Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Er staat een fout in mijn PV - PV ongeldig?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Hi, jij bent er echt goed in... ben jij politieker misschien, die kunnen ook goed de woorden van andere verdraaien en die in een andere contexts plaatsen. Jij weet precies wat ik bedoel. Ter verduidelijking, als je de stoere wil uithangen, moet je maar op de blaren zitten. Gokje verloren, part of the game....het woord van den Bompa is perfect gekozen.
    Nee, ik weet helemaal niet wat je bedoelt. Niet te snel rijden thv de controle = geen boete krijgen. Simpel.

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    De Coyote is geen dedector.....
    Lees Will z'n post eens.

OK?

Goed, de Coyote is geen detector want het detecteren gebeurt door de ogen van iemand anders, die vervolgens op een knopje moet duwen om die locatie naar andere Coyotisten te sturen. Beetje hetzelfde als ik die naar mijn broer bel om te zeggen dat ze staan te flitsen in Halen.

Hoe komt het dan dat dit in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, enz... verboden speelgoed is?
    Andere landen, andere wetgeving.

Je kan een Coyote verbieden met een gelijkaardige wet, maar op welk niveau ga je stoppen? Want flitslocaties worden ook op de radio medegedeeld door medeweggebruikers (QMusic vallende sterren), door de politie zelf en door het feit dat je als ervaren bestuurder na een tijd wel weet waar ze hun campeerplekje hebben. Mag je in Duitsland bijvoorbeeld een papier met de gekende flitsplaatsen mee in je wagen hebben? En is je passagier dan illegaal als hij je verwittigd van een mogelijke flitsplaats?

Het is niet omdat ze je iets proberen te verkopen niet iligaal kan zijn hé, zij kunnen in hun folders of website zetten wat ze willen natuurlijk, de domste onder ons betalen er dan nog voor...
    De Coyote detecteert niks, dus is niet illegaal. Daarstraks nog een agent gehad die wel wou weten wat die camera op mijn brandstoftank deed, maar geen vragen stelde naar de Coyote die stond te knipperen.

Dus iemand rijdt naast jou zonder en jij met, jij gaat in de remmen want je hebt er melding van gekregen en de andere niet want hij heeft geen Coyote, jij ontspringt de dans en de niets vermoedende betaald de rekening, zo is het toch... en jij zegt dat het geen dedector is.
    Die brave man gaat dat dan nog betalen ook waarschijnlijk....
    Ik ontspring niet de dans want ik rij op de plaats van de controle niet te hard. De andere krijgt terecht een boete want hij rijdt op de plaats van de controle wel te hard.

En tuurlijk moet hij zijn snelheidsboete betalen. Ik moet dat toch niet voor hem doen?

Hoe kan je nu snelheidsovertredingen beboeten als er een toestel als de Coyote vrij mag verkocht worden.
    Als iedereen een Coyote had en correct gebruikte, zouden de flikken geen snelheidsboetes meer kunnen geven, want iedereen zou afremmen voor een controle. Maar is het doel net niet van die snelheidscontroles dat mensen gaan afremmen?

Comment

• Ach vanaf ze trajectcontrole invoeren zal de coyote wel langzamerhand verdwijnen denk ik.

Ook al detecteert hij het wel, het heeft geen enkel nut.

Vanaf dat moment gaan ze beginnen met nummerplaten onzichtbaar maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
        Te snel rijden = SNEL
        Met Coyote = NOG SNELLER
        Je nog laten pakken = ONMOGELIJK
        Beter het "andere" topic nog eens op nalezen, er zijn al verschillende die nog "prijs" hebben gehad. Om nog te zwijgen over die genen die het hier niet durven komen te vertellen.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Nee, ik weet helemaal niet wat je bedoelt. Niet te snel rijden thv de controle = geen boete krijgen. Simpel.

Lees Will z'n post eens.

OK?

Goed, de Coyote is geen detector want het detecteren gebeurt door de ogen van iemand anders, die vervolgens op een knopje moet duwen om die locatie naar andere Coyotisten te sturen. Beetje hetzelfde als ik die naar mijn broer bel om te zeggen dat ze staan te flitsen in Halen.

Andere landen, andere wetgeving.

Je kan een Coyote verbieden met een gelijkaardige wet, maar op welk niveau ga je stoppen? Want flitslocaties worden ook op de radio medegedeeld door medeweggebruikers (QMusic vallende sterren), door de politie zelf en door het feit dat je als ervaren bestuurder na een tijd wel weet waar ze hun campeerplekje hebben. Mag je in Duitsland bijvoorbeeld een papier met de gekende flitsplaatsen mee in je wagen hebben? En is je passagier dan illegaal als hij je verwittigd van een mogelijke flitsplaats?

De Coyote detecteert niks, dus is niet illegaal. Daarstraks nog een agent gehad die wel wou weten wat die camera op mijn brandstoftank deed, maar geen vragen stelde naar de Coyote die stond te knipperen.

Ik ontspring niet de dans want ik rij op de plaats van de controle niet te hard. De andere krijgt terecht een boete want hij rijdt op de plaats van de controle wel te hard.

En tuurlijk moet hij zijn snelheidsboete betalen. Ik moet dat toch niet voor hem doen?

Als iedereen een Coyote had en correct gebruikte, zouden de flikken geen snelheidsboetes meer kunnen geven, want iedereen zou afremmen voor een controle. Maar is het doel net niet van die snelheidscontroles dat mensen gaan afremmen?
          -de Coyote is misschien geen deTector in de zin van het woord maar zijn gegevens (vaste flitser) komen uit een databank die enkel moet bevestigd worden door de chauffeur. Het zo gezegde "knipperen van de lichten uit de 21ste eeuw" zoals ze het zelf zo mooi omschrijven is bij mijn weten verboden (het knipperen met de lichten dan).

- door met een Coyote rond te rijden breng je andere in gevaar. Dagelijkse taferelen op de autosnelwegen waarbij de Coyote rijder gewoon op zijn rem gaat staan. Dit geeft dan nog eens blijk van er niet mee te kunnen omgaan want indien hij die fatsoenlijk zou instellen zou hij niet "wakker" schieten als het ding begint te jengelen. Een iet of wat allerte chauffeur zou zijn voertuig in "vrije loop" laten gaan of een versnelling terugschakelen zonder zijn rem te moeten beroeren. Trouwens de Coyote-rijder geeft geld uit aan iets dat je op de radio (dus vallende sterren) of via de diverse websites gemakkelijk zelf kan opvolgen. Daarenboven heeft de oplettende chauffeur enige kennis van mogelijk flitscameras aan kruispunten (roodlicht/snelheid) of gewoon langs de (snel)wegen alwaar de controles worden aangekondigd door de borden "radarcontrole". Hij gaat dus nog eens betalen voor iets dat je gemakkelijk kan voorzien, Dom, dommer, domst?

- De laatste regel vind ik nog het beste van jou... Hier uit blijkt maar al weer dat jij heel goed bent in het verdraaien van situaties, voor iemand die zich voordoet als alles wetende te zijn over de wetgeving, zich daar wel naar wil schikken als het hem het beste uitkomt en de andere wil verbeteren daar waar mogelik is maar zelf wil je dat er zeker niet aan het woord & daad SNELHEID mag geraakt worden...
          Dus nee de snelheidscontroles zijn er niet om de mensen te doen afremmen, jij zegt hiermee dus dat te snelrijden de standaard is....

-Ach ja, feitelijk zal het me allemaal worst wezen, ik heb er niet veel last van maar zowel de Coyote-rijder als de niet Coyote-rijder zou toch beter eens moeten nadenken bij dit "fenomeen". Iedereen doet tenslotte wat hij wil maar moest ik toch eens een pv voor overdreven snellheid in de bus krijgen zou de politierechter aan mij een"lastige klant" hebben. Indien hij dan niet van dezelfde soort (hardrijder) is als jij/jullie zou hij een objectief en eerlijk oordeel kunnen vellen....proberen maar zou ik zeggen je hebt dan toch niets te verliezen...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

-de Coyote is misschien geen deTector in de zin van het woord maar zijn gegevens (vaste flitser) komen uit een databank die enkel moet bevestigd worden door de chauffeur. Het zo gezegde "knipperen van de lichten uit de 21ste eeuw" zoals ze het zelf zo mooi omschrijven is bij mijn weten verboden (het knipperen met de lichten dan).
            Het knipperen met de lichten om mensen te waarschuwen voor een snelheidscontrole is inderdaad niet toegelaten. Je mag volgens de wetgever enkel met de lichten knipperen tijdens valavond en ochtend om mensen te waarschuwen op een dreigend gevaar, of als je wil aanduiden dat je ze wilt inhalen.

Met de grootlichten knipperen om aan te geven dat de inhalende vrachtwagen terug kan invoegen is dus ook illegaal. Net zoals het met de lichten knipperen om aan te geven dat iemand uit zijn oprit mag.

Flitsplaatsen aan mekaar doorgeven via tamtam, handsignalen, telefoon, radio of GPRS mag wel.

door met een Coyote rond te rijden breng je andere in gevaar. Dagelijkse taferelen op de autosnelwegen waarbij de Coyote rijder gewoon op zijn rem gaat staan. Dit geeft dan nog eens blijk van er niet mee te kunnen omgaan want indien hij die fatsoenlijk zou instellen zou hij niet "wakker" schieten als het ding begint te jengelen. Een iet of wat allerte chauffeur zou zijn voertuig in "vrije loop" laten gaan of een versnelling terugschakelen zonder zijn rem te moeten beroeren
            Eigenlijk het omgekeerde is waar... Als Coyote-rijder weet ik al 2 kilometer op voorhand waar ze staan te flitsen dus heb ik alle tijd om mijn snelheid aan te passen. En eens ik de controle passeer, zijn het de niet-Coyote-rijders die de remmen in gaan.

Trouwens de Coyote-rijder geeft geld uit aan iets dat je op de radio (dus vallende sterren) of via de diverse websites gemakkelijk zelf kan opvolgen. Daarenboven heeft de oplettende chauffeur enige kennis van mogelijk flitscameras aan kruispunten (roodlicht/snelheid) of gewoon langs de (snel)wegen alwaar de controles worden aangekondigd door de borden "radarcontrole". Hij gaat dus nog eens betalen voor iets dat je gemakkelijk kan voorzien, Dom, dommer, domst?
            Dat is hetzelfde als zeggen dat je voor 500€ ook een laptop kan kopen, en je mensen niet begrijpt die voor 1500€ een Macbook Pro kopen. Edoch, iedereen met een Macbook Pro weet heel goed waarom ie 1500€ heeft gegeven, en zou het weer doen .

De waarde van de Coyote zit 'm erin dat ie geen onderhoud vergt (alle updates gaan via de eigen GPRS-verbinding) en altijd alle recente informatie heeft. Veel beter dan mijn koppeke die wel alle flitspalen weet staan 20 km rondom mijn woonplaats, maar daarbuiten blind rijdt. En je kan naar je eigen muziek luisteren in plaats van die bucht van Q-Music.

- De laatste regel vind ik nog het beste van jou... Hier uit blijkt maar al weer dat jij heel goed bent in het verdraaien van situaties, voor iemand die zich voordoet als alles wetende te zijn over de wetgeving, zich daar wel naar wil schikken als het hem het beste uitkomt en de andere wil verbeteren daar waar mogelik is maar zelf wil je dat er zeker niet aan het woord & daad SNELHEID mag geraakt worden...
            Dus nee de snelheidscontroles zijn er niet om de mensen te doen afremmen, jij zegt hiermee dus dat te snelrijden de standaard is....
            Eens je met een recente wagen op vrij goed wegdek rijdt, is snelrijden snel de standaard. Zelfs mijn vader rijdt altijd 130, en die man heeft misschien 25 jaar geleden nog eens een snelheidsboete gehad.

Wet is wet, maar ik vind het een beetje vreemd dat ik 20 km van hier ongelimiteerd hard mag boenderen op de autobahnen, maar als ik hier de snelweg vlakbij opdraai 130 doodzonde is.

En getuige de agenten die ik zonder dringende opdracht zag rijden en gesprekken met agenten denken zij er zo ook over.

Ach ja, feitelijk zal het me allemaal worst wezen, ik heb er niet veel last van maar zowel de Coyote-rijder als de niet Coyote-rijder zou toch beter eens moeten nadenken bij dit "fenomeen". Iedereen doet tenslotte wat hij wil maar moest ik toch eens een pv voor overdreven snellheid in de bus krijgen zou de politierechter aan mij een"lastige klant" hebben. Indien hij dan niet van dezelfde soort (hardrijder) is als jij/jullie zou hij een objectief en eerlijk oordeel kunnen vellen....proberen maar zou ik zeggen je hebt dan toch niets te verliezen...
            Als je er niet veel last van hebt, waarom ben je er dan zo tegen?

Ik heb last van middenvakrijders en linkervakrijders. Ik heb last van mensen die niet in hun spiegels kijken. Ik heb last van mensen die nog niet eens 90 halen om een snelweg op te rijden of 110 om een vrachtwagen in te halen.

Maar ik heb nooit last van hardrijders op snelwegen.

Dus ja, hoeveel last heb je van een coyoterijder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Dat is hetzelfde als zeggen dat je voor 500€ ook een laptop kan kopen, en je mensen niet begrijpt die voor 1500€ een Macbook Pro kopen. Edoch, iedereen met een Macbook Pro weet heel goed waarom ie 1500€ heeft gegeven, en zou het weer doen .
              = FEIT

Op de rest ga ik niet (meer) reageren, anders blijven we bezig...ik denk dat er genoeg geleuterd is...

Comment

= FEIT

Op de rest ga ik niet (meer) reageren, anders blijven we bezig...ik denk dat er genoeg geleuterd is...
                Eindelijk wijze woorden van deze man.

Comment

• Vraag: Papa krijgt een flits boete thuis. Echter zou hij in een straat geflitst zijn waar hij nooit geweest is.

We gaan dit ook zo melden, maar wat gaan zij nu doen?

Comment

• Als jij dat niet kan bewijzen dat je daar nooit geweest bent, dan vrees ik dat je gaat moeten betalen.

Comment

• Dat ze de foto checken, ze zullen dan wel merken dat die straat niet klopt.

Comment

• of dat de wagen niet klopt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                          Als jij dat niet kan bewijzen dat je daar nooit geweest bent, dan vrees ik dat je gaat moeten betalen.
                          Gewoon de foto opvragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Gewoon de foto opvragen...
                            Ja inderdaad, niet aan gedacht. Maar dan ga je toch zelf moeten gaan bewijzen dat het fout is. Wel snel gedaan zo.

Comment

• Of de papa doet stoute dingen die mama niet mag weten.

Comment

• Hahaha, ja daar hebben we gisteren mee zitten lachen ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Hahaha, ja daar hebben we gisteren mee zitten lachen ja
                                  Hopelijk kunnen jullie blijven lachen

Comment

Working...
                                  X