Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
    Waar geflitst? Mobiel?
    ze stonden in de middenberm zei ze, waar juist weet ik niet..

daarstraks op de E34 stond de gekende camionette op een boerenweg naast de autostrade en 100m verder stond er een flitsbak voor de vangrail
    had hem al van ver zien staan dus snel fotoke genomen en met 4pinkers teken gedaan naar achtervolgend verkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
      ze stonden in de middenberm zei ze, waar juist weet ik niet..

daarstraks op de E34 stond de gekende camionette op een boerenweg naast de autostrade en 100m verder stond er een flitsbak voor de vangrail
      had hem al van ver zien staan dus snel fotoke genomen en met 4pinkers teken gedaan naar achtervolgend verkeer

Subtiel

Comment

• pas op met die "pinkers" er zijn er al die voor minder een boete kregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
          Subtiel
          inderdaad, als je die niet ziet staan, dan wil je persé een boete krijgen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            pas op met die "pinkers" er zijn er al die voor minder een boete kregen
            ja, dit was per ongeluk want ik wilde mijn zender van de radio verzetten

Comment

ja, dit was per ongeluk want ik wilde mijn zender van de radio verzetten
              dat excuus werkt bijlange niet altijd hoor

Comment

mijn zus 190 op de autostrade nabij Luik....
                Vandaag is ze staande gehouden op de A12 door anonieme wagen...afgerond wast 153 dus ze heeft het nog ni geleerd

Comment

Tkon uw dochter zijn

Zal iets van een 175 worden zeker?
                  Nuja, het moest er ooit is van komen

Ik kijk goed uit als ik zo snel rijd en merk verdachte dingen tijdig op, zij rijdt gewoon zonder op middenbermen of bruggen te letten....
                  Sorry maar aan 190 nog de middenbermen en bruggen scannen, dat moet je mij eens uitleggen hoe je dat doet? Voordat je ze gezien hebt ben je er toch al voorbij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                    Sorry maar aan 190 nog de middenbermen en bruggen scannen, dat moet je mij eens uitleggen hoe je dat doet? Voordat je ze gezien hebt ben je er toch al voorbij?
                    Check foto hier enkele posts boven heb mijn gsm nog aan passagier gegeven om foto te trekken...reed wel minder dan 190 op dat moment ik heb daar precies een extra zintuig voor maar zag ze altijd al staan tot hiertoe maar 'ooit' zal ik ook wel een prijs hebben maar dan ist maar zo

Comment

• weet iemand of op E314 in Halen (richting leuven) ook opgaand w geflitst (of alleen langs achter) ?
                      zaterdagnamiddag, geen auto zien staan, 1,5 m hoge driepikkel met zwarte apparatuur, GEEN flits zien afgaan.
                      Punt is dat ik ongeveer 170 reed en alles toegestampt heb toen ik camera zag staan. Misschien hadden ze me al gemeten in het aankomen en is er enkel foto genomen zonder flits ? dank voor jullie reactie

Comment

Check foto hier enkele posts boven heb mijn gsm nog aan passagier gegeven om foto te trekken...reed wel minder dan 190 op dat moment ik heb daar precies een extra zintuig voor maar zag ze altijd al staan tot hiertoe maar 'ooit' zal ik ook wel een prijs hebben maar dan ist maar zo
                        189?

hihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorn devilder Bekijk Berichten
                          weet iemand of op E314 in Halen (richting leuven) ook opgaand w geflitst (of alleen langs achter) ?
                          zaterdagnamiddag, geen auto zien staan, 1,5 m hoge driepikkel met zwarte apparatuur, GEEN flits zien afgaan.
                          Punt is dat ik ongeveer 170 reed en alles toegestampt heb toen ik camera zag staan. Misschien hadden ze me al gemeten in het aankomen en is er enkel foto genomen zonder flits ? dank voor jullie reactie
                          Volgens mij was het langs achter (richting leuven)

Comment

• gisteren stonden ze op de ring in brugge; Zeebrugge-E40 ter hoogte van de oude gevangenis. Maw net na het uitkomen van de eerste nieuwe tunnel. Heb een flits zien afgaan wsl van een auto voor mij (hoop dat het niet voor mij was). Je kan die onmogelijk zien staan want is een kastje dat ze achter de vangrail plaatsen. Wel stond er ook zo een grijze bestelwagen op de oprit van het oude gevang. maw de werken zijndaar net compleet af en ze gaan daar eens goed hun zakken vullen. 70/u op een tweevaksbaan zonder lichten en met middenberm...

Comment

• "Onlogische snelheidslimieten zetten aan tot overtredingen"

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

• Dat is nu net de bedoeling van die mannen in de regering he, zo veel mogelijk mensen pakken op te snel rijden, hoewel de opgelegde limieten op geen hol trekken.
                                't is toch overduidelijk dat het die mannen enkel om geld te doen is en verkeersveiligheid d'r geene zak mee te maken heeft.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• dinsdag +60 in zone 50, flits "op kop"

Comment

• Vandaag ook op de kop gepakt geweest in Frankrijk, in Rijsel waar je maar 90 mag op de snelweg. Reed op het derde vak aan 96kmh, correctie is daar 4kmh dus nog 2kmh te hard, hopelijk doen ze daarvoor geen moeite om die op te sturen. Dat wordt wel een mooie foto, ik was net aan mijn kin aan 't krabben en aan 't kijken naar diegene die ik aan 't inhalen was. Dat en het was met een vrachtwagen (zo'n oud spel zonder begrenzer, 117kmh uit gekregen!, de mijne kreeg onderhoud). Er was ook een letter van mijn nummerplaat gevallen, dus mss krijgt er ergens een bejaarde nu een boete wegens inhalen met de camion op 't derde.
                                    Ale, over het algemeen ben ik beschaafd hoor, maar in Frankrijk is zelfbeheersing moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Ale, over het algemeen ben ik beschaafd hoor,
                                      Zeggen ja.....

Comment

• Weet er iemand of een bordeaux kleurige Opel Astra (3 of 5 deur model) 1.7cdti van het vorige model met wieldeksels een anonieme politiewagen is? Er hing een recente nummerplaat (1-...). Gespot op de E19 ter hoogte van Kontich. Ik ben niet zeker of het die wagen was of een andere maar toen hij mij voorbij reed zag ik in de verte opeens 2 blauwe zwaailichtjes in de achterruit. Op dat moment was hij een mooi spurtje aan het doen tegen een Merc S63AMG. Het zou me verbazen maar toch... Iets ervoor reed ik ook erg vlotjes, vandaar de schrik... Maja, ik heb geen zwaalicht gekregen... hoop... Er zat precies maar 1 iemand in.
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Zeggen ja.....
                                          Jamaar, 't is echt waar hoor.

Comment

Working...
                                          X