Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De speekseltest van Etienne Schouppe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    is mischien zo,al volg ik u niet dat je bier met speed mag vergelijken hoor.
    Als ik hier je eerdere posts lees vind ik deze uitspraak wel vreemd.

Ik dacht dat jij van het principe onder invloed=onder invloed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
      Vind ik ook niet, maar als ik moest blazen, had het waarschijnlijk wel positief geweest he . En dat zou ik dan negatief gevonden hebben
      Als die eerste al minstens een uur geleden was zat je normale save.

Comment

Als ik 3 pintjes drink zal ik 1. het voelen en vrijwel zeker positief blazen en 2. zo goed als zeker gevaarlijker rijden dan na bvb 1 joint. (alleen al door het feit dat ik sneller zal rijden)

Dus als je dan toch bezig bent over onder invloed is onder invloed, wees dan consequent en drink geen 3 pintjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          1 jointje ook niet
          1 lijntje speed ook niet

allevijf samen wel
          Iedereen die mij kent zegt dat ik geen jointjes mag roken. Zelfs een trek en dan begin ik al goed gas te geven

edit: Als ik had gejoind dan had ik al altijd mijn sleutels veilig weggeborgen/afgegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
            Als ik hier je eerdere posts lees vind ik deze uitspraak wel vreemd.

Ik dacht dat jij van het principe onder invloed=onder invloed was.
            is ook zo,maar het ging voor mij in het vergelijk met de drugs. Voor mezelf leg ik opdat gebied een comlpeten zerotolerance op. Geen alcohol achter het stuur
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              is ook zo,maar het ging voor mij in het vergelijk met de drugs. Voor mezelf leg ik opdat gebied een comlpeten zerotolerance op. Geen alcohol achter het stuur

Zero tolerance is mooi, leuk en aardig, maar wordt enkel gevoerd qua drugbeleid. Misschien is het dan wel eens tijd om dat op alcoholgebied ook in te voeren? En dan bedoel ik niet enkel naar -25jarigen toe?

Punt blijft dat onze wetgeving op gebied van onder invloed rijden nog steeds zeer beperkend is naar bepaalde doelgroepen toe, en naar anderen helemaal niet. En net dat moet er uit.

Den bompa van 72 kan woensdagmiddag na het biljaren probleemloos met een stuk in zijne frak naar huis rijden, maar als een jonge bestuurder op zaterdagavond wordt tegengehouden kan hij zijn auto uitladen en laten besnuffelen door een hond, blazen, spugen, plassen en bloed laten trekken.

Comment

http://www.facebook.com/group.php?gid=174956495079

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Den bompa van 72 kan woensdagmiddag na het biljaren probleemloos met een stuk in zijne frak naar huis rijden, maar als een jonge bestuurder op zaterdagavond wordt tegengehouden kan hij zijn auto uitladen en laten besnuffelen door een hond, blazen, spugen, plassen en bloed laten trekken.
                  ik werk in shiften en rij dagelijks door apen

laatste tijd word ik ook overdag gecontroleerd, na vroege shift tijdens de week, bedoel ik niet effectief blazen tuffen of pissen, maar ze staan er...
                  en dikwijls, laatste tijd bijna alle weken

ter vergelijking, laatste jaar 1 mobiele flitser op mijn traject

Comment

Dienen bompa zal waarschijnlijk woensdagavond niet in het nieuws te zien zijn omdat hij "door een ongekende oorzaak" nen bocht gemist heeft en tegen een muur geplakt hangt ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      Dienen bompa zal waarschijnlijk woensdagavond niet in het nieuws te zien zijn omdat hij "door een ongekende oorzaak" nen bocht gemist heeft en tegen een muur geplakt hangt ??

Dus dan moet men voor hen maar een oogje dichtknijpen?

De huidige wetgeving is er een met twee maten en gewichten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                        Heel erg dat één politieker zoiets kan doen. Moesten de politiekers niet zo onozel aan het doen zijn dan hadden we al lang een nieuwe regering en was er van Schouppe ook allang geen sprake meer. Nog even en ze gaan u nog beboeten als je minder dan 12 uur voor het rijden sex hebt gehad. Triestig Belgiëlandje
                        ocharme, half het autoforum da amper mag rijden

Comment

zolang hij maar spelende kinderen blijft missen....

Comment

Op de 10 jaar dat ik met de auto rijd, al zo'n 5 keer controle gehad, telkens overdag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                              Op de 10 jaar dat ik met de auto rijd, al zo'n 5 keer controle gehad, telkens overdag.
                              Het gaat er mij niet om dat je controle krijgt door de week, overdag, in het weekend of 's nachts. Het gaat er mij omdat je dan ook effectief gecontroleerd wordt.

Comment

even 2 seconden google en:
                                De 78-jarige Karel A. uit Wingene werd door de politierechter veroordeeld tot een boete van 2.200 euro en zes maanden rijverbod, alles voor de helft voorwaardelijk. Hij wordt verantwoordelijk geacht voor de dood van Jerome S. (toen 28) bij een verkeersongeval op de Koninklijke Baan in Koksijde, op 16 juli 2006.

Er is gisterochtend alweer een zwaargewonde gevallen in een ongeval waarbij een bejaarde bestuurder was betrokken. Uit onderzoek blijkt dat ouderen meer ongevallen veroorzaken per gereden kilometer.

niet al uw leeftijdsgenoten kunnen nog aan een stuur draaien hé willy

Comment

Dus dan moet men voor hen maar een oogje dichtknijpen?

De huidige wetgeving is er een met twee maten en gewichten.
                                  Neen, zeker niet, maar waarom zou het een schande zijn om de jongeren te controleren en dan zonder reden er maar nen ouwen bompa bijhalen die van de judo (of zo) komt op woensdagnamiddag en, door u verondersteld, dit ongecontroleerd en met een stuk in zijne gilet mag doen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                    Het gaat er mij niet om dat je controle krijgt door de week, overdag, in het weekend of 's nachts. Het gaat er mij omdat je dan ook effectief gecontroleerd wordt.
                                    Dus waar gaat uw argument dan heen ?? Ze zien toch niet van ver wie een auto bestuurt ? Als het om het even is waar of wanneer de controle gebeurd heeft zo nen ouwen bompa evenveel kans om tegen de lamp te lopen (op voorwaarde dat hij een stuk aan heeft natuurlijk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      even 2 seconden google en:
                                      De 78-jarige Karel A. uit Wingene werd door de politierechter veroordeeld tot een boete van 2.200 euro en zes maanden rijverbod, alles voor de helft voorwaardelijk. Hij wordt verantwoordelijk geacht voor de dood van Jerome S. (toen 28) bij een verkeersongeval op de Koninklijke Baan in Koksijde, op 16 juli 2006.

Er is gisterochtend alweer een zwaargewonde gevallen in een ongeval waarbij een bejaarde bestuurder was betrokken. Uit onderzoek blijkt dat ouderen meer ongevallen veroorzaken per gereden kilometer.

niet al uw leeftijdsgenoten kunnen nog aan een stuur draaien hé willy
                                      Racist ......

Comment

Ik ben net zoals vele mensen ook wel voorstander van dat regels geen lotterij mogen zijn. Maar ik sprak ook over zéro tolerance die ik voor mezelf opleg als ik met de wagen op stap ben. Drinken achter het stuur laat ik eigenlijk niet omdat het niet mag,maar omdat ik gewoon anderen,mezelf en mijn wagen niet wil kapot rijden. Ik weet ook wel dat niet iedereen dit niet doen en het is niet aan mij om daar over te oordelen,dat moet de overheid doen. Maar als seffens om 10h mij schoolmaten uit Mechelen naar mij komen kunnen ze met mij nuchter mee rijden van en naar het café,maar ik wed erom dat ze zat naar Mechelen gaan rijden. Spijtig maar ik kan ze niet overhalen het niet te doen. Dat wil ik dus zeggen,zero tolerance op gebied van alcohol is niet aftedwingen maar hopelijk legt iedereen dat zichzelf op.
                                        Wat drugs betreft liggen de kaarten anders. Gezien de impact nog steeds groter is als alcohol (bij gemiddeld gebruik) op het lichaam en de schade en aan anderen groter is. Bovendien horen drugs bij criminaliteit zoals ik in een Rover. En last but not least de gebruikersgroep is veel kleiner. Daarom vind ik dat de overheid de morele plicht heeft om sterker tegen het gebruik en de handel hierin op te treden. De speeksel test is een goed begin
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

geef drugs vrij, en laat ze niet in de criminaliteit

het gevecht is hopeloos

de drooglegging was géén succes

Comment

Working...
                                          X