Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    ik ook net 1 gekregen weer en dan nog op een plaats waar ze nog nooit gestaan hebben...
    A10 jabbeke - oostende aan zandvoorde. 155 gecorrigeerd naar 145
    man man de A10 was het laatste stukje waar je 's avonds nog eens rap kon rijden zonder risico's
    Toch opletten daar mij vader heeft op dat stukje al 2 keer de anonieme mogen volgen...
    En is allemaal nog niet meer dan 6 maand geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
      Toch opletten daar mij vader heeft op dat stukje al 2 keer de anonieme mogen volgen...
      ow mercie om te melden. blij dak nog nooit gepakt ben als ik eens doorduw dan
      lets have some more member berries

Comment

• Die flitstoren op de Ring tussen het vierarmen en de afrit Groenendaal (heet die zo?) is anders ook enorm opvallend. Geen kat die eraan denkt om daar te snel te rijden, als hij die toren ziet opdoemen.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
          Gisteren iets grappigs voorgehad. Stonden gisteravond te flitsen ter hoogte van Kruishoutem.
          Waar staan ze dan meestal? Aan of onder die bruggen? Meestal enkel een toestel, denk ik, of was het toch een voertuig?

Comment

• Net achter de brug staan ze, auto staat op een zijweg, driepikkel zie je amper staan achter de vangrail

Sent from my iPad using Tapatalk
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Vrijdagnamiddag op de e19 ter hoogte van zemst...(antwerpen-brussel) Ik verwacht de foto 1 van de weken... Er was geen verkeer en reed op het rechtse vak... De zwaantjes ea. stonden een beetje verder op de parking... Ik doe deze weg al meer dan 15 jaar, en weet ze daar staan. Maar ik door het ontbreken van ander verkeer reed ik sneller dan 120km/h....(ik had het niet door) stom stom stom (Ze staan daar achter de pijlers van die nieuwe bruggen)Handige tool: http://www.wegcode.be/boeteberekening
              Last edited by ; 23/11/2013, 20:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                ik ook net 1 gekregen weer en dan nog op een plaats waar ze nog nooit gestaan hebben...
                A10 jabbeke - oostende aan zandvoorde. 155 gecorrigeerd naar 145
                man man de A10 was het laatste stukje waar je 's avonds nog eens rap kon rijden zonder risico's
                Nooit zou ik niet durven zeggen... ik heb me daar een jaar of 2-3 terug ook eens laten ringeloren ter hoogte van de Plassendale vaart... En ook helemaal in het begin in Jabbeke waar je net op de A10 gaat, daar stonden ze toen heel veel op dat eiland. Ik kwam daar in 2010 enkele maanden wekelijks een keer of 3-4 voorbij en ik zag ze toen erg vaak staan... de laatste tijd kom ik er wel regelmatig terug maar nog niet direct iets gezien moet ik zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten

U pa leert ook niet rap uit zijn fouten he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    U pa leert ook niet rap uit zijn fouten he
                    Wat je fouten kan noemen... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                      Wat je fouten kan noemen... :-)

Het is niet den eerste keer dat ik hem over zijn pa hoor babbelen, vandaar mijn reactie

Comment

• Hij is nog altijd niet geleerd hoor.
                        Tzal duren tot ze eens zijn rijbewijs afpakken denk ik.

Comment

• eergisteren ben ik op weg van Deinze - Aalter "achtervolgd" door een agent op moto toen ik redelijk snel thuis wou zijn... (gemiddeld 150 en max 180 gereden). Nu moest ik mee naar het kantoor in Aalter heb ik daar 165 euro (110 voor snelheid en 55 omdat ik mijn richtingsaanwijzers niet correct gebruikt heb) betaald via mijn bankkaart. Ik moest ook een formuliertje (de helft van een A4 blad) ondertekenen dat ik te snel gereden had en 165 betaald heb. Ze zeiden dat ik een batje gedaan had en ze in principehet parket moeten bellen (waarschijnlijk omdat ze ook geen bewijzen op camera hadden..) Nu ik ben zeer blij dat het daarbij gebleven is :p Ik vroeg mij echter af als ik hiervan nog iets in mijn postbus ga krijgen? (kwestie dat mijn ouders dat niet hoeven teweten te komen... )

Comment

• Je hebt een betaalbewijs ontvangen, niet?
                            Dan ontvang je bij minnelijke schikking geen verdere documenten meer.

Comment

• ja bewijs ontvangen van betaling OEF...

Comment

• Is me ook al 2x overkomen en nooit post ontvangen; ze zullen uw prachtkar niet annuleren ;]

Comment

• haha you got me door het oog vd naald zeggen ze dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    eergisteren ben ik op weg van Deinze - Aalter "achtervolgd" door een agent op moto toen ik redelijk snel thuis wou zijn... (gemiddeld 150 en max 180 gereden). N
                                    150-180, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Is voor het grootste stuk een aaneenschakeling van blinde bochten waar je niet kunt inhalen en daarna allemaal wegversmallingen vanaf Lotenhulle. Of was het misschien s nachts want overdag zit daar toch echt veel verkeer op?
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• ja het was rond 12u 's nachts en er was echt heel weinig verkeer. Het was wel op de autostrade ter verduidelijking Ter correctie: het was tussen Drongen en Aalter

Comment

• was het een anonieme politiemoto ?

Nog goed vanaf gekomen

Comment

• nee geen anonieme politiemoto. Ik kon wel in mijn achteruitkijkspiegel niet zien dat het een agent was... het was namelijk al donker.

Comment

Working...
                                          X