ik vind toch ook dat ge uzelf moet aangeven als ge te hard gereden hebt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Er staat een fout in mijn PV - PV ongeldig?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDat je ervoor en erna te snel rijdt is niet van tel. Enkel waar de controle is, kan een vaststelling gedaan worden. Geen vaststelling van overdreven snelheid op de plaats van de controle = geen boete.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDe kwantumfysische approach...zolang er geen meting gedaan wordt, is de toestand niet bepaald.
Door te meten is de toestand misschien veranderd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCorrectie:
Door te meten is de toestand misschien veranderd
Het is nog erger, zolang er niet gemeten wordt, ben je zowel niet in overtreding als wel in overtreding!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenHet is nog erger, zolang er niet gemeten wordt, ben je zowel niet in overtreding als wel in overtreding!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
De verzekering kleine risico's is sinds een paar jaar toch automatisch ook voor zelfstandigen van tel? Ge betaalt er zelfs meer sociale bijdragen voor. Willen of ni.
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenNiet noodzakelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenik vind toch ook dat ge uzelf moet aangeven als ge te hard gereden hebt.
Kunnen we dit hier doen of moeten we daarvoor op het politie bureau zijn?
Comment
-
-
-
Jullie zijn echt grappig, in een ander topic heeft den Bompa jullie al eens perfect beschreven: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=1146
Te snel rijden = DOM
Met Coyote = DOMMER
Je nog laten pakken = DOMST
Deze boete dan nog betalen = geen overtreffende trap beschikbaar....
Ik wil de eerste politerechter nog zien die mij (slecht voorbeeld) een snelheidsovertreding kan laten betalen als er een dedector vrij mag verkocht worden....
Het = nog thans simpel, ofwel hou je je aan de limieten en is er niets aan de hand, doe je dit niet ook geen probleem, betaal gewoon je boete. Probeer je er tussenuit te muizen door met een Coyote rond te rijden, ook geen probleem maar hierdoor worden snelheidsovertreding die gemaakt worden door de niet Coyote rijders tot de prullemand gedegradeerd. Je moet enkel ballen aan je lijf hebben en die hebben jullie duidelijk niet...zielige mensen....die Coyote rijders.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik ben even in de war. Je zegt dat je met een Coyote laten pakken op overdreven snelheid domst is, maar vervolgens zeg je wel dat we ballen aan ons lijf moeten hebben en gewoon onze snelheid aanhouden, ons laten pakken en onze boete betalen. Wat dom, dommer, domst, en nog dommer dan domst is. Volgens jou.
Het eigenlijke probleem is dat jij het moreel verwerpelijk vindt om sneller dan de snelheidslimiet te rijden, en dat men dankzij die Coyote dit eigenlijk vrij veilig kan. Je wordt eigenlijk benadeeld, maar je kan uit morele overtuiging niet zelf sneller gaan rijden.
En dan krijg je natuurlijk bovenstaande stukje proza.
De Coyote is overigens geen dedector.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJullie zijn echt grappig....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk ben even in de war. Je zegt dat je met een Coyote laten pakken op overdreven snelheid domst is, maar vervolgens zeg je wel dat we ballen aan ons lijf moeten hebben en gewoon onze snelheid aanhouden, ons laten pakken en onze boete betalen. Wat dom, dommer, domst, en nog dommer dan domst is. Volgens jou.
Het eigenlijke probleem is dat jij het moreel verwerpelijk vindt om sneller dan de snelheidslimiet te rijden, en dat men dankzij die Coyote dit eigenlijk vrij veilig kan. Je wordt eigenlijk benadeeld, maar je kan uit morele overtuiging niet zelf sneller gaan rijden.
En dan krijg je natuurlijk bovenstaande stukje proza.
De Coyote is overigens geen dedector.
De Coyote is geen dedector..... Hoe komt het dan dat dit in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, enz... verboden speelgoed is? Het is niet omdat ze je iets proberen te verkopen niet iligaal kan zijn hé, zij kunnen in hun folders of website zetten wat ze willen natuurlijk, de domste onder ons betalen er dan nog voor...
Dus iemand rijdt naast jou zonder en jij met, jij gaat in de remmen want je hebt er melding van gekregen en de andere niet want hij heeft geen Coyote, jij ontspringt de dans en de niets vermoedende betaald de rekening, zo is het toch... en jij zegt dat het geen dedector is.
Die brave man gaat dat dan nog betalen ook waarschijnlijk....
Hoe kan je nu snelheidsovertredingen beboeten als er een toestel als de Coyote vrij mag verkocht worden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenEn dit apparaat kloot dan ons nog eens elke dag door paljassen de weg op te sturen om ons laatste geld uit onze zakken te halen. En ik moet dan daar begrip voor hebben en mooi braaf ja knikken als die iets vragen. Als ze mij kloten dan kloot ik ze terug. Ze kiezen er zelf voor om tot dat soort krapuul te horen. Dan moeten ze er maar tegen kunnen als er mensen zijn die hun ook zo behandelen.
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVolgens mij is prospeed even naar een andere planeet geweest maar weet hij nog niet dat hij al terug is in the real world....Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Ik heb dat ook eens geprobeerd. Met de fiets door het rood gereden. In mijn PV stond een ander kruispunt zonder verkeerslichten. Toen bij de het PV geschreven dat er op dat kruispunt geen verkeerslichten stonden.
Enkele maanden niets van gehoord tot dat er een uitnodiging voor de politierechtbank in de bus zat. Gevolg: boete+kosten+extra boete voor het fonds voor verkeersslachtoffers. Gelukkig was de rechter mild genoeg om de straf te halveren tot de boete die ik normaal moest betalen omdat ik nog student was.
Mijn advies is dus beter opletten met een grote bek opentrekken voor zo'n kleinigheden, zeker als je toegeeft zelf in de fout te zijn gegaan.
Comment
Comment