Mededeling

Collapse
No announcement yet.

huidige drukte verkeer in/rond Brussel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• huidige drukte verkeer in/rond Brussel

Ik ben begonnen met een nieuwe job waar ik moet afwisselen tussen 2 locaties: zaventem en brussel noord. Zaventem moet ik sowieso met de auto doen, maar ik ben er nog niet uit of ik naar brussel Noord ga via de trein. Ik kom van Gent en heb de indruk dat de files in september nog niet zo erg zijn?
    In elk geval is terugkeren van het werk tamelijk vlot.

Ik vertrek telkens rond 7u. Vorige week 30-45minuten van Gent naar de aansluiting op de ring, dan 30-60 minuten om in Zaventem te raken. Vandaag 1u tot aan Koekelberg en dan een kwartier door de tunnels. Bij het terugkeren weer 15minuten tot Koekelberg en dan stond ik in 25 minuten in Gent

Overschat ik de files, of komt het ergste pas vanaf oktober?
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

het wordt dikwijls overschat, maar de files die je gehad hebt zijn er wel altijd rond dat uur.
    En Brussel kent veel mooie kleine straatjes

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      het wordt dikwijls overschat, maar de files die je gehad hebt zijn er wel altijd rond dat uur.
      En Brussel kent veel mooie kleine straatjes
      Ja, maar om van Koekelberg naar het Noordstation te geraken is het niet de ideale lijn, men moet het kanaal over zie je ? (Of je moet de Avenue du Port nemen en halfweg rechtsaf dat brugje over waardoor je op de Allée Verte komt, die oversteken en dan kom je via het oude "warme kwartier" aan het Noordstation uit.

Comment

dat klopt wel.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Vandaag was het precies wel erg he in en rond Brussel? Of ben ik weinig gewend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            Ja, maar om van Koekelberg naar het Noordstation te geraken is het niet de ideale lijn, men moet het kanaal over zie je ? (Of je moet de Avenue du Port nemen en halfweg rechtsaf dat brugje over waardoor je op de Allée Verte komt, die oversteken en dan kom je via het oude "warme kwartier" aan het Noordstation uit.
            Koekelberg naar Noord is met de metro en tram (of te voet tss rogier en noord) zo'n 10min.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Vandaag was het precies wel erg he in en rond Brussel? Of ben ik weinig gewend?
              ik vond juist het tegenovergestelde

Comment

vandaag 25 + 25 minuten om terug thuis te raken.
                de heenrit was wel anderhalf uur. ik ben er nog niet uit of ik omschakel op de trein omdat het verkeer nog drukker kan worden

Comment

de trein is altijd een beetje lijden

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ga maar met de trein. Hoe minder auto's in Brussel, hoe meer plaat sik heb om te rijden!

Comment

files rond en in brussel zijn moeilijk in te schatten. De ene dag bijna niks, de andere dag spendeer je een halve dag achter u stuur.

Ik ben ook al enkele keren vanuit gent naar de wetstraat gereden, om 6.45 vertrekken aan gent st pieters en pas om 9 uur komen, nergens een ongeval ofzo, gewoon de drukte. Heb er toen een uur over gedaan van koekelberg tot madou.

De andere keren was ik om 6 uur weg ik gent en stond ik op 45min aan den Berlaymont.

Comment

dinsdagen en donderdagen zijn vaak drukker..
                        bmw 116d sportshatch

Comment

Dinsdagochtend, donderdagavond. En de avondspits op vrijdag begint vroeger. En woensdag is de rustigste avondspits, alhoewel ik daar ook al eens dagen heb gehad dat ik stevig kon aanschuiven

Comment

mjaaa.
                            is september een minder drukke maand, en zijn oktober/november/... drukker?

ik moet kiezen tussen een gratis ondergrondse parkeerplaats en een treinabbonnement

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                              mjaaa.
                              is september een minder drukke maand, en zijn oktober/november/... drukker?

ik moet kiezen tussen een gratis ondergrondse parkeerplaats en een treinabbonnement

wat een vraag... het is een AUTOFORUM!

ik zou voor die parking gaan
                              bmw 116d sportshatch

Comment

September is de drukste maand.

En whatever you do, pak geen treinabonnement. Begin eerst met een tienrittenkaart. Ik hield het meestal 2 dagen vol, ging dan over de zeik in dag 3 en 4 en gaf het dan op en ging terug autorijden aan 14 liter per 100km euro98 en 14 euro aan parking.

Tot ik een motorfiets had

Comment

Vond je het vandaag ook nog meevallen?

Ik ben vandaag vertrokken om 6:15 in Turnhout en om 8:50 aangekomen in Woluwe.
                                  AutoMinded.be

Comment

6u10 vertrokken in Deuh Limbuuuurg. 7:30 op bureau .

Comment

Woon je in Gent op wandelafstand van het station? In dat geval zou ik de trein nemen naar Brussel-Noord (welk beroep oefen je trouwens uit? ). Als je echter eerst nog moet bussen of trammen of zo, neem dan maar beter de auto. En heb je glijdende uren? Als je vaste uren hebt is de trein dan weer beter, want om de een of andere reden wordt te laat komen vaak meer aanvaard van een treinman dan van een automan.

Comment

07.30 vertrokken in Leuven, 8u35 in Mortsel.

Comment

Working...
                                        X