Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenDe eerste van 2016, 58 waar 50 toegelaten. Krijgslaan in Gent.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenDe eerste heb ik al lang gehad. 150 op de snelweg...previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenIets van een 90 euro ?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenGisteren in Dendermonde 2 personen verschenen voor +100 te rijden in TC Wetteren tijdens werken, Vmax 70, ook heel veel drugs, ... ik kreeg 0 € als boete ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenMaar wel 160euro gerechtskosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenNeen niets van werken en de enige vermindering van snelheid is aan de andere kant van de snelweg en 10km verder, eenmaal Kortrijk gaat de snelheid van 120 naar 90 etc richting grens. Ik ben echt eens benieuwd of ik daarvan boete ga krijgen, want ben er zeker van dat ik mijn toegestane snelheid reed, zelfs niet op de limiet met de gps. Moest ik effectief te hard gereden hebben was ik er nooit over begonnen, vorige maand ook nog geflitst maar dat wist ik dat ik te snel ging, nu daartegenin ben ik zeker dat ik geen 120 reed. Dus wordt afwachten.
Ik heb die paal zien flitsen, maar zat zeker nog 100 m ervoor en ik reed dat moment +-100 km/u
Hopelijk was het voor iemand anders. hoever flitsen die dingen?
Comment
-
Ik ben twee weken geleden geflitst op de N44 in Maldegem, net voor de grote bocht om dan richting Knokke te rijden. Een blauwe Mitsubishi.
Gecorrigeerd 95.88 km/u. Dat valt dus enorm goed mee. Ik passeer daar dikwijls en dit is een van de weinige plaatsen waar ik nog te hard reed, dat is dus ook voorbij. Tevreden dat ik dit geleerd heb aan een redelijke prijs
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenHoe. 160 is toch altijd rechtbank?
Dat is echt wel dikke chance ze man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenHoe. 160 is toch altijd rechtbank?
Al de rest is 30 per uur.
Dus 160 is de grens om u rijbewijs te houden.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
Comment