Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haja de e40, dat verklaart veel, ik dacht al 180 op de N409, leek me vrij ongeloofwaardig
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Deze morgen reed 1 van die anonieme 325's van de flikken voor me op de E40. Waren duidelijk nog niet in dienst want er waren er die redelijk snel aan de mannen voorbij vlogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
        nee geen anonieme politiemoto. Ik kon wel in mijn achteruitkijkspiegel niet zien dat het een agent was... het was namelijk al donker.
        Als er mij aan die snelheden iemand volgt zou ik wel vertragen en hem laten passeren hoor, dan maak je zo'n dingen niet mee
        1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
        1984 BMW E28 520i
        2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Soms merk je't te laat en/of denk je dat ze aan't spelen zijn. De laatste keer ging het blauwe lichtje net aan toen ik wat vertraagde na amper een minuut of 5 gevolgd te zijn geweest. Ze zijn daar best wel goed in, moet ik ze nageven. Was toen een zilvergrijze 330 of 325 e90 op de E40. Dan heb je gewoon prijs hè.

Comment

• Gvd, net 2 x geflitst in 1 week met mijn nieuwe speelgoed.

1x 146 km/uur op autostrade, 1 x 64 km/uur in zone 50.
            Resp. 85 en 50 € boete.

Typisch als je een nieuwe auto hebt, was bij mijn vorige ook zo in het begin.
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
              Soms merk je't te laat en/of denk je dat ze aan't spelen zijn. De laatste keer ging het blauwe lichtje net aan toen ik wat vertraagde na amper een minuut of 5 gevolgd te zijn geweest. Ze zijn daar best wel goed in, moet ik ze nageven. Was toen een zilvergrijze 330 of 325 e90 op de E40. Dan heb je gewoon prijs hè.

ja met anonieme auto wel maar met moto van de flikken zie je het toch meteen?
              dan moet je toch al vergeten in je spiegel te kijken. dat doe ik wel iets vaker dan 1 keer per 5 minuten..

Comment

• Yep, anoniem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                  Gvd, net 2 x geflitst in 1 week met mijn nieuwe speelgoed.

1x 146 km/uur op autostrade, 1 x 64 km/uur in zone 50.
                  Resp. 85 en 50 € boete.

Typisch als je een nieuwe auto hebt, was bij mijn vorige ook zo in het begin.
                  146 gecorrigeerd en dat is 'maar' 85 euro boete?

Vraag:
                  Ben je bij 150km/u niet je rijbewijs kwijt (rechtbank)? (meer dan 30 erover)

Sent from my HTC One using Tapatalk
                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                    146 gecorrigeerd en dat is 'maar' 85 euro boete?

Vraag:
                    Ben je bij 150km/u niet je rijbewijs kwijt (rechtbank)? (meer dan 30 erover)

Buiten de bebouwde kom is het +40km/u gecorrigeerde snelheid en dan wordt het zeker rechtbank en dus mogelijks rijverbod. Hier was het waarschijnlijk 146 km/u gemeten snelheid en dan is het inderdaad € 85 voor een onmiddellijke inning (137 km/u gecorrigeerde snelheid).
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                      Buiten de bebouwde kom is het +40km/u gecorrigeerde snelheid en dan wordt het zeker rechtbank en dus mogelijks rijverbod. Hier was het waarschijnlijk 146 km/u gemeten snelheid en dan is het inderdaad € 85 voor een onmiddellijke inning (137 km/u gecorrigeerde snelheid).
                      Correct, werd gecorrigeerd naar 138 km/uur.

Nu, die overtreding was omdat ik een half uur te laat was en 3 mensen op mij aan het wachten waren. Is geen excuus natuurlijk, ik weet het.

De 64 in bebouwde kom was eerder onoplettendheid.

Ik heb al een aantal boetes gehad, maar de keer hiervoor was meer dan een jaar geleden; ook tot deze week altijd kleinste boete van 50€, dus ik rij (vaak onbewust) wel eens te snel, maar ik ben geen hardrijder.
                      Vanaf nu ben ik weer extra gemotiveerd om op mijn snelheid te letten.
                      Last edited by charlesvdw; 11/12/2013, 23:29.
                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                        Deze morgen reed 1 van die anonieme 325's van de flikken voor me op de E40. Waren duidelijk nog niet in dienst want er waren er die redelijk snel aan de mannen voorbij vlogen.
                        Hoe heb je die herkend als ze anoniem waren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                          Hoe heb je die herkend als ze anoniem waren?
                          nummerplaten staan op www.flitsservice.be
                          ze hebben geen haaievin maar een gewone antenne (voor astrid-radio)
                          blauwe blisters vooraan en achteraan (maar niet goed zichtbaar)
                          ...

Comment

• Blauwe blisters?
                            Ik veronderstel dat je (led) flitsers bedoeld?
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• En ook aan de ramen van de achterdeuren

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Iemand een idee of ze daarstraks (16-17u) op de E40 richting luik net voorbij Leuven stonden?

Coyote gaf signaal maar ik had mijn geluid niet opstaan dus ben ik daar aan rijbewijsverslindende snelheid voorbij geknald...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  Iemand een idee of ze daarstraks (16-17u) op de E40 richting luik net voorbij Leuven stonden?

Coyote gaf signaal maar ik had mijn geluid niet opstaan dus ben ik daar aan rijbewijsverslindende snelheid voorbij geknald...
                                  Ze stonden er volgens de radio (iets verder na de oprit van Haasrode richting Boutersem).
                                  De coyote gaf bij mij ook een melding (was rond 16u45) (later als normaal dankzij het ongeluk iets voor Leuven... )
                                  maar ik zag eerlijk gezegd geen flitser staan...
                                  Meestal staat hun driepoot net achter de betonnen kolom van de brug en zie je een grijze Peugeot 308 staan.

Omdat ik wat belemmert werd in mijn zicht heb ik het toch maar bevestigd Dus hopelijk was het voor jou vals alarm!

Bekijk

Comment

• Net ne laagvlieger zien geflitst worden in de Gullegemstraat in Wevelgem. Was nochtans aangekondigd, én omgeroepen op q-music.
                                    Nieuwe flits-Skoda moet renderen blijkbaar.

Comment

• Edit: Dubbele post

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        Net ne laagvlieger zien geflitst worden in de Gullegemstraat in Wevelgem. Was nochtans aangekondigd, én omgeroepen op q-music.
                                        Nieuwe flits-Skoda moet renderen blijkbaar.

Zijn daar ook gepasseerd en hadden het gelukkig ook vernomen via q-music( was rond 17uur)

Comment

• ze zijn er blijven staan tot net voor zevenen. Toen ik kwartiertje later in de andere richting passeerde waren ze (net) weg.

Comment

Working...
                                          X