Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag de herinnering aangekregen, gewoon per post in de brievenbus. Dus niet per aangetekend schrijven. Heeft dus een maandje geduurd.

Comment

• Hopla, volgende is al binnen, tegen 144 geflitst op autostrade, €65 boete dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Hopla, volgende is al binnen, tegen 144 geflitst op autostrade, €65 boete dus.
        En de staat dankt u!
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
          En de staat dankt u!
          Zegt mijn mede-betaler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Hopla, volgende is al binnen, tegen 144 geflitst op autostrade, €65 boete dus.
            Das 153 teller?

Op zich geen geld hè, ik bekijk het als een extra belasting
            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
            current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
              Das 153 teller?

Op zich geen geld hè, ik bekijk het als een extra belasting
              Zal zo iets zijn, meestal 150 via CC
              Hahaha ja zo kan je het bekijken

Comment

• Weet er iemand met welke flitswagen ze rijden in politiezone Brakel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Weet er iemand met welke flitswagen ze rijden in politiezone Brakel?
                  normaal gezien een Ford Mondeo, maar ik weet dat ze ook wisselen met andere politiezones, o.a. Zottegem (Volvo) en Lierde (Focus), ...

lees hier eens : http://www.nieuwsblad.be/article/det...40630_01162089

alle gegevens, nummerplaten, ... staan op http://www.flitsservice.be/kentekens/menu.htm
                  Last edited by Stef69; 02/07/2014, 11:01.

Comment

• Ok, thx Vorige week gepakt in Zwalm... totaal niks gemerkt

Comment

• dankzij een woningbrand in de geburen een paar anonieme wagens gespot doordat ze de straat afgezet hadden.

Carbongrijze golf VI GTI met nrplaat 573-*** en een zilvere Volvo S40 D5 met nrplaat BAH-***
                      beide toeren dikwijls rond in Halle/Huizingen/Sint-Pieters-Leeuw etc

Golf is meestal icm chauffeur die wel eens durft uitdagen aan de rode lichten juist voor de A8...
                      Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

• Op http://www.polfed-fedpol.be/verkeer/...r_radar_nl.php al sinds 31 mei geen nieuwe updates meer.
                        Iemand die meer weet waarom de Fed. Politie daar mee gestopt is, of is die info nu ergens anders te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LeemansJ Bekijk Berichten
                          Golf is meestal icm chauffeur die wel eens durft uitdagen aan de rode lichten juist voor de A8...
                          Dat moet die maar veel blijven doen, als hij eens iemand treft met camera zal hij wel een toontje lager zingen.
                          Aanzetten tot mag immers niet, en zeker niet als agent.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Dat moet die maar veel blijven doen, als hij eens iemand treft met camera zal hij wel een toontje lager zingen.
                            Aanzetten tot mag immers niet, en zeker niet als agent.
                            Inderdaad. Wat een laf gedoe. Maat van me werd op snelweg uitgedaagd door BMW. Bleken agenten te zijn... Hij moest aftikken, ondanks luid protest. Hij had wel geen camera.

Comment

• Mij als een idioot laten vangen aan de trajectcontrole in Nederland op de A27 richting Amsterdam. Hopelijk was het enkel de eerste waarvan ik de "start" gemist heb, anders zou het wel eens een hele dure zaak kunnen worden ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Mij als een idioot laten vangen aan de trajectcontrole in Nederland op de A27 richting Amsterdam. Hopelijk was het enkel de eerste waarvan ik de "start" gemist heb, anders zou het wel eens een hele dure zaak kunnen worden ..
                                Een week geleden ook naar Amsterdam gereden.. wat een stom traject is het daar. Trajectcontrole gedaan, je trekt terug wat op en je mag alweer afremmen voor de volgende trajectcontrole.. en zo een aantal keer. Dat is dan 5-6 rijbanen breed...
                                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                  Een week geleden ook naar Amsterdam gereden.. wat een stom traject is het daar. Trajectcontrole gedaan, je trekt terug wat op en je mag alweer afremmen voor de volgende trajectcontrole.. en zo een aantal keer. Dat is dan 5-6 rijbanen breed...
                                  Ben daar paar weken geleden ook nog geweest. Ik vind dat eigenlijk nog niet zo slecht. Het is inderdaad misschien wel iets te traag, maar "tussen" zo trajectcontroles rijden is wel ontspannend

Comment

• Vooral het feit dat het zondag was, en er van de 5 rijvakken er maar 2 bezet waren. Dan moet je daar toch geen 100 taffelen zeker .. Soit, we zullen wel zien hoeveel het wordt.

Komt trouwens nog één bij uit België, daarnet in Affligem richting Brussel geflitst. Reed 150 op teller. Zal een € 100 worden vermoed ik. Mss toch maar eens die Coyote aanschaffen ..

Comment

• Trajectcontroles zullen er meer en meer komen.. Op zich ben ik er niet tegen als ze u op andere plaatsen dan gerust laten
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Vooral het feit dat het zondag was, en er van de 5 rijvakken er maar 2 bezet waren. Dan moet je daar toch geen 100 taffelen zeker .. Soit, we zullen wel zien hoeveel het wordt.

Komt trouwens nog één bij uit België, daarnet in Affligem richting Brussel geflitst. Reed 150 op teller. Zal een € 100 worden vermoed ik. Mss toch maar eens die Coyote aanschaffen ..
                                        Nee jong, da's €65. Ik was onlangs nog geflitst aan 150 wanneer de CC op stond, en was maar €65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                          Trajectcontroles zullen er meer en meer komen.. Op zich ben ik er niet tegen als ze u op andere plaatsen dan gerust laten
                                          Op zich kan ik er dan ook mee leven, maar ze mogen toch wat realistischer zijn. Je mag daar op de A27 (waar het 5 rijstroken zijn) tussen 19u en 6u 130, anders is het 100. Waarom dan niet in het weekend heel de dag 130?

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                          Nee jong, da's €65. Ik was onlangs nog geflitst aan 150 wanneer de CC op stond, en was maar €65
                                          Ik heb een vrij kleine tellerafwijking, dus reken maar dat 150 op teller een 148 in het echt is. Daar de marge af zal toch zeker 140 zijn vermoed ik. En volgens http://www.wegcode.be/boeteberekening zal ik toch rond € 100 komen.

Comment

Working...
                                          X