Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Lol, als ik 160 rijd met de Jumper zit daar volgens de GPS een 15 - 20 km/u verschil op
    Wel altijd fun om met zo'n camionet in een BMW z'n gat te duwen
    Een witte Jumper? Want inderdaad, witte camionettes zijn nog erger dan BMW's.
    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
      Een witte Jumper? Want inderdaad, witte camionettes zijn nog erger dan BMW's.
      Nee, een gele

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
        ik denk eerder dat die al vanaf een 122-124km/h flits en daarom sneller afgaat. en waarschijnlijk worden er meer geflitst. daarom hoop ik dat er hier reacties komt van mensen die pakweg 126 op cruizecontrol reden en geflitst werden.

ik ga daar echt niet gaan aan kant staan. hij gaat niet bij iedereen af, dus ik vermoed dat die wel nog werkt. maar hij gaat volgens mij wel wat teveel af. of er zijn mensen die dan toch geld teveel hebben op t einde van het jaar en dus te rap voorbij een gekende vaste flitspaal rijden
        Ik passeer daar wekelijks meerdere keren , steevast CC op 127 en nog nooit geflitst geweest daar ( of ergens anders ) aan die snelheid... Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik wel nog maar sinds vorige week terug in het land ben ( 2 weken in het buitenland gezeten ) maar ik ben er intussen toch alweer een keer of 3 langsgekomen ofzo , geen flits gezien in elk geval.
        Misschien eens je km teller checken ?

Comment

• ik ben daar niet geflitst hoor, ik rij maar 90-100km/h.
          maar dat ik 3dagen na elkaar een tegenliggen vlak voor mijn neus geflitst zie worden, vind ik al heel raar. je passeerd elkaar daar in een fractie van een seconde en dat ik 3dagen na elkaar een hardrijder zou passeren die aan een vaste paal nog steeds te hard blijft rijden zou wel HEEEEL toevallig zijn. maar blijkbaar kan het dus

Comment

• en vandaag passeer ik de flitser om 21:10 en vlak voor mijn neus FLITS... FLITS...
            alweer een tegenligger geflitst. dat is dus 4 keer op 1 week tijd (ik kan al een flitscompilatie maken van de dashcambeelden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              en vandaag passeer ik de flitser om 21:10 en vlak voor mijn neus FLITS... FLITS...
              alweer een tegenligger geflitst. dat is dus 4 keer op 1 week tijd (ik kan al een flitscompilatie maken van de dashcambeelden )
              Je brengt ongeluk

Comment

• Ik zie tegenwoordig ook steeds vaker flitsers afgaan, zowel bij snelheid als bij roodrijders.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hoppa, de 1e van 2016 is binnen, max toegelaten 90km/u, gemeten 106 km/u, na correctie 99,64km/u, boete €50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                    Ik passeer daar wekelijks meerdere keren , steevast CC op 127 en nog nooit geflitst geweest daar ( of ergens anders ) aan die snelheid... Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik wel nog maar sinds vorige week terug in het land ben ( 2 weken in het buitenland gezeten ) maar ik ben er intussen toch alweer een keer of 3 langsgekomen ofzo , geen flits gezien in elk geval.
                    Misschien eens je km teller checken ?
                    overal op ASW volgens mij dat je op 127 cc er langs kan
                    maar tegelijk is de kracht van vaste flitspaal, ook als ze niet actief is, rijdt iedereen "traag" ;-)

ik doe ook 96 - 97 op viaduct van E17 in Gentbrugge op CC en volgens mij heb ik nog "marge"

Comment

• Gisteren ook prijs, hoe het komt, ik weet het nog altijd niet.
                      18u30 op de E17 van Kortrijk richting Gent, thv parking Kruishoutem/Waregem, die op provinciegrens. Ik reed op teller met de naald op de nul van 120, vanmorgen nog eens met gps getest, dat is 116 en zelfs als ik me overdreven schuin houd in de slechtst mogelijke manier, is het nog altijd maar 119. Kan me niet herinneren dat er daarvoor een snelheidsvermindering stond, dus we zullen wel zien als ze thuis komt de boete.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                        Gisteren ook prijs, hoe het komt, ik weet het nog altijd niet.
                        18u30 op de E17 van Kortrijk richting Gent, thv parking Kruishoutem/Waregem, die op provinciegrens. Ik reed op teller met de naald op de nul van 120, vanmorgen nog eens met gps getest, dat is 116 en zelfs als ik me overdreven schuin houd in de slechtst mogelijke manier, is het nog altijd maar 119. Kan me niet herinneren dat er daarvoor een snelheidsvermindering stond, dus we zullen wel zien als ze thuis komt de boete.
                        Als de snelheid daar 120 was/is, dan kan je toch onmogelijk in overtreding zijn met de snelheid die je hier vermeldt.
                        Zijn er werken daar mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                          Als de snelheid daar 120 was/is, dan kan je toch onmogelijk in overtreding zijn met de snelheid die je hier vermeldt.
                          Zijn er werken daar mss?
                          Neen niets van werken en de enige vermindering van snelheid is aan de andere kant van de snelweg en 10km verder, eenmaal Kortrijk gaat de snelheid van 120 naar 90 etc richting grens. Ik ben echt eens benieuwd of ik daarvan boete ga krijgen, want ben er zeker van dat ik mijn toegestane snelheid reed, zelfs niet op de limiet met de gps. Moest ik effectief te hard gereden hebben was ik er nooit over begonnen, vorige maand ook nog geflitst maar dat wist ik dat ik te snel ging, nu daartegenin ben ik zeker dat ik geen 120 reed. Dus wordt afwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                            Neen niets van werken en de enige vermindering van snelheid is aan de andere kant van de snelweg en 10km verder, eenmaal Kortrijk gaat de snelheid van 120 naar 90 etc richting grens. Ik ben echt eens benieuwd of ik daarvan boete ga krijgen, want ben er zeker van dat ik mijn toegestane snelheid reed, zelfs niet op de limiet met de gps. Moest ik effectief te hard gereden hebben was ik er nooit over begonnen, vorige maand ook nog geflitst maar dat wist ik dat ik te snel ging, nu daartegenin ben ik zeker dat ik geen 120 reed. Dus wordt afwachten.
                            Dat lijkt me zeer straf, zo'n dingen zijn toch gecalibreerd dat is toch niet mogelijk.

Laat maar weten hoe het afloopt..

Comment

• Vanaf Kortrijk is het 90 tot aan de grens, ik passeer daar 2x per week en rij nooit 90, bijna niemand trouwens. Vraag mij af of ze daar ook flitspalen gaan zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
                                Vanaf Kortrijk is het 90 tot aan de grens, ik passeer daar 2x per week en rij nooit 90, bijna niemand trouwens. Vraag mij af of ze daar ook flitspalen gaan zetten.
                                Ik heb ze al één keer er weten staan in de middenberm. De dagen erna reden er plots wel veel 90. Ik zit sowieso dan al rechts bij de camions en aan hun snelheid want moet er daar toch af. Maar dit is niet het punt waar ik gisteren geflitst ben, dit was richting Gent en aan de parking tussen Kruishoutem en Waregem.

Comment

Dat lijkt me zeer straf, zo'n dingen zijn toch gecalibreerd dat is toch niet mogelijk.

Heb het ook al eens voorgehad dat ik geflitst was en toch niet teveel reed, nooit iets ontvangen.

Comment

• Ze staan wel degelijk te flitsen richting Frankrijk. Ik passeer er frequent en heb ze al een paar keer zien staan.
                                    Zowel in Zwevegem, als verder (waar het maar 70 meer is).
                                    Ik respecteer er de limiet, maar je wordt er inderdaad bijna weg geblazen. Op het trage stuk ben ik al de pechstrook opgeduwd door een vrachtwagen, die het niet apprecieerde dat ik er maar 70 reed.

Mijn neefje is er trouwens geflitst aan >120 per uur. Zal een zure worden.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ooit ook eens voorgehad op de e 19 voor de tunnel.

Zelfs als je tegen 70 voorbijging flitste die als een gek...
                                      Nooit iets van gehad

Comment

• misschien een toestel die gewoon alle nummerplaten checkt of dat ding dat zichzelf nog aan het afstellen is
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
                                          Vanaf Kortrijk is het 90 tot aan de grens, ik passeer daar 2x per week en rij nooit 90, bijna niemand trouwens. Vraag mij af of ze daar ook flitspalen gaan zetten.
                                          Nja, je weet niet echt wat je er moet doen. Er reed eens een Volvo (politie) in die zone 90 en de meeste reden 120... Auto's vertraagden zelfs niet.

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                          Ze staan wel degelijk te flitsen richting Frankrijk. Ik passeer er frequent en heb ze al een paar keer zien staan.
                                          Zowel in Zwevegem, als verder (waar het maar 70 meer is).
                                          Ik respecteer er de limiet, maar je wordt er inderdaad bijna weg geblazen. Op het trage stuk ben ik al de pechstrook opgeduwd door een vrachtwagen, die het niet apprecieerde dat ik er maar 70 reed.

Mijn neefje is er trouwens geflitst aan >120 per uur. Zal een zure worden.
                                          Ik hou me soms (hopelijk ook geen boete) aan de snelheid en camions vliegen je inderdaad voorbij, soms heb je dan de neiging van automatisch ook 90 en meer te rijden.

Maar als ze er flitsen zullen ze er serieus veel kunnen pakken, weinigen houden zich daar aan de snelheid.

Comment

Working...
                                          X