door mensen zoals jij moet elke flikkekar uitgerust worden met dure geijkte cam
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
o))) Flits Part III o)))
Mijn pa zijn boete uit Duitsland is deze week gearriveerd: 108,50 euro en 1 strafpunt voor 89km waar 60 toegelaten is.
Ik deed 85, dus ik verwacht er eentje van 98,50 euro.
Het bordje van 60 hebben we gemist blijkbaar, dan is het wel zuur om onverwacht zo'n fanmail te krijgen.
In november passeren we daar terug, dan gaan we beter opletten waar dat bord dan wel staatLast edited by SilentSpring; 05/10/2014, 12:58.2018 BMW X1 18d
Comment
-
Sinds eind oktober zijn er geen updates meer van de controles door de Fed. Politie op de autosnelwegen op http://www.polfed-fedpol.be/verkeer/...r_radar_nl.php
Is dit definitief gedaan?
Cfr op de radiostations van de VRT en ook op de commerciële radiozenders, de overheid niet meer wilt dat er nog vallende sterren gemeld worden + de controles (niet meer) doorgegeven door de Fed. Politie?
Ik keek vroeger vaak op Teletekst pag 377 en daar is het nu ook wel heel mager geworden want die controles door de Feds kwamen er ook op :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenKrijgt ge van een hele zware overtreding eigenlijk ook eerst een brief met de melding of is dat direct bvb een aangetekende zending?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenKrijgt ge van een hele zware overtreding eigenlijk ook eerst een brief met de melding of is dat direct bvb een aangetekende zending?
Ik ken alleen maar graden als het op overtredingen aankomtprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenEn mocht ik rechter zijn dan moest je je rijbewijs volledig opnieuw doen
Comment
-
Nee, locatie is terecht bebouwde kom. Was wel om 5u30 's morgens maar 't was een domme reactie om groen nog te halen, aan een onbemande camera waar ik elke dag langskom. Met de moto gaat dat echter zo snel dat ik van 50 naar +90 schoot net aan de camera.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenNee, locatie is terecht bebouwde kom. Was wel om 5u30 's morgens maar 't was een domme reactie om groen nog te halen, aan een onbemande camera waar ik elke dag langskom. Met de moto gaat dat echter zo snel dat ik van 50 naar +90 schoot net aan de camera.
Echt belachelijk die 2 jaar...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenNee, locatie is terecht bebouwde kom. Was wel om 5u30 's morgens maar 't was een domme reactie om groen nog te halen, aan een onbemande camera waar ik elke dag langskom. Met de moto gaat dat echter zo snel dat ik van 50 naar +90 schoot net aan de camera.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenSinds eind oktober zijn er geen updates meer van de controles door de Fed. Politie op de autosnelwegen op http://www.polfed-fedpol.be/verkeer/...r_radar_nl.php
Is dit definitief gedaan?
Cfr op de radiostations van de VRT en ook op de commerciële radiozenders, de overheid niet meer wilt dat er nog vallende sterren gemeld worden + de controles (niet meer) doorgegeven door de Fed. Politie?
Ik keek vroeger vaak op Teletekst pag 377 en daar is het nu ook wel heel mager geworden want die controles door de Feds kwamen er ook op :-(
http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_377_01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenVoor wie 't interesseert: de feds plaatsen het opnieuw op hun website. Toch nog suggere flikken die weten dat preventie op lange termijn beter werkt dan pure repressieve maatregelen zeker als die soms eerder een verkapte vorm van belasting zijn dan te maken hebben met verkeersveiligheid.
Educatie in scholen, dat is preventie. Mediacampagnes, dat is preventie.
Maar dergelijke aankondigingen, dat is goodwill, meer niet.
Comment
Comment