Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
    Op doorreis in Frankrijk 3 keer zichtbaar geflitst, maar in alle gevallen reden we zeker niet te snel. De 3e keer reed ikzelf in een zone 110, exact 110 op de teller met cc en zag ook een flits :s
    identiek hetzelfde voorgehad begin augustus... op de snelweg in Valance duidelijk vanop de neus geflitst ( ik reed echter niet te snel ) , tot op vandaag nog niks in de bus gekregen.

Comment

• Een legale radarverklikker uit Duitsland (heet daar Radarwarner), registreert alle vaste en mobiele controles!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
        identiek hetzelfde voorgehad begin augustus... op de snelweg in Valance duidelijk vanop de neus geflitst ( ik reed echter niet te snel ) , tot op vandaag nog niks in de bus gekregen.

Met een camionette of iets dergelijks? Ik ben daar ook al geflitst geweest met een VW camionette zonder dat ik te snel reed, omdat de sensoren je zien als camion, ze filteren dat later er wel weer uit.
        Nu, los daarvan, ik ben zeker al 10x geflitst geweest dat het wel correct was en nooit iets ontvangen, wel telkens kleine overtredingen, dus mss doen ze gewoon de moeite niet om die te versturen?

Vannacht stonden ze trouwens hier te flitsen, uiteraard voor de verkeersveiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Met een camionette of iets dergelijks? Ik ben daar ook al geflitst geweest met een VW camionette zonder dat ik te snel reed, omdat de sensoren je zien als camion, ze filteren dat later er wel weer uit.
          Nu, los daarvan, ik ben zeker al 10x geflitst geweest dat het wel correct was en nooit iets ontvangen, wel telkens kleine overtredingen, dus mss doen ze gewoon de moeite niet om die te versturen?

Vannacht stonden ze trouwens hier te flitsen, uiteraard voor de verkeersveiligheid.
          nope, gewoon met m'n wagen toen we op weg waren naar onze reisbestemming... kon ook alleen maar mij zijn want er waren geen wagens in m'n nabijheid... tot op vandaag nog niks in de bus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sebastianvandijkj Bekijk Berichten
            Een legale radarverklikker uit Duitsland (heet daar Radarwarner), registreert alle vaste en mobiele controles!
            bestaat er zo geen coyote achtige app? ik had vroeger blitzer maar weet niet of deze nog accuraat is.

==============================

Heeft verder iemand hier die SRT wagens (zouden er 3 zijn) al tegen gekomen?

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

hier kan je zie zien. De licht grijze is vandaag beschadigd geraakt, die heeft 1-KAV-876
            De donkergrijze Octavia RS is 1-KAY-267 btw

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar ze komen blijkbaar enkel voor speciale acties buiten dus ik vermoed dat ze zich niet gaan bezighouden met je aan de kant te zetten als je net een onwettelijk manouvre doet.
            Last edited by Liquid Li0n; 06/09/2015, 20:51.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sebastianvandijkj Bekijk Berichten
              Een legale radarverklikker uit Duitsland (heet daar Radarwarner), registreert alle vaste en mobiele controles!
              Coyote mag ondertussen wel in Duitsland. De software wordt dan ook met zones zoals in Frankrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Zeker dat hetgeen nummerplaat herkenning was? Die flitsen ook 1 keer bij het voorbij rijden.

Comment

• Wie regelmatig ring rond Lier doet.

Anonieme auto popo's: zwarte Peugeot sedan. Kon kenteken niet lezen want hij stond aan de andere zijde van de ring.

Comment

• Weet niet of het hoer thuishoort maar ik stel mij serieuze vragen over de werking van icoyote.

Diegenen die in Antwerpen komen zullen wel weten dat op de Amerikalei sinds maandag zo een flitspaal staat die zowel langs voor en achter flitst.

Nu ik reed daar langs toen ze hem aan het installeren waren en was een benieuwd hoe lang het zou duren voor die in het systeem geregistreerd werd.

Tot mijn grote verbazing stelde ik een aantal uur later - toen ik er opnieuw voorbij reed - vast dat ik geen melding kreeg dat er een flitser stond ??? Nogmaals op de meldingsknop gedrukt.

Vandaag reed ik opnieuw voorbij en weer niets.

Ben dan eens langs die icoyote winkel geweest die iets verderop ligt en daar zeiden ze mij dat die flitser wel degelijk geregistreerd staat in het systeem maar ze konden mij geen uitleg geven waarom ik de melding niet doorkrijg ?????

Man man man.. Wat een prullen die icoyote.

Misschien toch eens naar waze kijken? Dat is nog gratis ook!

Kan iemand bevestigen of hij/zij die flitspaal wel doorkrijgt?
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                      Weet niet of het hoer thuishoort maar ik stel mij serieuze vragen over de werking van icoyote.

Diegenen die in Antwerpen komen zullen wel weten dat op de Amerikalei sinds maandag zo een flitspaal staat die zowel langs voor en achter flitst.

Nu ik reed daar langs toen ze hem aan het installeren waren en was een benieuwd hoe lang het zou duren voor die in het systeem geregistreerd werd.

Tot mijn grote verbazing stelde ik een aantal uur later - toen ik er opnieuw voorbij reed - vast dat ik geen melding kreeg dat er een flitser stond ??? Nogmaals op de meldingsknop gedrukt.

Ben dan eens langs die icoyote winkel geweest die iets verderop ligt en daar zeiden ze mij dat die flitser wel degelijk geregistreerd staat in het systeem maar ze konden mij geen uitleg geven waarom ik de melding niet doorkrijg ?????

Vaste palen worden om de zoveel tijd ingeladen.

Bij mobiele moeten er eerst x aantal meldingen zijn binnen gekomen. Zeker als je zelf nog geen sterren hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Vaste palen worden om de zoveel tijd ingeladen.

Bij mobiele moeten er eerst x aantal meldingen zijn binnen gekomen. Zeker als je zelf nog geen sterren hebt.
                        Het is een mobiele paal... En die staat reeds 3 dagen op 1 van de drukste wegen van Antwerpen dus er is heus meer dan 3 met coyote voorbijgekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                          Weet niet of het hoer thuishoort maar ik stel mij serieuze vragen over de werking van icoyote.

Ik ben vorige week maandag zwaar gepakt door die flitser (ik heb nog niets binnengehad morgoe, da komt nog zeker), ik had zowel ne coyote als waze opstaan en geen van de 2 gaven iets aan.
                          Crap.....
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• o))) Flits Part III o)))

Ik had hem doorgegeven om omstreeks 11 uur s morgens toen ze hem aant installeren waren, althans dat denk ik toch dat ze hem toen aan het installeren waren.

Had de coyote zijn werk gedaan had je ervan bespaard gebleven

Nog steeds benieuwd of iemand hem maandag of nu wel doorkrijgt?

Edit ; stond hij er al sinds vorige week maandag of deze maandag? Was nml op vakantie tot en met zondagnacht

Comment

• coyote sucks, ik snap niet dat jullie in marianne dat guido is, geloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                Zeker dat hetgeen nummerplaat herkenning was? Die flitsen ook 1 keer bij het voorbij rijden.
                                Neen zeer zeker niet, t'was zo'n mottige Franse flitspaal ( zo van die lage modellen ) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                  Ik ben vorige week maandag zwaar gepakt door die flitser (ik heb nog niets binnengehad morgoe, da komt nog zeker), ik had zowel ne coyote als waze opstaan en geen van de 2 gaven iets aan.
                                  Crap.....
                                  WAZE werkt natuurlijk ook alleen maar op meldingen van gebruikers, er moet wel iemand de eerste zijn.

deze ochtend gelezen, Gent zijn "paal" is ook geleverd, ganse binnenstad is 30, ... kassa-kassa

Comment

• Persoonlijk heeft m'n coyote alle mobiele al aangegeven die ik ben gepasseerd.

100% sluitend is dat niet hé. Ik vertrouw er minder op buiten de snelwegen. Op secundaire wegen ben je enkel zeker van de vaste.

Comment

• Zou het kunnen dat Coyote op een smartphone anders werkt dan zo'n vast bakje? Ik heb iCoyote en heb ook al zo goed als altijd alle mobiele flitsers doorgekregen. Twee jaar geleden ben ik ook eens zo'n superflitspaal (zo'n grijze die zowel langs voor als langs achter flitst) tegengekomen en werd erdoor geflitst. Dat was trouwens de druppel waardoor ik onmiddellijk iCoyote heb gekocht en die heeft me al verschillende keren gered van zware boetes en rijverbod. De grootste redding was op de E40 tussen Luik en Brussel waar ik vorig jaar constant rond de 200 reed en er een mobiele flitser stond die ik zeker niet had opgemerkt zonder Coyote.

Comment

• Den bak zal snel terug verdiend zijn zeggen ze dan nog.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          WAZE werkt natuurlijk ook alleen maar op meldingen van gebruikers, er moet wel iemand de eerste zijn.

deze ochtend gelezen, Gent zijn "paal" is ook geleverd, ganse binnenstad is 30, ... kassa-kassa
                                          Waar komt ie in Gent te staan?

Ik gebruik ook geregeld een auto waar een Coyote inzit. Moet zeggen dat ik het nerveuzer rijden vind dan zonder.

Comment

Working...
                                          X