Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rechter was echt zeer mild en begrijpt dat je met een M3 soms wel eens "iets" te vlug rijdt ( heeft zich recent een nieuwe Aston Martin DB9 aangeschaft en heeft blijkbaar een Ferrari staan ook )
Heb wel moeten zeggen dat ik het nooit meer ging doen
Ma bon toere very happy
Als ge dat in Dendermonde doet zijt ge nog niet aan de nieuwe patatten...
Sinds wanneer mag de Nederlandse politie staan flitsen op Belgische snelwegen?
Maandagochtend stond er een groene bestelwagen van de Nederlandse politie op de E19 in Loenhout, met pekkel op de pechtstrook.
En naar wie gaat dat flitsgeld dan? Nederland terwijl de overtredingen in België gebeurden of België terwijl de verbalisant Nederlands is?
Ik zou in elk geval bezwaar aan tekenen als ik ooit zo een zou ontvangen...
Sinds wanneer mag de Nederlandse politie staan flitsen op Belgische snelwegen?
Maandagochtend stond er een groene bestelwagen van de Nederlandse politie op de E19 in Loenhout, met pekkel op de pechtstrook.
En naar wie gaat dat flitsgeld dan? Nederland terwijl de overtredingen in België gebeurden of België terwijl de verbalisant Nederlands is?
Ik zou in elk geval bezwaar aan tekenen als ik ooit zo een zou ontvangen...
Huh, vreemd geval.
Of er zat Belgische politie in een auto met Nederlandse nummerplaat om niet op te vallen? Ik zou het alvast niet als een potentiële flitser beschouwen.
Huh, vreemd geval.
Of er zat Belgische politie in een auto met Nederlandse nummerplaat om niet op te vallen? Ik zou het alvast niet als een potentiële flitser beschouwen.
Het was zo'n typisch groen busje dat ze in Nederland bijna altijd gebruiken om te flitsen langs de snelweg en de pekkel stond duidelijk op de pechstrook. Vreemd geval inderdaad.
Net voor de afrit Meer stonden zelfs een 4-tal Nederlandse zwaantjes (maar die staan daar wel vaker).
Het was zo'n typisch groen busje dat ze in Nederland bijna altijd gebruiken om te flitsen langs de snelweg en de pekkel stond duidelijk op de pechstrook. Vreemd geval inderdaad.
Net voor de afrit Meer stonden zelfs een 4-tal Nederlandse zwaantjes (maar die staan daar wel vaker).
testen van een ander type? uitgeleend door de leverancier ... ?
testen van een ander type? uitgeleend door de leverancier ... ?
Ik ben niet gestopt om het te gaan vragen, ik vond het alleen erg opvallend.
Wat ook nog een idee was van mij, misschien controleerden ze Nederlandse nummerplaten op verzekering/keuring om diegene die niet in orde waren meteen aan de kant te zetten op de parking net over de grens.
Ik ben niet gestopt om het te gaan vragen, ik vond het alleen erg opvallend.
Wat ook nog een idee was van mij, misschien controleerden ze Nederlandse nummerplaten op verzekering/keuring om diegene die niet in orde waren meteen aan de kant te zetten op de parking net over de grens.
Comment