klopt er zijn in be nog maar 8 ambtenaren ooit ontslagen na slechte evaluatie, waarschijnlijk nadat ze hun baas hebben vermoord
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Werkten te hard waardoor de rest in een slecht daglicht kwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenWerkten te hard waardoor de rest in een slecht daglicht kwam.
Comment
-
Paasmaandag A8 Doornik ==>franse grens,100/uur waar wegens werken herleidt tot 70,gecorrigeerd naar 24 te snel=120€ aan mijne rekker..s'morgens om 07u00,geen kat op de baan en coyote niks gemeld ,maar kheb mij die dag kostelijk geamuseerd on track en die 120€ pak ik wel op een andere manier terug ....Ambtenaar weet je wel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenPaasmaandag A8 Doornik ==>franse grens,100/uur waar wegens werken herleidt tot 70,gecorrigeerd naar 24 te snel=120€ aan mijne rekker..s'morgens om 07u00,geen kat op de baan en coyote niks gemeld ,maar kheb mij die dag kostelijk geamuseerd on track en die 120€ pak ik wel op een andere manier terug ....Ambtenaar weet je wel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenEn vooral NIEMAND bezig op de werf, echt een pest-controle dus !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten*Feit*achja,wie z'n gat verbrandt............de geldstroom naar Wallonië is er 120€ op vooruit gegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenAh, door die grijze bak die er staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenSorry Luc, maar iedereen weet dat ze vaak flitsen aan werven. Ik zie er dagelijks voorbij knallen in die zones 70. Nja.
Comment
-
Ik ben quasi dagelijks 1x 's nachts onderweg en 1x in de middag/avondspits. En toch ook geen voorstander van hogere snelheden op onze autostrades. Het is er gewoon te druk, de op- en afritten liggen té dicht bij elkaar. En de rijstroken zijn te smal.
Ik vind 120-130 km/u zowat het beste compromis bij ons. En ik zal nog iets bekennen: Als ik tijdens die dagelijkse autoritten genoeg tijd heb (vertrek meestal ruim op tij thuis zodat ik marge heb) dan zet ik mijn CC op 106... Inderdaad het beste compromis tussen relax en verbruik...
Wakker blijven tegen deze snel(???)heden is geen enkel probleem, ook niet na 9 uur trein rijden.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenI know ..soit zoals eerder vermeld,ik pak die 120€ wel terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenklinkt stoer (probeer me voor te stellen hoe jij als als ambtenaar wraak kunt nemen...nog meer wc-papier mee naar huis schoeppen ?), maar wel een beetje een ander laten opdraaien voor jouw fout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenklinkt stoer (probeer me voor te stellen hoe jij als als ambtenaar wraak kunt nemen...nog meer wc-papier mee naar huis schoeppen ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet gaat niet meer...tis een dispenser vel per vel van scottex
en er zijn portiers die controle doen
maar het verschil is dat dat geen gemeenschapscenten zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar het verschil is dat dat geen gemeenschapscenten zijnKing of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenniet iedereen in de prive heeft een gesubsidieerde kar hoor, een poging om een percentage te vinden lukt niet direct
Comment
Comment