Oorspronkelijk geplaatst door KdF
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenKen toch iemand bij wie ze dat gedaan hebben. Als je onder voorwaarden staat van een onderzoeksrechter komen ze dat ook meermaals controleren.
Voor alle zekerheid zal ik even navragen, tenzij hier iemand bij de pol werktThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenGewoon aanvragen bij de gemeente, pasfoto geven en betalen.
Meestal kun je de periode kiezen hé waarin je je rijbewijs indient. Je kunt dit afspreken met de wijkagent wanneer die het 'intrekkingsvonnis' bij je thuis komt laten betekenen. Daar kun je dan je verlof op 'afstemmen'That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMet die ANPR camera's zouden ze in feite heel veel kunnen maar er is daar maar weinig over bekend bij het publiek. Dat ze aan je deur komen kijken als je rijverbod hebt zou misschien kunnen maar bij mij hebben ze dat niet gedaan.
Iets waar ik me minstens tot veel meer zorgen over maak, is dat je tegenwoordig je vingerafdruk moet laten nemen op de gemeente wanneer je een nieuwe ID kaart aanvraagt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMet die ANPR camera's zouden ze in feite heel veel kunnen maar er is daar maar weinig over bekend bij het publiek. Dat ze aan je deur komen kijken als je rijverbod hebt zou misschien kunnen maar bij mij hebben ze dat niet gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDe mogelijkheden met die dingen is eindeloos.
Iets waar ik me minstens tot veel meer zorgen over maak, is dat je tegenwoordig je vingerafdruk moet laten nemen op de gemeente wanneer je een nieuwe ID kaart aanvraagt.
Juist effe zitten kijken op google, maar vind dat alleen maar terug bij de eID voor vreemdelingen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenZorg dat je 2 rijbewijzen hebt, een Belgisch en een internationaal. Dit laatste heb je nodig als je in bepaalde landen buiten Europa een auto wil huren maar het is in principe overal geldig. Ik heb het nodig gehad in Zuid-Afrika en Australië.
Vorig jaar het Belgisch rijbewijs 15 dagen kwijt geweest en dit afgegeven de dag voor we vertrokken op reis. Dan mijn vrouw laten rijden tot aan E17 grensovergang Rekkem waar ik het stuur heb overgenomen Onderweg een keer controle gehad rond Lyon en daar al fluitend mijn internationaal rijbewijs bovengehaald.
Op de terugweg idem, zij het stukje van Rekkem naar huis gereden. De dag erna kon ik mijn rijbewijs terug ophalenprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenEen rijverbod onder voorwaarden van een onderzoeksrechter, klinkt interessant.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenNet zoals je kan vragen om enkel rijverbod in't weekend te krijgen zeker?
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenVolgens mij heb je geen internationaal rijbewijs nodig voor SA en AUS hoor, maar goed een rijbewijs extra kan nooit kwaad
Ik heb daar dan ook voor gezorgd want eens ter plekke is het natuurlijk te laat als ze je lokaal rijbewijs niet aanvaarden..
Het is nu wel 2j. geleden voor Australië en 4j. voor Z-A, t zou moeten zijn dat dit ineens veranderd is dat het nu niet meer moetMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenGewoon aanvragen bij de gemeente, pasfoto geven en betalen.
Meestal kun je de periode kiezen hé waarin je je rijbewijs indient. Je kunt dit afspreken met de wijkagent wanneer die het 'intrekkingsvonnis' bij je thuis komt laten betekenen. Daar kun je dan je verlof op 'afstemmen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenKan zijn hoor, ik dacht gelezen te hebben dat het 8 was. Zal misschien al verandert zijn.
Vraag mij af of er hier al geweest zijn die zonder rijbewijs verder toerden?
Ik ben op mijn 6 jaar autorijden nog geen enkele keer gecontroleerd geweest, dat zou dus toch pieken moest ik zoiets voorhebben om toch te rijden
Al zal de straf als je gepakt wordt wel niet mals zijn denk ik.
als je in het buitenland gaat rijden of daar je rijbewijs bent kwijt gespeeld kan je wel een oplossing vinden ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIn het donker zie je volgens mij nog altijd een flits. Overdag dekken ze de flitser af om zich niet te verraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenWordt er in België tegenwoordig al mobiel geflitst zonder echte flits (infrarood/...) ?
Mijn vriendin denkt aan de andere kant van de straat een mobiele flitsers gezien te hebben, maar flitste niet (was gisterenavond, al donker).
Als het echt donker was dan moet je normaal de flits hebben opgemerkt.
Bij daglicht kan de flits soms minder hevig zijn waardoor deze niet noodzakelijk opvalt, hangt ervan af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenBij trajectcontroles zie je geen flits hoor, ook al is het donker.
Dit valt echter niet fel op waardoor de meeste bestuurders het niet eens opmerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIets waar ik me minstens tot veel meer zorgen over maak, is dat je tegenwoordig je vingerafdruk moet laten nemen op de gemeente wanneer je een nieuwe ID kaart aanvraagt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment