Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Iemand die weet wat er gebeurt als je uw boete niet betaald? Krijg je dan eerst gewoon een herinnering, of zitten er al administratieve kosten bij?
    Eerst herinnering, daarna via belastingbrief, en als ze u tegenhouden bij een controle kunnen ze ook uw wagen in beslag nemen dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
      Eerst herinnering, daarna via belastingbrief, en als ze u tegenhouden bij een controle kunnen ze ook uw wagen in beslag nemen dacht ik.
      Ok dan wacht ik wel op de herinnering

Comment

• Hoelang duurt het vooraleer er boetes van duitsland binnenkomen, als die al komen?

en wat als je die niet betaald?
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Hoelang duurt het vooraleer er boetes van duitsland binnenkomen, als die al komen?
          Enkele weken

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Een herinnering of twee en dan sturen ze incassobureaus op u af. Kan erover meespreken... .

Comment

• Ik rij veel in Duitsland en buiten de stukken autobahn zonder limiet, hou je je best rustig. Zeker aan Baustellen, eco zones en zelfs in een zone 30 (al flitser gezien). Dat laatste doen ze bij ons gelukkig amper, want meestal weet ik pas dat ik in een zone 30 ben als ik het bord "einde zone 30" zie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Enkele weken

Een herinnering of twee en dan sturen ze incassobureaus op u af. Kan erover meespreken... .
              ah oke, is nu toch al wel anderhalve maand geleden..

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Ik rij veel in Duitsland en buiten de stukken autobahn zonder limiet, hou je je best rustig. Zeker aan Baustellen, eco zones en zelfs in een zone 30 (al flitser gezien). Dat laatste doen ze bij ons gelukkig amper, want meestal weet ik pas dat ik in een zone 30 ben als ik het bord "einde zone 30" zie...

het is gebeurd in een zone 120, heb de laser zien schijnen rond de 140/u ongeveer.
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Hoelang duurt het vooraleer er boetes van duitsland binnenkomen, als die al komen?

Ben er al een paar keer geflitst (wel telkens niet erg) en nog nooit iets gehad. Tenzij één keer toen ik net een BBK binnenreed en ik nog niet afgezakt was naar 50km/h, ik ter plaatse ben tegengehouden. Maar de prijzen zijn eigenlijk bargains Heb toen 25 euro betaald voor 17km/h te snel of zo..

Op de autobahn controleren (en flitsen!) ze ook als je niet genoeg afstand houdt met je voorligger, ook op de stukken waar er geen snelheidslimiet is.

Maar zoals ik zeg, opsturen heb ik nog niet meegemaakt. Maar het kan zeker, mijn vader heeft 't wel al eens thuisgestuurd gekregen. Het wordt dus even afwachten

Op zich is het beter je zo veel mogelijk aan de snelheden te houden in Duitsland. Al was 't alleen al maar omdat - itt hier - de snelheidslimieten daar logisch zijn, en de snelheden op de autobahn adhv de matrix borden aangepast worden naargelang de situatie. Heerlijk om zo zonder stress over de Duitse autobahn te zoeven.

Comment

Flitsen doen ze om geld binnen te halen, en niet om de "veiligheid" naar omhoog te schroeven.
                  Vandaag ook weer de Octavia gepasseerd die rond Dendermonde staat, stond weer op een plaats waar zo goed als geen voetgangers komen, links van hem een open veld is enz. Wel op tijd gezien, maar reed toch op't gemak.
                  Op zo'n verlaten plaatsen is het waarschijnlijk op aanvraag van de bewoners, mijn vader heeft dat ook eens gedaan omdat enkele zotten het nodig vonden om aan +100 in de bebouwde kom te rijden. Sindsdien wordt er minder hard gereden, het helpt wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                    Op zo'n verlaten plaatsen is het waarschijnlijk op aanvraag van de bewoners, mijn vader heeft dat ook eens gedaan omdat enkele zotten het nodig vonden om aan +100 in de bebouwde kom te rijden. Sindsdien wordt er minder hard gereden, het helpt wel.
                    Kan ik wel begrijpen, en zeker in de bebouwde kom... Maar sommige plaatsen slaan echt alles. Maar ja, gewoon aan de regels houden zeker

Comment

• als je al moet schrik hebben dat je auto 50m te veel kan nodig hebben om uit te bollen tot de nieuwe lagere snelheid in een onbewoonde zone...
                      ik vraag me af welke clown er zegt waar men moet flitsen. de agent die in de wagen zit en wiens naam op de boete komt bepaalt niet zelf waar hij zich stelt.
                      ooit eens voor een simpele email gestuurd naar de mens die op de boete stond met de vraag of het adres wel klopte met zijn effectieve flitsplaats en kreeg direct een email terug van de commissaris van roeselare hoe ik aan zijn email kwam (google 1st hit) en dat indien ik dit nog eens zou doen het mag komen uitleggen in de rechtbank...
                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        als je al moet schrik hebben dat je auto 50m te veel kan nodig hebben om uit te bollen tot de nieuwe lagere snelheid in een onbewoonde zone...
                        ik vraag me af welke clown er zegt waar men moet flitsen. de agent die in de wagen zit en wiens naam op de boete komt bepaalt niet zelf waar hij zich stelt.
                        ooit eens voor een simpele email gestuurd naar de mens die op de boete stond met de vraag of het adres wel klopte met zijn effectieve flitsplaats en kreeg direct een email terug van de commissaris van roeselare hoe ik aan zijn email kwam (google 1st hit) en dat indien ik dit nog eens zou doen het mag komen uitleggen in de rechtbank...
                        Gij se hacker gij!

Comment

• Iemand die weet of ze aan het flitsen waren rond 14u15 op de E19 richting Brussel na Mechelen noord? :s
                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                            Iemand die weet of ze aan het flitsen waren rond 14u15 op de E19 richting Brussel na Mechelen noord? :s
                            Flitsservice.be, houdt u via FlitsNav, website, Twitter en Facebook op de hoogte waar de struikrovers staan te controleren

Comment

• Thanks.
                              Met andere woorden: I'm fucked....

Bekijk

Comment

• Duitsland kan soms tot 4 maanden duren. Kan er van meespreken.
                                En ik frankrijk sturen ze ook zeker door.
                                Net iemand gehad die 10 keer geflitst is in frankrijk toen hij ging skien.
                                Gelukkig nooit veel maar wel x10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                  Duitsland kan soms tot 4 maanden duren. Kan er van meespreken.
                                  En ik frankrijk sturen ze ook zeker door.
                                  Net iemand gehad die 10 keer geflitst is in frankrijk toen hij ging skien.
                                  Gelukkig nooit veel maar wel x10.
                                  Dat is precies ook anders voor de ene dan voor de andere dan. Aantal keer dat ik al in Frankrijk geflitst ben is niet op 1 hand te tellen, nog nooit iets ontvangen.
                                  Woensdag wel geflitst geweest in Noord-Nederland. Iets van 75 in zone 60. Benieuwd of die aankomt.

Comment

• Idem hier, ook al geflitst in Frankrijk, maar ook niet toegekomen. En is nu bijna een jaar geleden, dus toekomen zal ze wel niet meer

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                    Thanks.
                                    Met andere woorden: I'm fucked....
                                    Hoeveel reed ge?

Comment

Idem hier, ook al geflitst in Frankrijk, maar ook niet toegekomen. En is nu bijna een jaar geleden, dus toekomen zal ze wel niet meer

Hoeveel reed ge?
                                      160km/u op de teller nadat ik doorhad dat er een flitser stond :s
                                      Dat is meer dan 30km/u te snel :s is dat rechtbank?

Bekijk

Comment

Mag ik uw Bmw dan een maandje lenen?

Nee nee, klinkt echt wel shitty..

Comment

volgens mij pas eens je na correctie boven de 160 zit. ik was een aantal jaar terug de laatste in de rij en elke snelheid die je hoorde was toch +160
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X