Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand al zien flitsen aan de werken tussen Gent en Aalter (E40)?
    Buiten de spits rijdt bijna niemand daar 70 heb ik de indruk. Als je het toch probeert op het rechterrijvak hangt er binnen de kortste keren een vrachtwagen op 2m van je bumper.
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• vandaag stonden ze in Nevele richting Gent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
        [IMG][/IMG]

Deze van mij stond gisteren aan die weg die links uitkomt op de ring. De flitser stond gericht zoals de peugeot 406 rijdt,
        ikzelf kwam van de andere richting dus helemaal rechts op de foto

ze waren dus idd op de kop aan het flitsen. Boete vandaag binnen gekregen

Comment

zuur?

Comment

• Neen, 50 euro, reed 105 waar 90 mocht

Comment

Dat is nieuw dan. Ik ga daar dus ook mogen voor beginnen opletten.

Comment

• Mobiele flitsers heb ik al altijd op kop weten flitsen, enkel waar het mogelijk is natuurlijk.

Comment

• Inderdaad, de corolla en de vectra kunnen allebei op de kop flitsen. Heb zo ook ooit ene mogen ontvangen
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                    Mobiele flitsers heb ik al altijd op kop weten flitsen, enkel waar het mogelijk is natuurlijk.
                    Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Inderdaad, de corolla en de vectra kunnen allebei op de kop flitsen. Heb zo ook ooit ene mogen ontvangen
                    Ja, dat ze op de kop flitsen weet ik, maar dit gaat over een 4-vaks baan. Ik rij daar ook vaak te snel en ben die al meerdere keren gepasseerd aan 110-120 zonder geflitst te worden, vandaar dat ik verrast ben dat er toch een boete aankomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                      Iemand al zien flitsen aan de werken tussen Gent en Aalter (E40)?
                      Ja, maar volgens mij kunnen ze (richting kust dan) enkel het rechtervak flitsen en niet diegene die 'spookrijden' op de strook links van de betonblokken
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• wat doen ze met motorrijders als ze op de kop flitsen?

Comment

• Niks...
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Had wel dikke chance daarjuist op de Mechelsesteenweg in Dendermonde. Rijd ik daar juist op, hoor ik op de radio dat ze daar aan het flitsen zijn. Nog geen 3 seconden nadien zie ik voor mij een Golfje geflitst worden. Denk dat ik vandaag een engelbewaarder had
                            wel voor de eerste keer gezien dat het met zo'n klein kastje was dat ze flitsten. Denk nog geen meter hoog, eerste keer dat ik zoiets zie. Als ze daar ook al mee gaan beginnen...

Comment

• Zaterdag 8 juni om 8u26 geflitst in Wilsele op de Aarschotsesteenweg thv n° 335 richting Leuven: 64 km/u na correctie = €90. Coyote stond aan maar naar ik mij kan herinneren geen waarschuwing gekregen. Weginfrastructuur daar nodigt uit om sneller dan 50 km/u te rijden (zie streetview), zeker op dat moment (weinig verkeer, goede zichtbaarheid, brede steenweg, ...). Maar goed, ik betaal wel, alles voor de verkeersveiligheid, he.

Deze zal echter niks moeten betalen:

Volgens mij gebruikt hij ook zijn richtingaanwijzer niet bij het wisselen van rijstrook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten

Deze zal echter niks moeten betalen:

Volgens mij gebruikt hij ook zijn richtingaanwijzer niet bij het wisselen van rijstrook.
                                Ik heb ook gezien dat hij zijn aanwijzer niet gebruikte. 't Verwondert me niks aangezien zowat 30-40% of meer mensen dat niet doen aan rondepunten en (iets minder) op de autostrade. Het zal wel met de mantel der liefde bedekt worden maar voor ons is dat een extra 50 euro boete...

Comment

• vandaag ook nog eens de mededeling gekregen dat ik geflitst ben.

70 waar ik 50 mocht, gecorrigeerd naar 64 => 90€.

chance dat het maar dat is want was tijdens een ritje met de moto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    vandaag ook nog eens de mededeling gekregen dat ik geflitst ben.

70 waar ik 50 mocht, gecorrigeerd naar 64 => 90€.

chance dat het maar dat is want was tijdens een ritje met de moto.
                                    Wil je zeggen dat je nu op 't gemak reed?

Comment

• dat wil inderdaad zeggen dat ik toen enorm mijn manieren aan het houden was.
                                      datzelfde ritje zijn de snelheden veel hoger geweest.

EN de Avelgemstraat is eigenlijk toch wel industriegebied he... (ale, het ziet er vooral zo uit )

Comment

• Misschien niet het juiste topic maar wist niet waar het anders te plaatsen. Vanavond op de E17 voorbijgestoken door een anonieme donkergrijze Golf VI R of GTI met zwaailichten in de grille op. Kwam ineens vanuit het niets en passeerde aan hoge snelheid. Iemand enig idee waarmee die wagen is uitgerust of waarvoor die wordt gebruikt?

Grtz,

Duke

Comment

• Weet je toevallig de nr.plaat of een deel ervan?

Comment

Working...
                                          X