Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    Groene golf bij de lichten hadden ze idd al jaren geleden hier moeten invoeren. Eigenlijk is het gewoon schandalig hoe de lichten hier in BE zijn afgesteld.
    Klopt, op veel plaatsen wordt je "gestraft" als je je daar aan de opgegeven max. snelheid houd.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De laatste 3 jaar geen enkele boete gehad.
      En nu, op 6 weken tijd vallen er ineens 3 binnen. Telkens voor een snelheid die 5-9km/h te hoog is wat na correctie dan een overtreding van 2-4 km/h oplevert of 50€.

Is dat nu toeval bij mij, of hebben ze flitsers bijgekocht en staan ze nu overal.
      Straks moet ik toch nog een Coyote gaan kopen...

Comment

• Exact waarom ik 4j geleden ne Coyote heb gekocht. 3x aan vaste camera's waar ik bijna dagelijks voorbijkom, 3x gecorrigeerd 1km/u te snel en dus 50€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
          Exact waarom ik 4j geleden ne Coyote heb gekocht. 3x aan vaste camera's waar ik bijna dagelijks voorbijkom, 3x gecorrigeerd 1km/u te snel en dus 50€.
          En een Coyote helpt daartegen?
          Ik heb niks van waarschuwingssystemen.
          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Tuurlijk. Zeker tegen vaste cameras en bvb de trajectcontrole. Die staan er altijd dus hij gaat altijd waarschuwen.
            Mobiele radars zijn bij mij tot nu toe ook al altijd perfect gelukt, als ge natuurlijk veel 's nachts om 3u rondbolt zult ge wel eens eentje hebben die nog niet gemeld is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              Tuurlijk. Zeker tegen vaste cameras en bvb de trajectcontrole. Die staan er altijd dus hij gaat altijd waarschuwen.
              Mobiele radars zijn bij mij tot nu toe ook al altijd perfect gelukt, als ge natuurlijk veel 's nachts om 3u rondbolt zult ge wel eens eentje hebben die nog niet gemeld is.
              Maar ik dacht dat ge drie keer geflitst waart aan cameras die ge al wist staan(want ge komt er dagelijks langs)?
              30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Ja. Maar hij geeft een geluid en schermsignaal dat ze er staan EN dat ge te hard aan't rijden zijt. Hij blijft piepen tot ge uw snelheid aangepast hebt.
                's Morgens om 6u kan dat wel eens nuttig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                  Idem hier. CC is mijn beste vriend! 😬

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Maar ik dacht dat ge drie keer geflitst waart aan cameras die ge al wist staan(want ge komt er dagelijks langs)?
                    😀😁👻

Comment

• Tot op heden nog geen enkele boete, hopelijk kan ik dat zo houden.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nog een souvenir nagestuurd gekregen.
                        94 waar ik 90 mocht. 45 euro.
                        Was na een zalig avond zwempartijtje aan de Pont du Gard. Zal nog wat aan het dromen geweest zijn.

Ik ben op 20 jaar drie keer geflitst. 1 keer in Frankrijk (deze dus) en 2x in Nederland.
                        Terwijl ik dus 99% van de tijd in België rondrij.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Vraag ik mij ook af, je weet dat vaste palen er staan want je gaat er traag, maar net iets te snel voorij
                          Coyote gaat ook enkel maar zeggen dat die paal er staat, niet meer of minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            Nog een souvenir nagestuurd gekregen.
                            94 waar ik 90 mocht. 45 euro.
                            Was na een zalig avond zwempartijtje aan de Pont du Gard. Zal nog wat aan het dromen geweest zijn.

Ik ben op 20 jaar drie keer geflitst. 1 keer in Frankrijk (deze dus) en 2x in Nederland.
                            Terwijl ik dus 99% van de tijd in België rondrij.
                            toch algemeen gekend dat controle in B niets voorstelt!
                            hoe dikwijls heb je al moeten blazen en op welk moment en plaats dan?
                            idem controle diesel, banden, papieren, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              Vraag ik mij ook af, je weet dat vaste palen er staan want je gaat er traag, maar net iets te snel voorij
                              Coyote gaat ook enkel maar zeggen dat die paal er staat, niet meer of minder
                              Coyote blijft piepen zolang je te snel aan't rijden bent.

Ook als je niet te snel afkomt piept hij om de x aantal meter na de eerste melding van de paal zodat je het niet vergeet.

Voor mobiele heb ik er nog niet zoveel aan gehad, wel voor de vaste en voor ongevallen of file.
                              2018 BMW X1 18d

Comment

• Toch al een paar keer gered geweest door die app.. 1 keer heel hard zelf toen we haasje over aan t doen waren op de E34 om 6 uur s ochtends.. Stonden ze toch in de struiken zeker!

En vooral voor vaste flitsers handig op plaatsen die je niet kent. Zo op van die 90 banen 2x2 met berm die eigenlijk 120 zouden moeten zijn
                                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                current : BMW 330D F30

Comment

• Ben geflitst op A11-E34 te Damme richting Antwerpen aan een snelheid van 98km/u (92km/u na correctie). Normaal is deze hele baan 90km/u, maar de PV vermeldt dat de toegelaten snelheid 50km/u was, dus ik vermoed dat er een tijdelijke signalisatie omwille van werken was (thv 78.5km).

Ik erken dat ik te snel reed en heb geen ervaring met 4de graads overtredingen.
                                  Iemand een idee in welke straf dit resulteert of goede raad(ivm de verdere afhandeling)?

Comment

• Da's vervelend.

Uitgebreide uitleg:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carl Bekijk Berichten
                                      Ben geflitst op A11-E34 te Damme richting Antwerpen aan een snelheid van 98km/u (92km/u na correctie). Normaal is deze hele baan 90km/u, maar de PV vermeldt dat de toegelaten snelheid 50km/u was, dus ik vermoed dat er een tijdelijke signalisatie omwille van werken was (thv 78.5km).

Ik erken dat ik te snel reed en heb geen ervaring met 4de graads overtredingen.
                                      Iemand een idee in welke straf dit resulteert of goede raad(ivm de verdere afhandeling)?
                                      Kans dat je even je rijbewijs moet inleveren.

Comment

• o))) Flits Part III o)))

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Kans dat je even je rijbewijs moet inleveren.
                                        Rechtbank en mooie boete en rijbewijs minstens 15d kwijt.

Staan daar vele borden dat het 50 is hoor. Als je die niet gezien hebt :s
                                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                          Rechtbank en mooie boete en rijbewijs minstens 15d kwijt.

Staan daar vele borden dat het 50 is hoor. Als je die niet gezien hebt :s
                                          15? Is het niet minstens 8?

Comment

Working...
                                          X