Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi!
    Welke rechtbank was dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
      Mooi!
      Welke rechtbank was dat?
      Kortrijk

Comment

• Toere, jij mag wel eens een free BBQ gaan doen bij die rechter

Sent from my iPad using Tapatalk
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Toere, jij mag wel eens een free BBQ gaan doen bij die rechter

Ik was dat ook aan het denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Toere, jij mag wel eens een free BBQ gaan doen bij die rechter

Goe gedacht ... een beetje zoals investeren in de toekomst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Net terug van de rechtbank :

GEEN SCHORSING

Rechter was echt zeer mild en begrijpt dat je met een M3 soms wel eens "iets" te vlug rijdt ( heeft zich recent een nieuwe Aston Martin DB9 aangeschaft en heeft blijkbaar een Ferrari staan ook )
              Heb wel moeten zeggen dat ik het nooit meer ging doen

Ma bon toere very happy
              Als ge dat in Dendermonde doet zijt ge nog niet aan de nieuwe patatten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                Als ge dat in Dendermonde doet zijt ge nog niet aan de nieuwe patatten...
                Maar was niet in Dendermonde hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                  Zowel komende van Sint-Truiden als van Hasselt staan daar nog altijd borden met het getal 90 op.
                  Ah toch. Nu ja, ik zal wel zien of ik iets leuks in de brievenbus krijg.
                  "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Maar was niet in Dendermonde hee

proficiat, maar in feite weer een bewijs van totale willekeur in B !!!

en die BBQ ken je toch niet doen van 2 man, jij en de rechter? AF zou toch ook best aanwezig zijn ? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      proficiat, maar in feite weer een bewijs van totale willekeur in B !!!

en die BBQ ken je toch niet doen van 2 man, jij en de rechter? AF zou toch ook best aanwezig zijn ? ;-)
                      Naar het schijnt heeft hij een lekkere dochter

Comment

• Sinds wanneer mag de Nederlandse politie staan flitsen op Belgische snelwegen?
                        Maandagochtend stond er een groene bestelwagen van de Nederlandse politie op de E19 in Loenhout, met pekkel op de pechtstrook.
                        En naar wie gaat dat flitsgeld dan? Nederland terwijl de overtredingen in België gebeurden of België terwijl de verbalisant Nederlands is?
                        Ik zou in elk geval bezwaar aan tekenen als ik ooit zo een zou ontvangen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                          Sinds wanneer mag de Nederlandse politie staan flitsen op Belgische snelwegen?
                          Maandagochtend stond er een groene bestelwagen van de Nederlandse politie op de E19 in Loenhout, met pekkel op de pechtstrook.
                          En naar wie gaat dat flitsgeld dan? Nederland terwijl de overtredingen in België gebeurden of België terwijl de verbalisant Nederlands is?
                          Ik zou in elk geval bezwaar aan tekenen als ik ooit zo een zou ontvangen...
                          Huh, vreemd geval.
                          Of er zat Belgische politie in een auto met Nederlandse nummerplaat om niet op te vallen? Ik zou het alvast niet als een potentiële flitser beschouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                            Huh, vreemd geval.
                            Of er zat Belgische politie in een auto met Nederlandse nummerplaat om niet op te vallen? Ik zou het alvast niet als een potentiële flitser beschouwen.
                            Het was zo'n typisch groen busje dat ze in Nederland bijna altijd gebruiken om te flitsen langs de snelweg en de pekkel stond duidelijk op de pechstrook. Vreemd geval inderdaad.
                            Net voor de afrit Meer stonden zelfs een 4-tal Nederlandse zwaantjes (maar die staan daar wel vaker).

Comment

Het was zo'n typisch groen busje dat ze in Nederland bijna altijd gebruiken om te flitsen langs de snelweg en de pekkel stond duidelijk op de pechstrook. Vreemd geval inderdaad.
                              Net voor de afrit Meer stonden zelfs een 4-tal Nederlandse zwaantjes (maar die staan daar wel vaker).
                              testen van een ander type? uitgeleend door de leverancier ... ?

Comment

lekkere dochters lust ik niet op de BBQ
                                rauw moet het wel kunnen !
                                Last edited by Stef69; 31/05/2013, 19:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  testen van een ander type? uitgeleend door de leverancier ... ?
                                  Ik ben niet gestopt om het te gaan vragen, ik vond het alleen erg opvallend.
                                  Wat ook nog een idee was van mij, misschien controleerden ze Nederlandse nummerplaten op verzekering/keuring om diegene die niet in orde waren meteen aan de kant te zetten op de parking net over de grens.

Comment

Ik ben niet gestopt om het te gaan vragen, ik vond het alleen erg opvallend.
                                    Wat ook nog een idee was van mij, misschien controleerden ze Nederlandse nummerplaten op verzekering/keuring om diegene die niet in orde waren meteen aan de kant te zetten op de parking net over de grens.
                                    zeker ook mogelijk

Comment

of had jij een lekkere advocate ...

Comment

• Jonathan Borlée krijgt boete en rijverbod voor overtreding aan 217 km/uur op E40

"Hij heeft nu nog een blanco strafblad, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet zijn eerste keer was", aldus de politierechter.
                                        Komen feiten die voor de rechtbank moeten verschijnen op het strafblad?

Comment

• recht gaat uit van veronderstellingen ??? shame on you judge !!!

Comment

Working...
                                          X