Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• klopt er zijn in be nog maar 8 ambtenaren ooit ontslagen na slechte evaluatie, waarschijnlijk nadat ze hun baas hebben vermoord

Comment

• Werkten te hard waardoor de rest in een slecht daglicht kwam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        Werkten te hard waardoor de rest in een slecht daglicht kwam.

Comment

• Paasmaandag A8 Doornik ==>franse grens,100/uur waar wegens werken herleidt tot 70,gecorrigeerd naar 24 te snel=120€ aan mijne rekker..s'morgens om 07u00,geen kat op de baan en coyote niks gemeld ,maar kheb mij die dag kostelijk geamuseerd on track en die 120€ pak ik wel op een andere manier terug ....Ambtenaar weet je wel....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
            Paasmaandag A8 Doornik ==>franse grens,100/uur waar wegens werken herleidt tot 70,gecorrigeerd naar 24 te snel=120€ aan mijne rekker..s'morgens om 07u00,geen kat op de baan en coyote niks gemeld ,maar kheb mij die dag kostelijk geamuseerd on track en die 120€ pak ik wel op een andere manier terug ....Ambtenaar weet je wel....
            En vooral NIEMAND bezig op de werf, echt een pest-controle dus !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              En vooral NIEMAND bezig op de werf, echt een pest-controle dus !
              *Feit*achja,wie z'n gat verbrandt............de geldstroom naar Wallonië is er 120€ op vooruit gegaan

Comment

*Feit*achja,wie z'n gat verbrandt............de geldstroom naar Wallonië is er 120€ op vooruit gegaan
                Ah, door die grijze bak die er staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                  Ah, door die grijze bak die er staat?
                  Dat ik het bij God niet weet...waarschijnlijk was ik en de coyote nog niet goed wakker..en bij mij is het zo dat als ik geflitst word,er een 2de -3de maal zit aan te komen..

Comment

• Sorry Luc, maar iedereen weet dat ze vaak flitsen aan werven. Ik zie er dagelijks voorbij knallen in die zones 70. Nja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Sorry Luc, maar iedereen weet dat ze vaak flitsen aan werven. Ik zie er dagelijks voorbij knallen in die zones 70. Nja.
                      I know ..soit zoals eerder vermeld,ik pak die 120€ wel terug

Comment

• Ik ben quasi dagelijks 1x 's nachts onderweg en 1x in de middag/avondspits. En toch ook geen voorstander van hogere snelheden op onze autostrades. Het is er gewoon te druk, de op- en afritten liggen té dicht bij elkaar. En de rijstroken zijn te smal.
                        Ik vind 120-130 km/u zowat het beste compromis bij ons. En ik zal nog iets bekennen: Als ik tijdens die dagelijkse autoritten genoeg tijd heb (vertrek meestal ruim op tij thuis zodat ik marge heb) dan zet ik mijn CC op 106... Inderdaad het beste compromis tussen relax en verbruik...
                        Wakker blijven tegen deze snel(???)heden is geen enkel probleem, ook niet na 9 uur trein rijden.
                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

I know ..soit zoals eerder vermeld,ik pak die 120€ wel terug
                          klinkt stoer (probeer me voor te stellen hoe jij als als ambtenaar wraak kunt nemen...nog meer wc-papier mee naar huis schoeppen ?), maar wel een beetje een ander laten opdraaien voor jouw fout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            klinkt stoer (probeer me voor te stellen hoe jij als als ambtenaar wraak kunt nemen...nog meer wc-papier mee naar huis schoeppen ?), maar wel een beetje een ander laten opdraaien voor jouw fout

Comment

• had me voorgenomen niet meer commentaar te geven op de ambtenarij en heb er eigelijk een beetje spijt van...maar nu was't sterker als mezelf

Comment

klinkt stoer (probeer me voor te stellen hoe jij als als ambtenaar wraak kunt nemen...nog meer wc-papier mee naar huis schoeppen ?)
                                En in de privé gebeurt dat nooit?

Comment

• het gaat niet meer...tis een dispenser vel per vel van scottex

en er zijn portiers die controle doen

maar het verschil is dat dat geen gemeenschapscenten zijn

Comment

het gaat niet meer...tis een dispenser vel per vel van scottex

en er zijn portiers die controle doen

Da's waar, over de bakken overheidssteun gaan we wel zwijgen.

Comment

Dat is waar. I.p.v. de ambtenaar zijn WC-papier is in de privé het wagenpark gesubsidieerd...
                                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• niet iedereen in de prive heeft een gesubsidieerde kar hoor, een poging om een percentage te vinden lukt niet direct

Comment

niet iedereen in de prive heeft een gesubsidieerde kar hoor, een poging om een percentage te vinden lukt niet direct
                                          Net zoals niet elke ambtenaar wc-papier 'schoept'.

Comment

Working...
                                          X