Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En je hebt je rolmeter niet in de auto liggen? Dat is toch wel jammer...
    Elke keer ik ergens parkeer laat ik het verkeer stoppen en meet ik de breedte van de doorgang om zeker te zijn.

Moest iedereen dat doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
      En je hebt je rolmeter niet in de auto liggen? Dat is toch wel jammer...
      Elke keer ik ergens parkeer laat ik het verkeer stoppen en meet ik de breedte van de doorgang om zeker te zijn.

Moest iedereen dat doen...
      Exact wat ik ook dacht...
      Van zo'n dingen kan ik echt m'n kas opfretten. Ge zit dan al met een bouw waar elke euro telt, en dan gaan die onnozelaars u €300 armer maken op die manier...
      En ook, €110 PV voor 13 cm verkeerd geparkeerd te staan... Dafuq man, slaat nergens op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
        Exact wat ik ook dacht...
        Van zo'n dingen kan ik echt m'n kas opfretten. Ge zit dan al met een bouw waar elke euro telt, en dan gaan die onnozelaars u €300 armer maken op die manier...
        En ook, €110 PV voor 13 cm verkeerd geparkeerd te staan... Dafuq man, slaat nergens op.
        Da zou de slechtste gigolo ooit zijn

That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Tuurlijk dat, mijn collega met een Astra is zonder problemen naast mij kunnen passeren. Het is in Minneveld, Buggenhout als je het eens op Google Maps wil bezien. Begin van de straat, rond nummer 29.
          Stond zelfs nog een Sprinter voor mij!
          Die Sprinter is toch niet smaller dan jouw wagen?
          Hebben ze die dan laten staan en enkel de jouwe gesleept, of waren ze beide weg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Die Sprinter is toch niet smaller dan jouw wagen?
            Hebben ze die dan laten staan en enkel de jouwe gesleept, of waren ze beide weg?
            Nope, Sprinter was ook weg. Een 10 meter voor mij stond wel nog een witte Pug, maar die kon evengoed 5 min voordat ik naar de V70 ging toegekomen zijn natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
            Da zou de slechtste gigolo ooit zijn

Tedju, ik ben er vies om maar daar moest ik wel om lachen

Comment

• En hebben ze ook bewijs op beeld (foto), dat ze dat opgemeten hebben, want anders kunnen ze zeggen wat ze willen natuurlijk.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• iemand die geflitst is op de E17 van kortrijk richting gent de laatste dagen?
                vorig jaar ofzo ben ik eens geflitst daar (kortrijk naar gent) met mijn golfke aan +130km/h ofzo terwijl mijn golf amper de 130 op teller nog haalt. met de afwijking eraf heb ik 50€ moeten betalen voor 126km/h. ik heb altijd gedacht dat die flitser niet juist kon zijn.
                ok, ik reed te hard want mijn teller zat op 126-127km/h op teller, dus ik verwachte een boete dat ik met afwijking eraf 121km/h zou gereden hebben.

maar nu heb ik 3 avonden na elkaar de flitser in tegengestelde richting zien afgaan. zaterdag, zondag en maandag. en dat kan geen toeval zijn dat ik telkens een hardrijder passeerde op die paar seconden (die 2 flitsen die ineens afgaan op een paar meter van u laten u wel goed verschieten).
                zaterdag was rond 21:45h, zondag rond 20:15 en maandag rond 18:15 en telkens ging de flitser een 20-50meter voor mijn neus af. een hardrijder die +120 de ene kant uitrijd, en ik die aan 100 de andere kant oprijd en dan toevallig elkaar kruisen op die paar meter van een VASTE flitspaal kan geen toeval zijn volgens mij en ik vermoed dat die verkeerd flitst.

Comment

• Dan zouden ze daar toch al wat klachten over gekregen moeten hebben?
                  Kan mij echt niet voorstellen dat iedereen zo een boete zomaar gaat betalen als ze zeker zijn dat ze niet zo snel hebben gereden.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Desnoods eens op de parking gaan staan, van daaruit kan je de paal gade slaan.
                    Gaat hij af op alle vakken?

Comment

• ik denk eerder dat die al vanaf een 122-124km/h flits en daarom sneller afgaat. en waarschijnlijk worden er meer geflitst. daarom hoop ik dat er hier reacties komt van mensen die pakweg 126 op cruizecontrol reden en geflitst werden.

ik ga daar echt niet gaan aan kant staan. hij gaat niet bij iedereen af, dus ik vermoed dat die wel nog werkt. maar hij gaat volgens mij wel wat teveel af. of er zijn mensen die dan toch geld teveel hebben op t einde van het jaar en dus te rap voorbij een gekende vaste flitspaal rijden

Comment

• Welke paal is dat ? Die in De Pinte of die aan de Shell in Marke?
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• de pinte

Comment

• Ik heb die palen ook al geregeld zien afgaan, ze moeten al veel geld opgebracht hebben

Comment

• Ik passeer daar 2 tot 3 keer per week met de camionette, en ik hou toch de voet van de gas daar, je weet maar nooit of je effectief geflitst wordt...
                              Hoewel ik toch denk dat er niet enorm veel geflitst word op de e17, was het deze morgen nog prijs; een fransman die tegen 140-150 passeerde

Ikzelf ben nog maar 1x geflitst, maar dan niet door een vaste camera.
                              Was door een groene Ford Focus die langs de zijkant geparkeerd stond, op een lange baan van 70 die ineens 50 wordt enja, 17 per uur te rap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                ik denk eerder dat die al vanaf een 122-124km/h flits en daarom sneller afgaat. en waarschijnlijk worden er meer geflitst. daarom hoop ik dat er hier reacties komt van mensen die pakweg 126 op cruizecontrol reden en geflitst werden.

ik ga daar echt niet gaan aan kant staan. hij gaat niet bij iedereen af, dus ik vermoed dat die wel nog werkt. maar hij gaat volgens mij wel wat teveel af. of er zijn mensen die dan toch geld teveel hebben op t einde van het jaar en dus te rap voorbij een gekende vaste flitspaal rijden
                                Die 6% (of 6km/u) is geen recht om sneller te rijden hé, maar is er speciaal gekomen om mogelijke fouten van de meetapparatuur uit te sluiten, dus zelfs mocht die flitsen als jij 125 aan het rijden was en 129 meten kun je niet klagen want je deed meer dan 120km/u en de fout is kleiner dan de marge die genomen wordt.
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• allemaal goed en wel, maar ook je cruizecontrol en km teller duiden meer aan dan je effectief rijd.
                                  mijn vrouw haar benz wijkt ook al een 5-6km/h af op CC.
                                  dus als ik die afstel op 125km/h dan doe ik effectief nog steeds maar 119-120. als die flitser dan afgaat, is dat FOUT.
                                  idem met mijn golfke vorig jaar. mijn naald stond op een 126-127 (post is hier nog wel ergens terug te vinden) dus effectief kan ik maar een 120-121 hebben gereden. mijn 27jaar oude golf teller wijkt echt behoorlijk af.
                                  als je dan een flitsboete in de bus krijgt dat je geflitst bent aan +130 (effectief dus), dan klopt er iets niet. mijn auto gaat zo snel niet.
                                  ik heb ook de boete betaald, omdat ik effectief te rap reed (121 dus), maar geen 126, met de afwijking er al bij, zoals ze beweerden.
                                  nuja, 121 of 129 is toch dezelfde boete en daarom deed ik er niet moeilijk over. maar k zou het erg vinden als jij 125 op teller gaat, 119 effectief bolt en die flitser wijkt idd af zodat je geflitst wordt aan 127km/h.

ik reed vroeger ALTIJD op CC met mijn firmawagens, en ik wist dat 126km/h op CC nooit geflitst werd. tot éénmaal ik weeral een flitser voorbij reed en werd geflitst. boete in de bus van 121km/h. sindsdien bij elke flitser ging ik ff naar 124 om erna weer naar 126 te klikken.

als ze u beboeten voor een overtreding, dan moet hun meetapparatuur in orde zijn

Comment

• DE reden dat ik al jaren 124 op CC rij. Kan je niets gebeuren en ook in Nederland niet.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mijn auto heeft boven de 110 een afwijking (op m'n zomerbanden) van 4 tot 5 km/h vergeleken met de coyote GPS. Ben paar maand terug een flitser voorbij gereden aan 131 op CC en niets zien afgaan.

Ter info; m'n coyote abonnement was toen verlopen.

Comment

• Lol, als ik 160 rijd met de Jumper zit daar volgens de GPS een 15 - 20 km/u verschil op
                                        Wel altijd fun om met zo'n camionet in een BMW z'n gat te duwen

Comment

• 122 op de teller is 120 op de gps bij mij, was ook eerst even aanpassen.

Bij men vorige wagen kon ik 126-127 rijden

Nuja, jij geeft het systeem de schuld terwijl je gewoon 120 cc moet zetten (op de teller) als je zeker wilt zijn.

Ofwel moet ge op gps snelheid exact weten hoe snel je kan rijden.

Maar zeggen "126 op de teller is nooit 120 op de gps" vind ik toch wel een redelijk tot zeer domme redenering
                                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                          X