Helaas niet, ging te vlug
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIemand die weet of de geruchten over de flitser ingewerkt in de vangrails in erpe-mere waar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIemand die weet of de geruchten over de flitser ingewerkt in de vangrails in erpe-mere waar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichtenkijk eens goed naar de foto, je ziet er een spoorweg op. tss erpe mere en wetteren loopt er geen spoorweg naast de e40Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDat weet ik ook maar ik had het over geruchten - ik had het niet over een foto2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDat weet ik ook maar ik had het over geruchten - ik had het niet over een foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDe flitspaal op de E40 Brussel - Luik ter hoogte van Bertem is weggehaald sinds de recente werken. Iemand die weet of het definitief is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenIK heb vorige week gezien dat er daar, in de uitsparing, een groene bak staat (op de grond), lijkend op een GFT-container. Ik blijf er in ieder geval op mijn snelheid letten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenGeen gerucht, is er wel degelijk. Alé dat zei mijn ma toch (zit zelf ook bij de politie).Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenNee die foto is fake. Die foto is al enkele jaren oud.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
"Mobiele TrajectControle"
803 voertuigen geflitst tijdens Mobiele Trajectcontrole, zo wil de politie het noemen...
Laat het ons eerder een poging van de politie noemen om correctionele bevoegdheden in te pikken. Onze heren van de politie minachten blijkbaar de bevoegde instanties inzake strafbepaling en besluiten om op eigen houtje zomaar even een factor 5/6 toe te passen. Tenslotte wordt je 6x beboet omdat je je cruise-control 1x te hoog instelt...
What's next, 3 camera's naast elkaar? Of flitspalen voor fietsers? http://www.standaard.be/cnt/dmf20130711_003
Zouden er eigenlijk meer of ernstigere ongevallen gebeuren moest men nu gewoon 140kmh toelaten? Tenslotte zal er volgens mij gemiddeld gezien niet veel sneller gereden worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenduuuuus conclussie?
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Hoe zit het nu eigenlijk met gebruik van een Coyote in Frankrijk? GPS met flitspalen locaties op mag dus niet?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Nee, die moeten als gevaren zone aangegeven worden. Niet meer met de exacte locatie.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
Comment