Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren ook een anonieme politiewagen gespot. Een BMW 325D E90, zwart, zonder type aanduiding. Nummerplaat was, als ik het mij goed herinner, 1-BQE-835. Had leds achter de nieren, een lamp op het dashboard en een lichtbalk onderaan de achterruit. Binnenin ook speciale communicatiemiddelen. Regio Antwerpen.

Comment

• Vermoedelijk 1-BQE-385 ?

Zie kentekenlijst op www.flitsservice.be

Comment

• Is het toegelaten voor de politie om te flitsen vanaf privé-terrein? Dus als ze naast de pech/parkeerstrook staan voor eens huis.

Comment

• Waarom zou het niet toegelaten zijn om te flitsen vanaf privé terrein? Het enige wat zou kunnen is dat de eigenaar van het privé terrein de politie geen toestemming geeft om op het terrein te komen en dan moeten ze zich wel verplaatsen, maar mits (stilzwijgende) toestemming eigenaar zie ik dus geen enkel probleem.
          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Aan het station in Drongen:

Werkte niet, maar wordt vaak gebruikt om de R4 rond Gent.

Comment

• Wat een gedrocht
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                Aan het station in Drongen:

Werkte niet, maar wordt vaak gebruikt om de R4 rond Gent.
                What the.....?

Comment

• Op welke plaatsen op de R4 staat die dan?

Comment

• Staat vaak ter hoogte van de werken in Drongen.
                    Je weet wel, als je van Evergem komt heb je plots een stuk waar je maar 70 meer mag omdat ze aan het werken zijn op de rechterkant.
                    Aan een spoorwegbrug. Daar staat die vaak.

Comment

• Jep, tip die goud waard is. Thanks!

Plek waar ge 90 (of meer) kunt blijven sjeezen...

Comment

• Gewoon algemeen een beetje opletten langs de R4.
                        Heb hem al zien staan in de middenberm in Wondelgem ook.
                        Daar is de middenberm één en al struiken, en daar heb ik hem ook al 1x zien staan.

greets

Comment

• Vanmorgen geluk gehad, ze stonden al om 6u45 te flitsen maar gelukkig reed er 100 meter voor mij ook iemand te snel

Comment

• iedereen in slaap gevallen of wordt er niet meer geflitst

Comment

• die flitspaal op E40 BXL-Luik in Tienen werkt ook sinds 2weken. opletten!

Comment

• Zaterdagavond in Zandhoven, was aan het uitbollen van 90 naar 70, stonden net achter het bordje. Geflitst tegen 80-85, jammer.
                                Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                  die flitspaal op E40 BXL-Luik in Tienen werkt ook sinds 2weken. opletten!
                                  Twee flitspalen in de middenberm zoals op andere snelwegen?
                                  Bijv. zoals in de Pinte op de E17 tussen Kortrijk en Gent.
                                  Last edited by hmn_pwr; 15/04/2013, 18:17.

Comment

• Waarschijnlijk een domme vraag, maar kan je ook beboet worden (uitgezonderd trajectcontroles) zonder geflitst te worden?
                                    Anders gezegd, hoe failproof is het om achter iemand 128 te rijden om zo boetes te vermijden?
                                    Last edited by ; 15/04/2013, 18:42.

Comment

• Tuurlijk, als er een koppel flikken achter je rijdt.

Maar 128 op kilometerteller is nog safe, hoor

Sent from my iPad using Tapatalk
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Gisteren had ik het zwaar aan mijn rekker Ben geflitst aan 120 denk ik waar ik maar 70 mocht :s Rond 11u 's avonds en geen kat op de baan pfff. Iemand een idee hoe zwaar de boete/inlevering zal zijn? Zwaar balen

Comment

• Dat kan misschien net meevallen... Als je snelheid 120 was op je teller terwijl je echte snelheid misschien maar 115 was. Kom je na correctie op 109. En dat is net genoeg om je rijbewijs te behouden.

Dus even wachten tot de meting in de bus valt.

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
                                          sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

Working...
                                          X