Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisterenochtend stond er een donkergrijze mazda 323 te flitse in de vaartstraat te Kaprijke tussen de E34 en centrum kaprijke.
    Merci aan de tegenligger om er me op attend te maken. Dat is weer minstens 50€ dat we aan iets anders kunnen uitgeven

Comment

• Boete vandaag gehad kregen...
      Valt wel nog heel goed mee!

144km/u gemeten, er gaat maar liefst 9km/u correctie af :o
      Dus de boete is 135km/u en 75euro..

Jullie gaan dat raar vinden maar het had best wat meer moeten zijn.. Dit is precies zo geen schok dat ik toch wat trager moet gaan rijden...

Er zit 8-9km/u verschil op mijn teller en de coyote heb ik gemerkt :o
      Er gaat 9km/u correctie af :o :o
      Dat is toch belachelijk veel?

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• 6% is het. Toch niet zo veel? Je betaalt nog steeds 75€ é, voor sommige mensen is dat veel geld.

Comment

• Zijt content! Als ge meer wilt betalen, 'k wil u altijd m'n rekeningnummer PM'en

Comment

• NATO-tunnel (A201) is ook een heel populaire flitsplaats geworden. Ze hebben mij daar al 2 keer liggen gehad aan 71 (na correctie 65 = 100€) en 59 (na correctie 53 = 50€).
            Vanuit het standpunt van 'verkeersveiligheid' is dit een compleet onnodige en zelfs belachelijke plaats om te flitsen. Richting Brussel kom je dus van de autostrade (luchthaven of Ring t.h.v. Zaventem) waar je 120 mag. Een beetje voor de tunnel wordt dat plots 70 en net ervoor 50 omdat daar zogezegd ineens de bebouwde kom van Brussel begint, terwijl dit vroeger pas vanaf het volgende kruispunt was (Bordet) Waar staan ze opgesteld? Juist, bij het buitenrijden van de tunnel (net na het stuk bergaf dus). Je moet bovendien weten dat daar 0 voetgangers en 0 fietsers passeren want die blijven bovengronds.

Wie daar buiten de spits moet passeren weze gewaarschuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
              6% is het. Toch niet zo veel? Je betaalt nog steeds 75€ é, voor sommige mensen is dat veel geld.
              Ow even terug fluiten!
              75 euro is voor mij ook veel geld hoor! (ik ben nog student en heb enkel inkomen van vakantiejobs). Alleen valt het goed mee (ik had erger verwacht) dat ik weer niet zoiets heb van... Verdorie ik ga toch eens wat trager moeten rijden!

Nee? Valt moeilijk te snappen.. Ik ben af en toe eens ne rare zenne!

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Zijt content! Als ge meer wilt betalen, 'k wil u altijd m'n rekeningnummer PM'en
              Misschien een volgende keer ( nadat ik de lotto heb gewonnen :p )!

Bekijk

Comment

• Ben benieuwd wanneer ik een herinnering ga krijgen bij mijn openstaande boete. Heb ze hier ondertussen al een kleine maand liggen, nog niets gehoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Ben benieuwd wanneer ik een herinnering ga krijgen bij mijn openstaande boete. Heb ze hier ondertussen al een kleine maand liggen, nog niets gehoord.
                  Jij betaald die bewust niet of? Komen daar dan geen extra kosten bij?

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                    Jij betaald die bewust niet of? Komen daar dan geen extra kosten bij?
                    Jep, ben eens aan het afwachten wat er gebeurd
                    Normaal niet, zou enkel een herinnering zijn.

'K zal het hier alleszins posten hoe het afloopt

Comment

• Neen, eerste herinnering is 'gratis'
                      Duurt inderdaad ongeveer een maand na je eerste voorstel tot minnelijke schikking
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        Neen, eerste herinnering is 'gratis'
                        Duurt inderdaad ongeveer een maand na je eerste voorstel tot minnelijke schikking
                        Da's weer een maand dat ik 'intrest' kan hebben op m'n eigen €50

Comment

Jep, ben eens aan het afwachten wat er gebeurd
                          Normaal niet, zou enkel een herinnering zijn.

'K zal het hier alleszins posten hoe het afloopt
                          Klopt, wel gaat ze nu aangetekend worden bezorgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Klopt, wel gaat ze nu aangetekend worden bezorgt
                            Serieus? Dju, dan zal ik er om moeten in het postkantoor

Comment

Ben benieuwd wanneer ik een herinnering ga krijgen bij mijn openstaande boete. Heb ze hier ondertussen al een kleine maand liggen, nog niets gehoord.
                              Nja, ik ben in Nederland geflitst op 12 januari aan 132km/h en toch krijg ik nu nog een 2e aanmaning.

Originele boete: 47 euro (niet betaald)

1e: +23,50 = 70,50 euro (niet betaald)

2e: 148 euro.

Zal betalen worden, nondedju!

Comment

• Ik zou al na de 1e betaald hebben hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                  Nja, ik ben in Nederland geflitst op 12 januari aan 132km/h en toch krijg ik nu nog een 2e aanmaning.

Originele boete: 47 euro (niet betaald)

1e: +23,50 = 70,50 euro (niet betaald)

2e: 148 euro.

Zal betalen worden, nondedju!
                                  Ik zou nog even wachten. Laat ze maar eens zien wie er hier de baas is!

Godnondedju!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Ik zou nog even wachten. Laat ze maar eens zien wie er hier de baas is!

Godnondedju!!
                                    Serieus? Of is 't om te lachen?

Comment

• Serieus, en ik zou meermaals per week in Nl gaan rijden om eens goed met hen te lachen.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                        Serieus? Of is 't om te lachen?
                                        Als je ziet hoe sterk de boete stijgt na elke herinnering...Nee ik zou direct betalen.

Comment

• Wat was er aan de hand vanmiddag op de R4 binnenring deze namiddag?
                                          rond 16u45 3 wagens met pinkers aan op de pechstrook ter hoogte van Zwijnaarde, een km verder een BMW 5 serie vorig model ook met pinkers aan op de pechstrook (zat niemand in de wagen)
                                          en nog eens 500m verder stond er terug een wagen op de pechstrook geparkeerd, MAAR dat was een flitswagen (Donkergrijze Jetta), ik herkende hem al :p
                                          Normaal staan er daar nooit wagens op de pechstrook..

ik hoop dat die BMW ook geen flitser was :s

Comment

Working...
                                          X