Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Helaas niet, ging te vlug

Comment

• Op http://www.flitsservice.be/kentekens/main.htm staan er een paar GTI's maar niet in OV

Comment

• Iemand die weet of de geruchten over de flitser ingewerkt in de vangrails in erpe-mere waar zijn?
        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
          Iemand die weet of de geruchten over de flitser ingewerkt in de vangrails in erpe-mere waar zijn?
          Nee die foto is fake. Die foto is al enkele jaren oud.

Comment

Iemand die weet of de geruchten over de flitser ingewerkt in de vangrails in erpe-mere waar zijn?
            kijk eens goed naar de foto, je ziet er een spoorweg op. tss erpe mere en wetteren loopt er geen spoorweg naast de e40

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
              kijk eens goed naar de foto, je ziet er een spoorweg op. tss erpe mere en wetteren loopt er geen spoorweg naast de e40
              Dat weet ik ook maar ik had het over geruchten - ik had het niet over een foto

Comment

• De flitspaal op de E40 Brussel - Luik ter hoogte van Bertem is weggehaald sinds de recente werken. Iemand die weet of het definitief is?

Comment

Geen gerucht, is er wel degelijk. Alé dat zei mijn ma toch (zit zelf ook bij de politie).
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Foto gaat al enkele dagen rond op Facebook. Dacht dat je die foto bedoelde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                      De flitspaal op de E40 Brussel - Luik ter hoogte van Bertem is weggehaald sinds de recente werken. Iemand die weet of het definitief is?
                      IK heb vorige week gezien dat er daar, in de uitsparing, een groene bak staat (op de grond), lijkend op een GFT-container. Ik blijf er in ieder geval op mijn snelheid letten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                        IK heb vorige week gezien dat er daar, in de uitsparing, een groene bak staat (op de grond), lijkend op een GFT-container. Ik blijf er in ieder geval op mijn snelheid letten.
                        Die heb ik ook zien staan. Die komt zelfs niet boven de betonnen middenberm uit. Ben benieuwd hoe het zit met die flitslocatie.

Comment

• Stond er in de nabijheid geen verhoogde Fiat Ducato ? Die wordt namelijk gebruikt voor het vervoer van die GFT-bakken.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                            Geen gerucht, is er wel degelijk. Alé dat zei mijn ma toch (zit zelf ook bij de politie).
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                            Nee die foto is fake. Die foto is al enkele jaren oud.
                            duuuuus conclussie?

Comment

• "Mobiele TrajectControle"

803 voertuigen geflitst tijdens Mobiele Trajectcontrole, zo wil de politie het noemen...
                              Laat het ons eerder een poging van de politie noemen om correctionele bevoegdheden in te pikken. Onze heren van de politie minachten blijkbaar de bevoegde instanties inzake strafbepaling en besluiten om op eigen houtje zomaar even een factor 5/6 toe te passen. Tenslotte wordt je 6x beboet omdat je je cruise-control 1x te hoog instelt...
                              What's next, 3 camera's naast elkaar? Of flitspalen voor fietsers? http://www.standaard.be/cnt/dmf20130711_003

Zouden er eigenlijk meer of ernstigere ongevallen gebeuren moest men nu gewoon 140kmh toelaten? Tenslotte zal er volgens mij gemiddeld gezien niet veel sneller gereden worden...

Comment

• Denk dat ik het zitten heb wanneer ik Frankrijk doorreed. Wel niet normaal hoeveel flitsers er niet staan. Langs de andere kant wel m'n eigen domme fout, want hier in Frankrijk wordt het altijd duidelijk aangegeven.

Comment

duuuuus conclussie?
                                  Dat we het pas 100% zeker zijn als een 'slachtoffer' zich komt melden.
                                  Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express

Comment

• Hoe zit het nu eigenlijk met gebruik van een Coyote in Frankrijk? GPS met flitspalen locaties op mag dus niet?
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Nee, die moeten als gevaren zone aangegeven worden. Niet meer met de exacte locatie.
                                      Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express

Comment

• Coyote is dus nog perfect legaal mits de laatste nieuwe software. Gisteren nog 1200 km door Frankrijk gereden. Alle flitspalen werden mooi aangeduid.

Comment

• Jep, ik gebruik TomTom voor de iPhone, en daar worden ook alle gevarenzones op aangegeven. Hoewel het eigenlijk onnodig is, aangezien alles op voorhand wordt aangegeven door een bord dat je waarschuwt dat er binnen de paar km kan geflitst worden. Idem voor Andorra.

Comment

Working...
                                          X