Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Er staat een fout in mijn PV - PV ongeldig?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind toch ook dat ge uzelf moet aangeven als ge te hard gereden hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Dat je ervoor en erna te snel rijdt is niet van tel. Enkel waar de controle is, kan een vaststelling gedaan worden. Geen vaststelling van overdreven snelheid op de plaats van de controle = geen boete.
      De kwantumfysische approach...zolang er geen meting gedaan wordt, is de toestand niet bepaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
        De kwantumfysische approach...zolang er geen meting gedaan wordt, is de toestand niet bepaald.
        Correctie:
        Door te meten is de toestand misschien veranderd

Comment

• Quantumfysica is ook fysica. Als inspecteur F. Lik op kilometerpunt 72.3 mijn snelheid meet aan 115 km/u, heeft hij het raden erna welke snelheid ik reed op kilometerpunt 72.4 of 72.2. Maar dat meette hij ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Correctie:
            Door te meten is de toestand misschien veranderd
            Idd. Een bak bier voor de eerste die dat durft zeggen tegen de politierechter.

Het is nog erger, zolang er niet gemeten wordt, ben je zowel niet in overtreding als wel in overtreding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              Het is nog erger, zolang er niet gemeten wordt, ben je zowel niet in overtreding als wel in overtreding!
              En dat geldt zelfs voor El Greco!

Comment

De verzekering kleine risico's is sinds een paar jaar toch automatisch ook voor zelfstandigen van tel? Ge betaalt er zelfs meer sociale bijdragen voor. Willen of ni.
                Inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                Niet noodzakelijk
                ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  ik vind toch ook dat ge uzelf moet aangeven als ge te hard gereden hebt.

Kunnen we dit hier doen of moeten we daarvoor op het politie bureau zijn?

Comment

• www.ecops.be

Comment

Bedankt ir_fuel voor de nuttige link

Comment

• Hippe site! Draait ook op een Pentium II ergens, denk ik.

Comment

• Jullie zijn echt grappig, in een ander topic heeft den Bompa jullie al eens perfect beschreven: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=1146
                          Te snel rijden = DOM
                          Met Coyote = DOMMER
                          Je nog laten pakken = DOMST
                          Deze boete dan nog betalen = geen overtreffende trap beschikbaar....
                          Ik wil de eerste politerechter nog zien die mij (slecht voorbeeld) een snelheidsovertreding kan laten betalen als er een dedector vrij mag verkocht worden....
                          Het = nog thans simpel, ofwel hou je je aan de limieten en is er niets aan de hand, doe je dit niet ook geen probleem, betaal gewoon je boete. Probeer je er tussenuit te muizen door met een Coyote rond te rijden, ook geen probleem maar hierdoor worden snelheidsovertreding die gemaakt worden door de niet Coyote rijders tot de prullemand gedegradeerd. Je moet enkel ballen aan je lijf hebben en die hebben jullie duidelijk niet...zielige mensen....die Coyote rijders.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik ben even in de war. Je zegt dat je met een Coyote laten pakken op overdreven snelheid domst is, maar vervolgens zeg je wel dat we ballen aan ons lijf moeten hebben en gewoon onze snelheid aanhouden, ons laten pakken en onze boete betalen. Wat dom, dommer, domst, en nog dommer dan domst is. Volgens jou.

Het eigenlijke probleem is dat jij het moreel verwerpelijk vindt om sneller dan de snelheidslimiet te rijden, en dat men dankzij die Coyote dit eigenlijk vrij veilig kan. Je wordt eigenlijk benadeeld, maar je kan uit morele overtuiging niet zelf sneller gaan rijden.

En dan krijg je natuurlijk bovenstaande stukje proza.

De Coyote is overigens geen dedector.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Jullie zijn echt grappig....
                              Neen, geloof mij, gij zijt echt veel grappiger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Ik ben even in de war. Je zegt dat je met een Coyote laten pakken op overdreven snelheid domst is, maar vervolgens zeg je wel dat we ballen aan ons lijf moeten hebben en gewoon onze snelheid aanhouden, ons laten pakken en onze boete betalen. Wat dom, dommer, domst, en nog dommer dan domst is. Volgens jou.

Het eigenlijke probleem is dat jij het moreel verwerpelijk vindt om sneller dan de snelheidslimiet te rijden, en dat men dankzij die Coyote dit eigenlijk vrij veilig kan. Je wordt eigenlijk benadeeld, maar je kan uit morele overtuiging niet zelf sneller gaan rijden.

En dan krijg je natuurlijk bovenstaande stukje proza.

De Coyote is overigens geen dedector.
                                Hi, jij bent er echt goed in... ben jij politieker misschien, die kunnen ook goed de woorden van andere verdraaien en die in een andere contexts plaatsen. Jij weet precies wat ik bedoel. Ter verduidelijking, als je de stoere wil uithangen, moet je maar op de blaren zitten. Gokje verloren, part of the game....het woord van den Bompa is perfect gekozen.

De Coyote is geen dedector..... Hoe komt het dan dat dit in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, enz... verboden speelgoed is? Het is niet omdat ze je iets proberen te verkopen niet iligaal kan zijn hé, zij kunnen in hun folders of website zetten wat ze willen natuurlijk, de domste onder ons betalen er dan nog voor...
                                Dus iemand rijdt naast jou zonder en jij met, jij gaat in de remmen want je hebt er melding van gekregen en de andere niet want hij heeft geen Coyote, jij ontspringt de dans en de niets vermoedende betaald de rekening, zo is het toch... en jij zegt dat het geen dedector is.
                                Die brave man gaat dat dan nog betalen ook waarschijnlijk....
                                Hoe kan je nu snelheidsovertredingen beboeten als er een toestel als de Coyote vrij mag verkocht worden.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                  En dit apparaat kloot dan ons nog eens elke dag door paljassen de weg op te sturen om ons laatste geld uit onze zakken te halen. En ik moet dan daar begrip voor hebben en mooi braaf ja knikken als die iets vragen. Als ze mij kloten dan kloot ik ze terug. Ze kiezen er zelf voor om tot dat soort krapuul te horen. Dan moeten ze er maar tegen kunnen als er mensen zijn die hun ook zo behandelen.
                                  Nu ben ik wel eens benieuwd hoe jij een flik kunt kloten? Verbaal? Oei oei ... daarvoor zal men zeker hun slapen laten

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Volgens mij is prospeed even naar een andere planeet geweest maar weet hij nog niet dat hij al terug is in the real world....
                                  Ik wil anders met plezier zijn ticket (enkele reis welliswaar) betalen
                                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Te snel rijden = DOM
                                    Met Coyote = DOMMER
                                    Je nog laten pakken = DOMST
                                    Te snel rijden = SNEL
                                    Met Coyote = NOG SNELLER
                                    Je nog laten pakken = ONMOGELIJK

Comment

• Detector.

Comment

• Ik heb dat ook eens geprobeerd. Met de fiets door het rood gereden. In mijn PV stond een ander kruispunt zonder verkeerslichten. Toen bij de het PV geschreven dat er op dat kruispunt geen verkeerslichten stonden.
                                        Enkele maanden niets van gehoord tot dat er een uitnodiging voor de politierechtbank in de bus zat. Gevolg: boete+kosten+extra boete voor het fonds voor verkeersslachtoffers. Gelukkig was de rechter mild genoeg om de straf te halveren tot de boete die ik normaal moest betalen omdat ik nog student was.

Mijn advies is dus beter opletten met een grote bek opentrekken voor zo'n kleinigheden, zeker als je toegeeft zelf in de fout te zijn gegaan.

Comment

• Als je niks verkeerd doet krijg je geen boete .

Comment

Working...
                                          X