Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de notoire hardrijders die de boodschap hebben gehoord gaan trager rijden he vitus... alleen de notoire die het niet hebben gehoord lopen tegen de lamp
    en voor de rest van de weggebruikers, de overgrote meerderheid, speelt dat eigenlijk geen rol of ze worden aangkondigd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      de notoire hardrijders die de boodschap hebben gehoord gaan trager rijden he vitus... alleen de notoire die het niet hebben gehoord lopen tegen de lamp
      en voor de rest van de weggebruikers, de overgrote meerderheid, speelt dat eigenlijk geen rol of ze worden aangkondigd
      Allemaal afschaffen/verbieden die aankondigingen. Als je wil spelen moet je maar de gevolgen durven dragen. Zo simpel is dat.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Je krijgt daarvan gewoon een brief zoals een kleine flitsboete. Nadien krijg je een dagvaarding toegestuurd. Na 2 jaar weet je je uitspraak... Zo is het gelopen bij mij.

Echt belachelijk die 2 jaar...
        Die twee jaar zijn inderdaad te belachelijk voor woorden. Ik heb onlangs ook nog een boete van €770 gekregen voor een overtreding uit 2012... Wat heb je daar nog aan buiten frustratie en de bevestiging dat justitie traag en inefficiënt werkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Die twee jaar zijn inderdaad te belachelijk voor woorden. Ik heb onlangs ook nog een boete van €770 gekregen voor een overtreding uit 2012... Wat heb je daar nog aan buiten frustratie en de bevestiging dat justitie traag en inefficiënt werkt?
          Langer dan twee jaar voor een simpele verkeersovertreding is niet mogelijk, want dan zijn de feiten in principe verjaard (verkeersovertredingen - weliswaar met een aantal uitzonderingen) ... Voor welk type overtreding uit 2012 hebben ze u in 2014 nog een minnelijke schikking / VSBG toegestuurd? Misschien nog een laatste poging van het parket om u "minnelijk" te laten betalen vermits de Politierechter enkel nog verval van de strafvordering wegens verjaring zou kunnen vaststellen...
          BMW F10 535d
          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Was geen minnelijke schikking maar een boete die ik in 2013 kreeg van de politierechtbank.

Comment

Was geen minnelijke schikking maar een boete die ik in 2013 kreeg van de politierechtbank.
              Ah. Wellicht als afzender dan dienst domeinen en penale boeten; achterstanden daar zijn helaas groot. Regelmatig mensen die x aantal maand (!) na een in kracht van gewijsde gegane beslissing/veroordeling bellen met de vraag "of het normaal is dat ze nog niets hebben gehoord om de opgelegde boete te kunnen betalen". Daar mag eigenlijk echt wel eens iets aan gedaan worden...
              BMW F10 535d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                Ah. Wellicht als afzender dan dienst domeinen en penale boeten; achterstanden daar zijn helaas groot. Regelmatig mensen die x aantal maand (!) na een in kracht van gewijsde gegane beslissing/veroordeling bellen met de vraag "of het normaal is dat ze nog niets hebben gehoord om de opgelegde boete te kunnen betalen". Daar mag eigenlijk echt wel eens iets aan gedaan worden...
                Dat doen ze ook. Slechts 1 op 5 vervangen na pensioen en nog eens 20% minder werkingsmiddelen.

Comment

• haha deze morgen weer een verwijfde johnny met een bmw 118d laten flitsen. uitdagen vlak bij een flitspaal is echt niet slim
                  lets have some more member berries

Comment

• You bastard!

Comment

• Geflitst aan 70 op de teller in een zone 50, iemand een idee wat dat gaat kosten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                        Geflitst aan 70 op de teller in een zone 50, iemand een idee wat dat gaat kosten ?
                        Resultaat van de berekening :

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 50
                        Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 64

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                        • Onmiddellijke inning
                          90€
                        • Minnelijke schikking
                          100€
                        • Rechtbank
                          60-3000€

http://www.wegcode.be/boeteberekening

Comment

• Zal 100 euro worden dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten

Daar mag zeker iets aan gedaan worden en wel het volgende: boete binnen de twee weken niet in de bus = niet betalen.

Comment

Daar mag zeker iets aan gedaan worden en wel het volgende: boete binnen de twee weken niet in de bus = niet betalen.
                              Als dat zou kunnen .
                              BMW F10 535d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                Geflitst aan 70 op de teller in een zone 50, iemand een idee wat dat gaat kosten ?
                                Je reed 70 op de teller hoeveel is dat reëel? Dan mag je er nog 6 aftrekken dan pas kun je het boetebedrag exact bepalen.

Beste geval 66 gemeten (60 gecorrigeerd) is € 60 (minnelijke schikking).

Vanaf 67 gemeten komt er 10 euro per kilometer bij dus 61 gecorrigeerd is € 70,...., 64 gecorrigeerd is € 100 (zoals Bimmer al aangaf er van uitgaande dat je teller geen afwijking heeft),...., 70 gecorrigeerd is € 160.
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Was geen minnelijke schikking maar een boete die ik in 2013 kreeg van de politierechtbank.

Mijn schoonvader heeft die van hem ook deze week in de bus gehad, uitgesproken begin 2013 -> 1200EUR nu te betalen

Comment

• Zaterdagnacht net na 1 op de e40 geflitst ter hoogte van Aalter richting Oostende. Limiter, geen cc, stond op 140. Bewuste keuze dus van mij om te snel te rijden. Ik had daar ook geen controle verwacht. Echt wel eens benieuwd wat ze daar van gaan maken. 50€ of net een goeie correctie.

Comment

• kilometerpaal 66,8?
                                      Staan ze erg veel (is tweede brug na de oprit) parallel-baantje
                                      2.0 JTDm

Comment

• Ja, daar was het. Ik passeer daar nogthans dikwijls. Meestal is het drukker. Ik kom er tegen 140 goed vanaf. Ik was eigenlijk van plan veel harder te rijden. Zal al mijn derde boete zijn op korte tijd. Wel telkens maar net te snel. Nu, deze verdienen ze als ze daar 's nachts staan. Fair play

Comment

• Daar staan ze inderdaad veel. Met een driepikkel die net naast de vangrail staat onder de brug. Moeilijk te zien voor iemand die het niet weet.

Comment

Working...
                                          X