Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• door mensen zoals jij moet elke flikkekar uitgerust worden met dure geijkte cam

Comment

• ja beter is dat de wil en het woord van de agent wet is zonder enige tegenspraak... kruip maar terug in je perfecte droomwereldje
      lets have some more member berries

Comment

• was geen verwijt hoor

Comment

• was wel grappig toen hij vroeg waarom ik witte stoffen handschoenen in mijn handschoenenkastje had liggen.
          lets have some more member berries

Comment

• o))) Flits Part III o)))

Mijn pa zijn boete uit Duitsland is deze week gearriveerd: 108,50 euro en 1 strafpunt voor 89km waar 60 toegelaten is.

Ik deed 85, dus ik verwacht er eentje van 98,50 euro.

Het bordje van 60 hebben we gemist blijkbaar, dan is het wel zuur om onverwacht zo'n fanmail te krijgen.
            In november passeren we daar terug, dan gaan we beter opletten waar dat bord dan wel staat
            Last edited by SilentSpring; 05/10/2014, 12:58.
            2018 BMW X1 18d

Comment

• Sinds eind oktober zijn er geen updates meer van de controles door de Fed. Politie op de autosnelwegen op http://www.polfed-fedpol.be/verkeer/...r_radar_nl.php
              Is dit definitief gedaan?

Cfr op de radiostations van de VRT en ook op de commerciële radiozenders, de overheid niet meer wilt dat er nog vallende sterren gemeld worden + de controles (niet meer) doorgegeven door de Fed. Politie?

Ik keek vroeger vaak op Teletekst pag 377 en daar is het nu ook wel heel mager geworden want die controles door de Feds kwamen er ook op :-(

Comment

• Krijgt ge van een hele zware overtreding eigenlijk ook eerst een brief met de melding of is dat direct bvb een aangetekende zending?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                  Krijgt ge van een hele zware overtreding eigenlijk ook eerst een brief met de melding of is dat direct bvb een aangetekende zending?
                  Morgenvroeg om 5u komt het speciaal interventie eskadron u uit uw bed lichten.

Comment

• OK. Op dat kwartiertje komt't dan ook niet meer aan

Comment

Krijgt ge van een hele zware overtreding eigenlijk ook eerst een brief met de melding of is dat direct bvb een aangetekende zending?
                      Wat is een heel zware overtreding ?

Ik ken alleen maar graden als het op overtredingen aankomt
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

• 100 in bebouwde kom.

Nu, 't gaat dat niet zijn. Gaat mijne coyote zijn die terugkomt van reparatie

Comment

• 100 in bebouwde kom is sowieso dagvaarding...
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• En mocht ik rechter zijn dan moest je je rijbewijs volledig opnieuw doen
                            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                              En mocht ik rechter zijn dan moest je je rijbewijs volledig opnieuw doen
                              Moet ge wat nuanceren. Hangt er vanaf waar. Waar m'n vriendin woont, en ge rijdt uit het centrum, hebt ge net voor de 'bebouwde kom' eindigt (aan een spooroverweg) nog 2km veld links en rechts. Als ge dat daar doet ok, rijdt daar zelf ook meestal 80. Doet ge dat in een bewoond gebied dan ben ik het met je eens.

Comment

• Nee, locatie is terecht bebouwde kom. Was wel om 5u30 's morgens maar 't was een domme reactie om groen nog te halen, aan een onbemande camera waar ik elke dag langskom. Met de moto gaat dat echter zo snel dat ik van 50 naar +90 schoot net aan de camera.

Comment

Nee, locatie is terecht bebouwde kom. Was wel om 5u30 's morgens maar 't was een domme reactie om groen nog te halen, aan een onbemande camera waar ik elke dag langskom. Met de moto gaat dat echter zo snel dat ik van 50 naar +90 schoot net aan de camera.
                                  Je krijgt daarvan gewoon een brief zoals een kleine flitsboete. Nadien krijg je een dagvaarding toegestuurd. Na 2 jaar weet je je uitspraak... Zo is het gelopen bij mij.

Echt belachelijk die 2 jaar...
                                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Nee, locatie is terecht bebouwde kom. Was wel om 5u30 's morgens maar 't was een domme reactie om groen nog te halen, aan een onbemande camera waar ik elke dag langskom. Met de moto gaat dat echter zo snel dat ik van 50 naar +90 schoot net aan de camera.
                                    Je bedoelt zoals warp 9?

Comment

• Zoiets ja .
                                      Uiteindelijk nu al een week of 8 geleden denk ik, zal wel niks zijn.
                                      Eergisteren waarschijnlijk wel op de E40 in Boutersem, goei 140. Ze riepen ze om op de radio 2 minuten later

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                                        Sinds eind oktober zijn er geen updates meer van de controles door de Fed. Politie op de autosnelwegen op http://www.polfed-fedpol.be/verkeer/...r_radar_nl.php
                                        Is dit definitief gedaan?

Cfr op de radiostations van de VRT en ook op de commerciële radiozenders, de overheid niet meer wilt dat er nog vallende sterren gemeld worden + de controles (niet meer) doorgegeven door de Fed. Politie?

Ik keek vroeger vaak op Teletekst pag 377 en daar is het nu ook wel heel mager geworden want die controles door de Feds kwamen er ook op :-(
                                        http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_377_01
                                        Voor wie 't interesseert: de feds plaatsen het opnieuw op hun website. Toch nog suggere flikken die weten dat preventie op lange termijn beter werkt dan pure repressieve maatregelen zeker als die soms eerder een verkapte vorm van belasting zijn dan te maken hebben met verkeersveiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                                          Voor wie 't interesseert: de feds plaatsen het opnieuw op hun website. Toch nog suggere flikken die weten dat preventie op lange termijn beter werkt dan pure repressieve maatregelen zeker als die soms eerder een verkapte vorm van belasting zijn dan te maken hebben met verkeersveiligheid.
                                          Huh? Wat is er nu preventief aan het aankondigen van snelheidscontroles?

Educatie in scholen, dat is preventie. Mediacampagnes, dat is preventie.

Maar dergelijke aankondigingen, dat is goodwill, meer niet.

Comment

Working...
                                          X