Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat weet ik wel bobo. 't Was dan ook maar een grapje. Net zomin dat niet elke ambtenaar rollen WC-papier pikt natuurlijk. Laat staan voor 120€
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Net zoals niet elke ambtenaar wc-papier 'schoept'.
      het ging me in eerste plaats luc rijdt te snel >>> luc vindt dat niet >>> luc recupereert het dan maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
        Dat weet ik wel bobo. 't Was dan ook maar een grapje. Net zomin dat niet elke ambtenaar rollen WC-papier pikt natuurlijk. Laat staan voor 120€
        Dat ambtenaren wc papier vind ik wat te ruw aan m'n billetjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          *Feit*achja,wie z'n gat verbrandt............de geldstroom naar Wallonië is er 120€ op vooruit gegaan
          Hartelijk dank voor uw bijdrage. Misschien kunnen ze dan al 5 cm aan nieuwe asfalt gieten in Wallonië. 👍🏼

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            klinkt stoer (probeer me voor te stellen hoe jij als als ambtenaar wraak kunt nemen...nog meer wc-papier mee naar huis schoeppen ?), maar wel een beetje een ander laten opdraaien voor jouw fout
            😷😂😂😂🚽

Sent from somewhere, using Tapatalk.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Krijg net van MObistar de melding dat iCoyote in mijn Panter abonnement inbegrepen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Krijg net van MObistar de melding dat iCoyote in mijn Panter abonnement inbegrepen is.
                Ze maken er tegenwoordig veel reclame van! Alleen maar positief, hoe meer gebruikers hoe beter!
                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Krijg net van MObistar de melding dat iCoyote in mijn Panter abonnement inbegrepen is.
                  normaal moet je al een week geleden een mail hebben gekregen ook
                  (tenminste als je mail adres gekend is bij hun)
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Net de laatste promo van iCoyote gemist. Zou er een manier zijn om er alsnog gebruik van te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Net de laatste promo van iCoyote gemist. Zou er een manier zijn om er alsnog gebruik van te maken?
                      Nope

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Nope

Gij hebt dat natuurlijk niet meer nodig met uw Zweedse corbiaar die niet vooruit te branden is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Gij hebt dat natuurlijk niet meer nodig met uw Zweedse corbiaar die niet vooruit te branden is

'T is dermee dat ik een D5 genomen heb hé, kan ik nog nét de tjoening Golfkes eraf rijden
                          Anders was het hopeloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten

'T is dermee dat ik een D5 genomen heb hé, kan ik nog nét de tjoening Golfkes eraf rijden
                            Anders was het hopeloos
                            Als brave volvo huisvader netjes de Vmax rijden ja.

Comment

Als brave volvo huisvader netjes de Vmax rijden ja.
                              Enige wat in die zin klopt is Volvo

Comment

• weet er iemand hier of dit een kenteken scanner is of een voorbereiding op een trajectcontrole?

[IMG]IMG_4720.jpg[/IMG]
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik denk voorbereiding trajectcontrole
                                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                    Ik denk voorbereiding trajectcontrole
                                    lijkt me zo vreemd met in de achtergrond (van de foto) dan die verkeerslichten
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Dat wel inderdaad. Maar da's zo groot voor enkel nummerplaat als ge da vergelijkt met de scanner die op de grens staat maasmechelen-nederland

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        weet er iemand hier of dit een kenteken scanner is of een voorbereiding op een trajectcontrole?

[IMG][ATTACH=CONFIG]108547[/ATTACH][/IMG]
                                        besparing op kabelgoot bij de overheid ?
                                        en truck die niet weet dat zijn plaats rechts is ?

TC volgens mij

Comment

• Op de E40 staan er zo ook 2, eentje tss Affligem en Aalst dacht ik en eentje tss Oostkamp en Brugge.

Denk niet dat het trajectcontrole is want dan zou er enkele km verder nog eentje moeten staan.

Comment

Working...
                                          X