Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Hoppa, de 1e van 2016 is binnen, max toegelaten 90km/u, gemeten 106 km/u, na correctie 99,64km/u, boete €50.
    mooi gedaan, net op de grens ;-)

Comment

• De eerste van 2016, 58 waar 50 toegelaten. Krijgslaan in Gent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
        De eerste van 2016, 58 waar 50 toegelaten. Krijgslaan in Gent.
        De eerste heb ik al lang gehad. 150 op de snelweg...
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
          De eerste heb ik al lang gehad. 150 op de snelweg...
          Iets van een 90 euro ?
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
            Iets van een 90 euro ?
            Nee 105 euro...
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Gisteren in Dendermonde 2 personen verschenen voor +100 te rijden in TC Wetteren tijdens werken, Vmax 70, ook heel veel drugs, ... ik kreeg 0 € als boete ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                Gisteren in Dendermonde 2 personen verschenen voor +100 te rijden in TC Wetteren tijdens werken, Vmax 70, ook heel veel drugs, ... ik kreeg 0 € als boete ;-)
                Maar wel 160euro gerechtskosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                  Maar wel 160euro gerechtskosten?
                  nope ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                    Neen niets van werken en de enige vermindering van snelheid is aan de andere kant van de snelweg en 10km verder, eenmaal Kortrijk gaat de snelheid van 120 naar 90 etc richting grens. Ik ben echt eens benieuwd of ik daarvan boete ga krijgen, want ben er zeker van dat ik mijn toegestane snelheid reed, zelfs niet op de limiet met de gps. Moest ik effectief te hard gereden hebben was ik er nooit over begonnen, vorige maand ook nog geflitst maar dat wist ik dat ik te snel ging, nu daartegenin ben ik zeker dat ik geen 120 reed. Dus wordt afwachten.
                    Vandaag stond er een mobiele flitspaal op de E17 richting Frankrijk, waar het 90 wordt. Ik was net van plan in te halen en bevond mij al op de linkerstrook tot ik die zag staan in de middenberm.

Ik heb die paal zien flitsen, maar zat zeker nog 100 m ervoor en ik reed dat moment +-100 km/u

Hopelijk was het voor iemand anders. hoever flitsen die dingen?

Comment

• Ik ben twee weken geleden geflitst op de N44 in Maldegem, net voor de grote bocht om dan richting Knokke te rijden. Een blauwe Mitsubishi.
                      Gecorrigeerd 95.88 km/u. Dat valt dus enorm goed mee. Ik passeer daar dikwijls en dit is een van de weinige plaatsen waar ik nog te hard reed, dat is dus ook voorbij. Tevreden dat ik dit geleerd heb aan een redelijke prijs

Comment

• Knappe installatie gespot!
                        Op de Emiel Clauslaan in Astene waar vroeger de discotheek Riva was.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Zetten ze hier ook geregeld op, dient voor dat nieuw toestel in camions te controleren zodat camions de kmheffing niet kunnen omzeilen door langs kleinere wegen te rijden ipv autostrade. Dit ding is dus GEEN flitspaal.

Comment

• Oké, interessant.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Staat daar al dagen.
                              Daarvoor stond ze in de andere richting.

Mijn vrouw wist al wat het was, maar ik nog helemaal niet.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Ah, ik dacht ook dat het een flitspaal was. Onlangs nog voor eentje afgeremd nadat die aangegeven stond op waze.
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• vrijdag in Beervelde een zilvergrijze Opel Corsa gezien met 1 centrale, groene flitslamp 1-KDD-xxx, nergens deze plaat al tegen gekomen, ook niet op flitsservice.be

Comment

• Geluksmomentje van de week toch gehad. Wist dat ik geflitst was ergens tussen de 160 en 200 (A19 om 22h59...), dus twee weken met de poepers gezeten. Krijg boete binnen: 171 gemeten, gecorrigeerd naar 160, €200 boete. Zelden zo blij geweest met een boete.

Comment

• Hoe. 160 is toch altijd rechtbank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                        Hoe. 160 is toch altijd rechtbank?
                                        Nee pas vanaf 161 km/u (gemeten dus 172 dan).

Dat is echt wel dikke chance ze man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                          Hoe. 160 is toch altijd rechtbank?
                                          Op Autostrade "mag" je 40 per uur boven de snelheid zitten zonder rijbewijs kwijt te geraken.
                                          Al de rest is 30 per uur.
                                          Dus 160 is de grens om u rijbewijs te houden.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X