van 1/12/1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer en van het gebruik van de openbare weg.

59.10: Voor zover de behoeften van de dienst of van hun opdracht het rechtvaardigen, gelden de bij artikel 21 voorgeschreven regels voor toelating en verkeer op autosnelwegen niet :
                                        1 voor de ambtenaren en beambten belast met een opdracht van politie, van toezicht of van beheer van de autosnelweg en voor de bestuurders van het materieel van de administratie.
                                        2 voor de aannemers, de vergunninghouders en de concessiehouders, voor de leden van hun personeel, en voor de bestuurders van het materieel van voormelde personen, gemachtigd door de Minister tot wiens bevoegdheid het beheer van de autosnelwegen behoort of door zijn gemachtigde.
                                        Voor de volledigheid dan ook maar art 21.4
                                        21.4. Op autosnelwegen is het verboden :
                                        1 de dwarsverbindingen te gebruiken;
                                        2 te keren;
                                        3 achteruit te rijden of te rijden in de tegenovergestelde rijrichting;
                                        4 een voertuig te laten stilstaan of te parkeren, behalve op de parkeerstroken, aangewezen door het verkeersbord E9a.
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          ik zie op fedpol 14dagen staan ivm kennisgeving, maar kan je niets tegen inbrengen indien later.
                                          ik vermoed echter dat ze toch de auto naast mij hebben geflitst, die kwam me voorbij op het middenvak en reden ongeveer op dezelfde hoogte
                                          Ik heb het ook eens nagevraagd bij iemand die bij de politie werkt. Na 14 dagen vervalt de bijzondere bewijslast van een pv, maar als ze een foto genomen hebben heeft die een blijvende bewijslast en kan je op grond daarvan nog tot lang daarna veroordeeld worden.

Comment

Working...
                                          X