Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Zegt diegene die zijn wagen met 258pk laat tunen ? Waar is dat dan voor nodig? Om trager en meer verantwoordelijk te gaan rijden ??
    1. Door bmw.
    2. Het is niet omdat ge 500pk hebt dat ge die 500pk ieder moment aanspreekt.
    3. Hij zegt toch dat hij geregeld in Duitsland zit?
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Ach, laat hem. Het is een persoonlijke kwestie omdat ik hem er af en toe op wijs dat hij elke 3 zinnen die hij hier neertypt moet opscheppen met het feit dat hij met een 330d rijdt, het van het in autoland volgens hem.
      Ik dacht dat jij nochtans ook graag had dat mensen wisten met wat voor auto jij rijdt.
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
        Ik dacht dat jij nochtans ook graag had dat mensen wisten met wat voor auto jij rijdt.

En zeg eens, met wat voor auto rij ik dan?

Comment

• Was de vraag "met wat heb ik gereden" kon ik u wel antwoorden... pff dom spel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
            Waar komt ie in Gent te staan?

Ik gebruik ook geregeld een auto waar een Coyote inzit. Moet zeggen dat ik het nerveuzer rijden vind dan zonder.
            Om de paar dagen een andere plaats, die palen, bakken zijn volledig autonoom en te verhuizen met een kraanwagen, ruim 2 ton ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              Om de paar dagen een andere plaats, die palen, bakken zijn volledig autonoom en te verhuizen met een kraanwagen, ruim 2 ton ;-)
              Ze moeten nog een opleiding krijgen om hem te verplaatsen.
              Voorlopig krijgt hij een vaste plek en zijn ze niet van plan hem dikwijls te verplaatsen.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                1. Door bmw.
                2. Het is niet omdat ge 500pk hebt dat ge die 500pk ieder moment aanspreekt.
                3. Hij zegt toch dat hij geregeld in Duitsland zit?
                Alsof je op de openbare weg ooit 500pk zou "nodig" hebben.

het zou gewoon dom zijn geld uit te geven aan wat extra pk op ze dan niet te gebruiken, toch?

En alsof je in Duitsland het verschil gaat merken tussen 260 en 300. Soit ieder doet met zijn wagen wat hij wil, maar daar ging het helemaal niet over.

Wel dat hij mensen "aanvalt" die blijkbaar soms sneller rijden dan hijzelf zou doen.

Daarnet nog over de Brusselse ring gereden. Veel verkeer rond de 140-150.

Flitsen ze daar eigenlijk ooit ?? Het was hier toch een flits topic dacht ik
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• In Nederland zijn de boetes blijkbaar pakje hoger of hier bij ons?

Net een briefje uit nederland mogen ontvangen, trajectcontrole 100 km/u op de A2.

120kmu gemeten, gecorrigeerd naar 116.

boete: 130 euro!

2 jaar geleden hier in belgie mijn laatste flitsboete was 90 euro voor 95/u waar je 70 mocht...
                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Das veel, deze zomer in Duitsland, 79 waar ik 60 mocht -> 25EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Das veel, deze zomer in Duitsland, 79 waar ik 60 mocht -> 25EUR

Raar dat u boete wel aankomt en die van ons niet

25€ is wel cheap anders.
                      BMW X5 45e

Comment

• Was eerst 35EUR, en toen ik vroeg voor de brief in het Nederlands terug te sturen was het opeens 25EUR

Ik heb het gevoel dat het sinds deze zomer gedaan is met boeteloos rondrijden in Duitsland, mijn neef heeft er ook eentje gekregen van een totaal andere regio van waar ik zat. Bij hem was het 15EUR.

Comment

• Dan zal ik maar opletten int vervolg
                          BMW X5 45e

Comment

• vastgelegde tarieven blijkbaar in NL en zou kloppen, wel nog administratieve kosten bijrekenen.

Een overzicht van de boetebedragen bij een bekeuring voor te hard rijden.
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Ben dan toch voor een eengemaakt Europa als de verkeersregels en tarieven van Duitsland overal zouden gelden
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

• Iemand ervaring met rijverbod?
                                Heb mijn rijbewijs vorige maand aangetekend opgestuurd naar de griffie, maar intussen is mijn rijverbod voorbij, maar heb ik nog steeds geen rijbewijs. Sturen ze dat terug op of moet ik dat zelf gaan afhalen?
                                Heb het naar Namen moeten sturen, dus net iets te ver om even te gaan kijken. + ik vertik het om Frans te praten met die vuile Walen. Dat is al een hele soep geweest met die vertalingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                  In Nederland zijn de boetes blijkbaar pakje hoger of hier bij ons?

Net een briefje uit nederland mogen ontvangen, trajectcontrole 100 km/u op de A2.

120kmu gemeten, gecorrigeerd naar 116.

boete: 130 euro!

2 jaar geleden hier in belgie mijn laatste flitsboete was 90 euro voor 95/u waar je 70 mocht...
                                  Ik onlangs nog 121 (gecorrigeerd) waar het 100 was. €191...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                    Iemand ervaring met rijverbod?
                                    Heb mijn rijbewijs vorige maand aangetekend opgestuurd naar de griffie, maar intussen is mijn rijverbod voorbij, maar heb ik nog steeds geen rijbewijs. Sturen ze dat terug op of moet ik dat zelf gaan afhalen?
                                    Heb het naar Namen moeten sturen, dus net iets te ver om even te gaan kijken. + ik vertik het om Frans te praten met die vuile Walen. Dat is al een hele soep geweest met die vertalingen...
                                    Je moet er zelf om.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Ik onlangs nog 121 (gecorrigeerd) waar het 100 was. €191...

Das echt schandalig veel geld he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                        Iemand ervaring met rijverbod?
                                        U moet zelf Uw rijbewijs gaan afhalen op de griffie politierechtbank. Eventueel eerst even bellen als het er nog effectief ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Das echt schandalig veel geld he.
                                          Idd, had ik al mooie R-Design accessoires voor, voor de neus van de V70

Comment

Working...
                                          X