Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Ben daarstraks aan 208 km/u langs die flitspaal op de E40 gereden richting Luik, denk ter hoogte van Lincent ongeveer.
    Enorm dwaas van mij!

Is die paal toevallig niet defect?
    In Wallonië werken de meeste flitspalen niet.

Comment

Ben daarstraks aan 208 km/u langs die flitspaal op de E40 gereden richting Luik, denk ter hoogte van Lincent ongeveer.
      Enorm dwaas van mij!

Is die paal toevallig niet defect?
      Daar staat geen flitspaal, wel juist voor de afrit van Tienen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Daar staat geen flitspaal, wel juist voor de afrit van Tienen.
        Oké thanks! Da's wel praktischer in het Nederlands.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          In Wallonië werken de meeste flitspalen niet.
          Werkt daar wel iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            Werkt daar wel iets?

Ne Vlaming die daar een winkeltje heeft?
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• heb meer de indruk in wallonie dat alles waar geld mee te verdienen valt in handen is van nederlanders

Comment

• In wallonie veel minder flitspalen, trajectcontroles, veel wegen waar je nog 90 mag, veel ruimte, natuur, geen gezever als je eens een tuinhuisje in uw tuin zet, rustige en vriendelijke mensen, minder regelneverij,...

Wie is er hier de zot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  In wallonie veel minder flitspalen, trajectcontroles, veel wegen waar je nog 90 mag, veel ruimte, natuur, geen gezever als je eens een tuinhuisje in uw tuin zet, rustige en vriendelijke mensen, minder regelneverij,...

Wie is er hier de zot?
                  Het verkeer in Wallonie is wel véél en veel minder dens als in Vlaanderen. Op de E40/E25 en E411 rijdt een fractie van het verkeer in vergelijking met "ons stuk" E40 of E17.

Dan is het ook niet geheel onlogisch dat er minder flitspalen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    Het verkeer in Wallonie is wel véél en veel minder dens als in Vlaanderen. Op de E40/E25 en E411 rijdt een fractie van het verkeer in vergelijking met "ons stuk" E40 of E17.

Dan is het ook niet geheel onlogisch dat er minder flitspalen zijn.
                    Ik bedoel ook op secundaire wegen. Op onze snelwegen staan nu ook niet zoveel palen.

Nog een voordeel: als je daar werk hebt, zit je ook minder in de file naar je job.

Comment

Ik bedoel ook op secundaire wegen. Op onze snelwegen staan nu ook niet zoveel palen.

Nog een voordeel: als je daar werk hebt, zit je ook minder in de file naar je job.
                      Allen naar de Walen probleem is alleen dat daar ook minder werk is eh
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

Maar wel nog altijd een heel pak meer dan in Wallonië.

Maar zoals gezegd, het verkeer in Vlaandere is bijzonder dens.
                        Dàt en dan ook nog eens de Vlaamse mentaliteit qua rijden, en het is niet verwonderlijk dat er zoveel gecontroleerd wordt.

Comment

• Laatst was ik op lang weekend in de Ardennen in de buurt rond Malmedy. Wat een zalige wegen daar. Over 90 toegelaten, relatief goed wegdek, amper verkeer en al zeker geen verborgen flitsers elke paar km.

Comment

• Vorige week een boete gekregen uit Nivelles. Nog nooit naar daar gegaan en ik rijd niet met een zilvere Chevrolet Spark met 1 DUS-xxx als kenteken maar met een zilvere bmw met 1 DSU en voor de rest identiek dezelfde combinatie. De foto's van het andere zilvere karretje waren mooi bijgevoegd. Dyslexie en een gebrek aan autokennis zijn geen obstakel om bij de politie te gaan werken
                            Last edited by cooper s; 03/11/2015, 17:16.

Comment

• Het is net daar waar flitsen nog iets uithaalt want met die drukte hier is het max 140 of 150 dat je maar kan.

En weinig flitspalen op de snelweg, dat klopt. Want ze zetten vollebak in op trajectcontroles, volgend jaar komen er wel een hele reeks bij, binnen 2j zou 90km beperking worden afgeschaft. Dus ik vermoed over 5j dat heel het Vlaamse snelwegnet vol staat met trajectcontroles. Dat wordt snachts aan 100 of 120 over een lege baan cruise controllen en met gsm prutsen... Zo krijgen ze ook ineens de zelfrijdende auto verkocht.
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                Het is net daar waar flitsen nog iets uithaalt want met die drukte hier is het max 140 of 150 dat je maar kan.

En weinig flitspalen op de snelweg, dat klopt. Want ze zetten vollebak in op trajectcontroles, volgend jaar komen er wel een hele reeks bij, binnen 2j zou 90km beperking worden afgeschaft. Dus ik vermoed over 5j dat heel het Vlaamse snelwegnet vol staat met trajectcontroles. Dat wordt snachts aan 100 of 120 over een lege baan cruise controllen en met gsm prutsen... Zo krijgen ze ook ineens de zelfrijdende auto verkocht.
                                Hopelijk niet... Volgens mij blijft traject controle wel beperkt tot kleine/drukke stukken... Hoewel zie E40...
                                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                  Dat wordt snachts aan 100 of 120 over een lege baan cruise controllen en met gsm prutsen... Zo krijgen ze ook ineens de zelfrijdende auto verkocht.
                                  ...cursus zelfbeheersing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                    Better face the music..
                                    Zorg voor een eerlijke verklaring, en zeker niet zeveren.
                                    Ik zal gewoon verklaren dat ik niets ter verdediging kan aanbrengen en onverstandig ben geweest zeker.

Krijg je nog een bericht van de registratie van de overtreding als je geen onmiddellijke inning aangeboden krijgt?
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ik zal gewoon verklaren dat ik niets ter verdediging kan aanbrengen en onverstandig ben geweest zeker.

Krijg je nog een bericht van de registratie van de overtreding als je geen onmiddellijke inning aangeboden krijgt?
                                      Maar is het wel zeker dat je geflitst was? Heb je ondertussen iets ontvangen al?

Wanneer er geen minnelijke regeling voorgesteld wordt, word je normaal gedagvaard om voor de politierechter te verschijnen.

Het is inderdaad mogelijk dat men je eerst nog een brief stuurt met vaststelling van de overtreding en de beslissing tot dagvaarding, maar dat weet ik niet zeker.

Comment

• In principe moet je nadat je geflitst bent binnen de 15 dagen een afschrift van het pv ontvangen. Hetzij kort daarna gevolgd door een voorstel onmiddellijke inning, hetzij wat later daarna gevolgd door een dagvaarding.
                                        BMW F10 535d
                                        Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

In wallonie veel minder flitspalen, trajectcontroles, veel wegen waar je nog 90 mag, veel ruimte, natuur, geen gezever als je eens een tuinhuisje in uw tuin zet, rustige en vriendelijke mensen, minder regelneverij,...

Wie is er hier de zot?
                                          Ik heb in de Ardennen familie wonen, omgeving St. Vith, en daar is de laatste tijd op de secundaire wegen regelmatig controle op snelheid en lopen er regelmatig tegen de lamp.
                                          In Vlaanderen word de max. snelheid buiten de bebouwde kom, tenzij anders aangegeven, 70km/u binnen een paar maanden.
                                          In Wallonië gaat dit 90 km/u blijven buiten de bebouwde kom (al zijn er ook al best wat stukken waar borden staan waar de limiet 70 km/u.)
                                          Als toerist mag je het hebben, 1 land met een warboel aan snelheidsbeperkingen.

Comment

Working...
                                          X