Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De flitspaal op de E40 Brussel - Luik ter hoogte van Bertem is weggehaald sinds de recente werken. Iemand die weet of het definitief is?
IK heb vorige week gezien dat er daar, in de uitsparing, een groene bak staat (op de grond), lijkend op een GFT-container. Ik blijf er in ieder geval op mijn snelheid letten.
IK heb vorige week gezien dat er daar, in de uitsparing, een groene bak staat (op de grond), lijkend op een GFT-container. Ik blijf er in ieder geval op mijn snelheid letten.
Die heb ik ook zien staan. Die komt zelfs niet boven de betonnen middenberm uit. Ben benieuwd hoe het zit met die flitslocatie.
803 voertuigen geflitst tijdens Mobiele Trajectcontrole, zo wil de politie het noemen...
Laat het ons eerder een poging van de politie noemen om correctionele bevoegdheden in te pikken. Onze heren van de politie minachten blijkbaar de bevoegde instanties inzake strafbepaling en besluiten om op eigen houtje zomaar even een factor 5/6 toe te passen. Tenslotte wordt je 6x beboet omdat je je cruise-control 1x te hoog instelt...
What's next, 3 camera's naast elkaar? Of flitspalen voor fietsers? http://www.standaard.be/cnt/dmf20130711_003
Zouden er eigenlijk meer of ernstigere ongevallen gebeuren moest men nu gewoon 140kmh toelaten? Tenslotte zal er volgens mij gemiddeld gezien niet veel sneller gereden worden...
Denk dat ik het zitten heb wanneer ik Frankrijk doorreed. Wel niet normaal hoeveel flitsers er niet staan. Langs de andere kant wel m'n eigen domme fout, want hier in Frankrijk wordt het altijd duidelijk aangegeven.
Hoe zit het nu eigenlijk met gebruik van een Coyote in Frankrijk? GPS met flitspalen locaties op mag dus niet?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Jep, ik gebruik TomTom voor de iPhone, en daar worden ook alle gevarenzones op aangegeven. Hoewel het eigenlijk onnodig is, aangezien alles op voorhand wordt aangegeven door een bord dat je waarschuwt dat er binnen de paar km kan geflitst worden. Idem voor Andorra.
Comment